Sossun mielestä me ei saada lahjakorttia jouluruokiin koska
Saatiin sieltä lapselle joululahja!! Lahjassa oli palikkatorni!! 2 vuotiaalle! Vittu miua ottaa päähän. Lahjakortti ois ollut jotain kai 70e ja nyt saatiin vitun palikat!!
Kommentit (237)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:15"]
Mies ei tykkää laatikoista. Eikä jouluruuista. Ihan tavallista ruokaa ostettais. Ja mies menee äidilleen joulunakin. Me mennään ehkä lapsen kanssa mun vanhempien luo jos saadaan junaliput ja lentoliput. Jos ei niin sittenollaan joulu kotona
[/quote]
Kerro mulle että tämä on vitsi!
No ei teidän kyllä kuulukaan saada sossusta rahaa, jos miehellä sitä kerran on. Se on voi voi jos mies tuhlaa rahansa autoonsa.
Eroa. Onko lapsi miehen?
Hei mammat. Nyt autetaan tätä äitiä. Ihan joulumielen takia. Olkoon sössännyt asiansa ja olkoon idiootin miehen kanssa, se ei ole meidän asia. Ei ole meidän asia päättää miten tätä elämää eletään ja kannattaako ylipäänsä kenenkään lisääntyä. Ap, jos haluat eroon urposta, järjestetään asia jotenkin, jos tähän lähtee pystyviä naisia mukaan. Jos haluat jäädä, ilmoita joku paypal-numero tms. niin voidaan laittaa sulle jouluruokaan muutama kymppi. Minä ainakin voisin laittaa 20e. Muut?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:15"]Siis miten voi saada jonkun lahjakortin tai edes lahjan... me ei ainakaan saatu mitää ja jokainen sentti veronpalautuksista vietiin myös ja vie varmaaam 15e tammikuussakin:( yhtään ei helpota myöskään se että lapsen ja omat synttärit myös tässä kuussa ja pankki aikoo aloittaa opintolainan perinnän tässä kuussa 60e :(
[/quote]
Soita pankkiin ja sano ettet pysty juuri nyt lyhentämään.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:27"]
On se onni, että mies osasi sentään lisääntyä. Muuta hän ei taida sitten osatakaan. Monennenko polven sossuelätti on kyseessä? Sano, että haaveilette vielä ainakin yhdestä lapsesta!
[/quote]
Ei kun nämä on varmaan niitä jotka puskee paskaan maailmaan lapsen joka vuosi tai ainakin joka toinen.
Taitaa aloittaja ja ehkä miehensäkin saanut hyvän mallin jo lapsuuskodistaan..jotenkin vaikuttaa siltä kun mikään ei kelpaa ja lisää pitäisi saada, sossusta. Joko siellä on kolmas polvi kasvamassa tähän samaan elämisen malliin. Mulle kuuluu. Eikä se sossu muuten ole mikään pohjaton kaivo jonne vaan jostai ilmaantuu lisää ja lisää rahaa jostain avaruudesta. Me, sinä ja minä, tämä yhteiskunta on se ja me kaikki kustannamme näiden luuserien elämisen omista lompakoistamme.
Todellisia avuntarvitsijoita on, mutta he eivät huuda mulle kuuluu vaan ottavat kiitollisena pienenkin avun vastaan. Avut on tarkoitettu hetkelliseen tarpeeseen, ei niin että ensin tuhlataan omat rahat ei niin tarpeellisiin ja sitten huudetaan rahaa ruokaan! Mutta, joillekinhan siitä on muodostunut elämäntapa jota jotkut jo periyttävät omille lapsilleen.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:38"]Mua aina ihmetyttää näissä "sossualoituksissa" se kuinka aloittaja kertoo rahojen menneen laskuihin. Mitä laskuja teillä on niin paljon, että rahat menee niihin? Sossu, kun kuitenkin maksaa sähkön, veden, terveydenhuoltomenot, kohtuullisen kotivakuutuksen ja todennäköisesti sitä vuokraakin. Mulla menee kuussa omiin laskuihin 55 e: netti/tv-viihde ja puhelin yht. 30e ja yksi muu lasku 25e. Ja ei kai nyt kukaan laske minkään 70e lahjakortin varaan jouluruokiansa? Niin, siis että varmasti saa sen... Aika älytöntä tuhlata rahat ja sitten valittaa kuinka ei saatu sitä ja tätä. Pitää laittaa sivuun sen verran mitä luulee, että jouluun menee tai ylipäänsä kuukauden ruokiin. [/quote] Et tainnut lukea muita viestejä
[/quote]
Luin, mutta Ap sanoi, että kotihoidontuki meni LASKUIHIN ja vaippoihin (ostiko koko kuukaudeksi, eli paljonko niihin meni?), eli mitä nämä laskut oli? Ja paljonkos nykyään on kotihoidontuki? 300e/kk? Vähemmän, enemmän? Ja olen tietoinen, että mies osti TODELLA turhaa kamaa autoonsa ja siihen meni loputkin rahat. Ja oletan vahvasti, että saavat täydet tuet, eli asumistuen ja sossusta maksetaan noi pakolliset laskut, niin mihin laskuihin laitetaan melkein koko kotihoidontuki?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:43"]Sossu jakelee rahaa ihan väärille henkilöille. Laiskoille työttömille, alkoholisteille ja narkkareillen. Ja noita laiskoja työttömiäkin on paljon! Sellaiset on asia erikseen, jotka oikeasti eivät saa töitä. Suurissa kapungissa töitä kyllä on, jos vasn kelpaa. Esim. laitoshuoltajia tarvitaan, varsinkin sairaalat tarvisivat nimenomaan suomalaisoa laitoshuoltajia, mutta kun niitä ei saa. Ei siivoustyö kelpaa. Itse olen ollut sairaalassa laitoshuoltajana, palkkakin on ihan hyvä ja homma on ihan kivaa, tietysti päiväosastoilla rankkaa.
Ihan ymmärrän, että.jotain harmittaa tuollainen. Tosin jos rahan käyttää miten sattuu, niin se on taas oma ongelma...
[/quote]
Taatusti saisi laitoshuoltajia, jos ei vaadittaisi koulutusta ja edes olisi vara palkata näitä koulutuksen saaneita
Ota ero. Kun mies on jouluna äidilläsi niin pakkaa kamat ja muuta kotipaikkakunnallesi. Jos mies työntää rahat autoon eikä välitä onko teillä ruokaa niin kyseinen mies ei tule välittämään jatkossakaan. Mitäs kun olet synnyttämässä??? Taaperon ruokkiminen??? Miten mies sen hoitaa?
Luin takuulla väärin että joku oikein lahjottas rahaa näille luusereille..lahjoita vaan mutta saat olla varma että siellä nauru raikuu, ei ne rahat siihen ruokaan mene vaan ihan johonkin muuhun. Etkä huomannut miten aloittaja kertoi mitä mies niille tekee ja voivat tietysti tehdä muutakin mitä eivät kerro. Ei noin hyväuskoisia voi olla olemassa!
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:53"]
Saatiin sieltä lapselle joululahja!! Lahjassa oli palikkatorni!! 2 vuotiaalle! Vittu miua ottaa päähän. Lahjakortti ois ollut jotain kai 70e ja nyt saatiin vitun palikat!!
[/quote]
Kuules nyt. Suurin osa todella köyhistä talouksista ei saa yhtään mitään sossusta. Kyllä risoo tuollaiset vattupäät, joille pitäisi antaa kaikki. Ja vielä kahden aikuisen pummitalous!
Tämä ei voi olla todellista enää. Nyt nainen se mies pihalle! Kun yksin saat kotihoidontuen, lapsilisän yksinhuoltajakorotuksella, elarit ja luultavasti vielä sosiaalitoimeltakin jotakin. Aivan käsittämätöntä, että et pysty turvata lapsesi ja itsesi hyvinvointia vaan roikut tuollaisen paskaläven kanssa. Mitä saat irti suhteestaanne, muuta kuin kurnivan maha ja pahan mielen. Aivan oikeasti nyt mies pihalle tai muutat takaisin vanhalle paikkakunnalle. Kyllä jos tuo vätys olisi mieheni niin olisi saanut lähteä jo kauan sitten huitelemaan. Meillä menee kaikki puoliksi sillä asumme yhdessä, silloin jaetaan rahat ja maksetaan kaikki puoliksi. Suutuin omalle miehelle siitäkin, kun meillä oli hetkellinen rahapula ja mies meni ostamaan kupin kahvia 3 eurolla, koska oli tylsää odottaa ilman mitään. Selitin pitkän kaavan kautta miten se 3 euroa 10 euron päivän ruokabudjettissa tuntuu ja totesin, että toivottavasti oli aivan helvetin hyvää kahvia. Kun on 10e päivässä ruokaan 3 euron kahvikupillinen on siitä 30 prosenttia. Mies lähti heti laskemaan kuinka paljon rahaa pulloista tulee.
Siinäpä ap:llä oikein "mies". Mahtava löytö, kannattaa pitää kiinni kynsin hampain.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:47"]Hei mammat. Nyt autetaan tätä äitiä. Ihan joulumielen takia. Olkoon sössännyt asiansa ja olkoon idiootin miehen kanssa, se ei ole meidän asia. Ei ole meidän asia päättää miten tätä elämää eletään ja kannattaako ylipäänsä kenenkään lisääntyä. Ap, jos haluat eroon urposta, järjestetään asia jotenkin, jos tähän lähtee pystyviä naisia mukaan. Jos haluat jäädä, ilmoita joku paypal-numero tms. niin voidaan laittaa sulle jouluruokaan muutama kymppi. Minä ainakin voisin laittaa 20e. Muut?
[/quote]
En laita sillä niin kuin apee sanoi mies syö ne ruuat mitkä apee ostaa, siitä ei siis ole apeelle mitään hyötyä.
Sossu jakelee rahaa ihan väärille henkilöille. Laiskoille työttömille, alkoholisteille ja narkkareillen. Ja noita laiskoja työttömiäkin on paljon! Sellaiset on asia erikseen, jotka oikeasti eivät saa töitä. Suurissa kapungissa töitä kyllä on, jos vasn kelpaa. Esim. laitoshuoltajia tarvitaan, varsinkin sairaalat tarvisivat nimenomaan suomalaisoa laitoshuoltajia, mutta kun niitä ei saa. Ei siivoustyö kelpaa. Itse olen ollut sairaalassa laitoshuoltajana, palkkakin on ihan hyvä ja homma on ihan kivaa, tietysti päiväosastoilla rankkaa.
Ihan ymmärrän, että.jotain harmittaa tuollainen. Tosin jos rahan käyttää miten sattuu, niin se on taas oma ongelma...