Lue keskustelun säännöt.
Missä vaiheessa olette ostaneet vauvalle tarvikkeet?
08.12.2014 |
Olen siis nyt viikolla 12+6, kaikki toistaiseksi hyvin minulla ja vauvalla. Löysin ihanat rattaat netistä, uskaltaako ostaa jo, vai missä vaiheessa te olette tehneet näitä isompia hankintoja (sänky, rattaat, hoitopöytä, kantokoppa yms.)?
T. Esikoista odottava
Kommentit (22)
Minä varasin vaunut ensimmäisen ultran jälkeen. Maksoimme varausmaksun ja vaunut oli liikkeessä siihen asti, kunnes noudimme ne n. kuukausi ennen laskettua aikaa. Oli muutto edessä ja takana useita keskenmenoja, joten enme ottaneet niitä kotiin pyörimään. Lisäksi meillä oli kissa ja jostain olin lukenut, että kissa voi omia vaunut ennen vauvan syntymää ja sitten vahingoittaa vauvaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
2vuotta ennen poikani syntymää ostin bodyn+tuttipullon :D
Joskus rv 12 tuli hommattua kaikkea