Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset luulevat olevansa erilaisia?

Vierailija
08.12.2014 |

Miksi monen naisen kulkee sanovan olevansa "erilainen"? Mitä he oikein kuvittelevat? Kaikki naiset ovat samanlaisia aivan kuten kaikki miehetkin ovat samanlaisia. Toki tämä on yleistys, mutta keskivertoihmisessä ei ole mitään erikoista. Johtuuko tämä naisten deluusio miesten viettelystä ja siitä, että uskovat mitä miehet heille sanovat? M30

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 08:07"]

Mäkin vihaan sitä ylimielistä "oon niin erilainen & kaunis blaa blaa"-asennetta. Hyi hemmetti, et sä ole erilainen; olet vajaa päästäsi.

[/quote]

Eli on ihan tavallista olla vajaa päästään?

Vierailija
22/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kai naiset nyt ihan lähtökohtaisesti ajattele olevansa kaikki erilaisia kuin muut naiset, moni määrittelee itsensä ihan tavalliseksi. Toki parisuhteessa moni nainen toivoisi olevansa kumppanilleen jollain tavalla erityinen, sopivampi kumppani kuin ihan kuka hyvänsä kadulta satunnaisotannalla poimittu nainen. Että mies haluaisi olla juuri hänen kanssaan, eikä vain jonkun kanssa, jottei tarvitsisi olla kokonaan ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen haluaa olla yksilö, harva on Arvo Ylppö tai Pirkko Mannola.

Vierailija
24/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsi nyt vaan kysymys. Millaisia me naiset nyt sitten olemme?

Vierailija
25/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hieman eri asia kuvitella olevansa erilainen kuin kaikki muut naiset ja haluta tuntea olevansa erityinen kumppanilleen. Kummasta tästä nyt puhutaan?

Vierailija
26/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 08:30"]

Mitä ihmettä tarkoitat? Viestisi antaa ymmärtää taas jotain alapääjuttuja, niitäkö tarkoitat? Jos niin on ihan omaa vikasi jos et kelpaa naisille. 

Ensimmäiseksi korjaisin tuon asenteen.

[/quote]

En puhu mistään alapää jutuista. Puhun ihan yleisesti parisuhteista. Moni nainen haluaa kuulla olevansa erityinen jne. Miksi? Ap
[/quote]

Kuka haluaa rakkaaltaan kuulla olevansa ihan keskiverto ja helposti korvattavissa? Tottakai parisuhteessa haluaa kuulla olevansa sille tietylle ihmiselle erityinen, miksi muuten olisi parisuhteessa!

Vierailija
27/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 08:08"]En tiedä mistä johtuu. Tottakai jokainen on omalla tavallaan erilainen, mutta naiset, jotka yleistävät kaikki muut naiset joksikin ryhmäksi, josta juuri itse eroaa, ovat vähän ärsyttäviä. En myöskään ole ikinä ymmärtänyt näitä miesten kanssa paremmin toimeen tulevia. Eikö lähtökohtaisesti tulla toimeen ihmisten kanssa, ei sukupuolten?
[/quote]no kuule.. Itse tulen miesten kanssa paremmin toimeen. Miehet ovat parempia kavereita kuin naiset, naisethan puukottavat selkään.

Vierailija
28/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset (kokemukseni mukaan) kuvittelevat olevansa tavanomaiste herkempiä, taitavampia lukemaan muita, 'pohdiskelevampia' ja syvällisempiä kuin muut. Ja kaikissa vähänkään henkisyyteen viittaavissa keskusteluissa noin kolme neljäsosaa naisista on mielestään vanhoja sieluja joilla on jotenkin muita syvällisempää ymmärrystä ja viisautta.... hahhahh....

Vierailija
29/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko olla naisen kanssa, jolla ei ole mitään erityisiä tunteita sinua kohtaan? Nainen vaan haluaa jonkun miehen, joka on tarpeeksi hyvä ja se siitä. Nainen viehättyisi muista miehistä ihan samalla tavalla kuin susta, mutta sovinnaisuuden takia yleensä palaa kotiin. Siis olisi sun kanssa vain, koska se ajattelee, että niin pitää vaan tehdä, ja sä ihmisenä et merkitse sille mitään.

Eihän tuota kukaan kestä, nainen tai mies.

Jos oli kyse siitä, että toinen kaipaa suorataan palvontaa, niin ymmärrän ap:ta. Toisaalta jokainen ihminen on aika erityinen. Hulluja ne ovat jokainen, jos katsoo pinnan alle.

Vierailija
30/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 08:08"]En tiedä mistä johtuu. Tottakai jokainen on omalla tavallaan erilainen, mutta naiset, jotka yleistävät kaikki muut naiset joksikin ryhmäksi, josta juuri itse eroaa, ovat vähän ärsyttäviä. En myöskään ole ikinä ymmärtänyt näitä miesten kanssa paremmin toimeen tulevia. Eikö lähtökohtaisesti tulla toimeen ihmisten kanssa, ei sukupuolten? [/quote]no kuule.. Itse tulen miesten kanssa paremmin toimeen. Miehet ovat parempia kavereita kuin naiset, naisethan puukottavat selkään.

[/quote]

Ilmennät esimerkillisesti tuota edellä olevaa esimerkkiä. Kaikki muut naisethan puukottavat selkään, en minä. Minä, minä, minä...

Vierailija
31/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 08:08"]En tiedä mistä johtuu. Tottakai jokainen on omalla tavallaan erilainen, mutta naiset, jotka yleistävät kaikki muut naiset joksikin ryhmäksi, josta juuri itse eroaa, ovat vähän ärsyttäviä. En myöskään ole ikinä ymmärtänyt näitä miesten kanssa paremmin toimeen tulevia. Eikö lähtökohtaisesti tulla toimeen ihmisten kanssa, ei sukupuolten?
[/quote]no kuule.. Itse tulen miesten kanssa paremmin toimeen. Miehet ovat parempia kavereita kuin naiset, naisethan puukottavat selkään.
[/quote]

Kas tässä paikalle saapui ihmisten sosiaalisten suhteiden asiantuntija. Jos sinulla olisi naispuolinen ystävä, tietäisit että tuo on ihan teinien uskomuksia. Meillä muilla on sekä miehiä, että naisia ystävinä ilman ongelmaa. Ehkä kyse onkin siitä, ettet sinä tule muiden kanssa kovin hyvin toimeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi