Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Realian asunnot ja luottotiedot

Vierailija
12.01.2015 |

Menetin luottotietoni sairastuttua fyysisesti ja sitä kautta psyykkisesti enkä kyennyt hakemaan apua. En ollut tuolloin parisuhteessa.

Nyt olen palannut takaisin työelämään,löytänyt miehen jonka kanssa hyvää suhdetta on takana jo reilu vuosi. Mietin vain,että onko nyt kuitenkin niin,että emme pääse asumaan yhteiseen kotiin koskaan,koska tiedot menivät maksamattomiin sairaalalaskuihin ja erääseen tukeen?

Tienaamme hyvin,kummatkin n.3200e/kk eli rahaa olisi maksaa kyllä eläminen. Eli samantein varmaan perhehaveet ja kaikki voidaan haudata,jos minun mokat aiheuttavat tämän.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toisella maksuhäiriömerkintöjä ja toisella ei. Saatiin asunto. Toki meillä oli varallisuutta siten, että olis voitu maksaa vaikka se 3kk takuuvuokra. Saatiin realialta asunto. Realia ei ollut asunnon omistaja, välittäjä vain.  Asunnon omistaja päätti, vuokraako meille vai ei. Velat oli maksettu, mutta merkinnät eivät vielä olleet poistuneet.  Meillä on kyllä varma vuokran maksu, mutta eihän omistaja sitä voi varmaksi tietää, otti riskin kuitenkin. Vaati 2kk takuuvuokran ja se mukisematta maksettiin.

Vierailija
2/2 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miten järkevää kikkailla siten,että mies hakisi asuntoa yksin ja muuttaisin sen jälkeen sinne?
Maksan isompaa velkaa vielä 1,5v pois ja siitä menee vielä se neljä vuotta,että tiedot on puhtaat. Eli käytännössä aikuiselämäni on pilalla.
Rakastan toista niin paljon,että kohta annan hänen mennä ja jään yksin,ei ole oikein miestäkään kohtaan,että hän ei pääse minun takia elämään kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme