Sossun mielestä me ei saada lahjakorttia jouluruokiin koska
Saatiin sieltä lapselle joululahja!! Lahjassa oli palikkatorni!! 2 vuotiaalle! Vittu miua ottaa päähän. Lahjakortti ois ollut jotain kai 70e ja nyt saatiin vitun palikat!!
Kommentit (237)
Ei se mies vaan tajuu. Oln yrittäny puhua sata kertaa ettei se voi noin tehä mut saa tehdä rahoilaan mitä haluu omasta mielestään. Nyt se on kuskina kavereille jossain baarissa istuu .
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:15"]Mies ei tykkää laatikoista. Eikä jouluruuista. Ihan tavallista ruokaa ostettais. Ja mies menee äidilleen joulunakin. Me mennään ehkä lapsen kanssa mun vanhempien luo jos saadaan junaliput ja lentoliput. Jos ei niin sittenollaan joulu kotona [/quote] Voi seliseli. Mikään vinkki ei sulle siis kelpaa? Miksi tulet tänne sitten vikisemään? Ja jos mies menee äidilleen, niin mitä väliä tykkääkö se laatikoista vai ei? Ja miksi ette kaikki voi mennä miehen äidille? Mitä ihmettä tämä touhu on?
[/quote]
Ap on varmaan riidoissa miehen äidin kanssa ja sillä ei sitäpaitsi ole kuin kaksi paikkaa ruokapöydässä ja sinne ei pääse rattaiden kanssa ja se tekee muutenkin niin pahaa ruokaa?
Kasvata nyt jumalauta selkäranka. Lasta käy sääliksi, sulle ihan oikein, kun et asialle mitään edes halua tehdä.
http://www.konstikas.fi/Muototorni
Tuollaisenko saitte? 2-vuotiaallehan tuo on tarkoitettu. Tai linkitä tähän, minkälaisen palikkatornin saat kaupasta 5€:lla.
Ei mies ota meitä sen äidille mukaan. Se haluu mennä yksin. Eikä sen äidille ole varaa ruokkia meitäkin. Ei saada käydä edes saunassa siellä koska kuluu liikaa vettä ja sähköä!! Mies kyllä saunoo sielä joka viikonloppu. Mun vanhemmat asuu 800km päässä ja muutin tänne miehen takia.
Kyllä mua kyrsii tämä yhteiskunta. Kaikki pitäisi saada ja mitään ei olla valmiita tekemään sen eteen.
Aamulla taas puhelin hälyttää ennen kuutta niin lähden töihin. On varaa ostaa lapsille lahjat ja vielä jotain kivaa itselle ja miehellekin. Ja jouluruuatkin vielä.
Sellanenn muovinen jossa eri värisiä kuppeja joita voi kasat a päälikkäin tai sisäkkäin
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:22"]Ei mies ota meitä sen äidille mukaan. Se haluu mennä yksin. Eikä sen äidille ole varaa ruokkia meitäkin. Ei saada käydä edes saunassa siellä koska kuluu liikaa vettä ja sähköä!! Mies kyllä saunoo sielä joka viikonloppu. Mun vanhemmat asuu 800km päässä ja muutin tänne miehen takia.
[/quote]
Teit kyllä tosi hyvän päätöksen - onnittelut siitä! Elämänlaatusi on varmaan juuri sitä mistä haaveilitkin.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:22"]
Ei mies ota meitä sen äidille mukaan. Se haluu mennä yksin. Eikä sen äidille ole varaa ruokkia meitäkin. Ei saada käydä edes saunassa siellä koska kuluu liikaa vettä ja sähköä!! Mies kyllä saunoo sielä joka viikonloppu. Mun vanhemmat asuu 800km päässä ja muutin tänne miehen takia.
[/quote]
Muuta takaisin vanhempiesi kotipaikkakunnalle. Lapsesi ei joka tapauksessa nytkään näe isänsä äitiä eikä juuri isäänsäkään, joka luuhaa äidillään ja juoppokuskina kavereilleen. Mitä muka menetät?
Voi ei onhan tää provo. Nyt itseä niskasta kiinni ja elämä haltuun. Ei sossu tai kukaan muukaan ole velvollinen ruokkimaan teitä jos ette itse osaa hoitaa raha-asioitanne. Ja lapsimiehen, joka ostelee subbareita ja käy äidin ruokapöydässä voi samantien unohtaa. Ei se tosta ainakaan parempaan suuntaan muutu kun ei kerran naisen ja lapsen tarpeet kiinnosta yhtään. Oletteko jotain teinivanhempia? Jos ei rahat riitä niin ei siinä ole muuta vaihtoehtoa kuin vain alkaa laittamaan työhakemuksia. Ei ole varaa valittaa jos ei edes yritä.
Voinkohan mä herättää tos 2v nyt ja lähtee nyt? Se on ihan paska mies ja oisin halunnu lähtee ajat sitte mut se ei päästä mua.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:22"]Ei mies ota meitä sen äidille mukaan. Se haluu mennä yksin. Eikä sen äidille ole varaa ruokkia meitäkin. Ei saada käydä edes saunassa siellä koska kuluu liikaa vettä ja sähköä!! Mies kyllä saunoo sielä joka viikonloppu. Mun vanhemmat asuu 800km päässä ja muutin tänne miehen takia.
[/quote]
Porvoossako asutte
On se onni, että mies osasi sentään lisääntyä. Muuta hän ei taida sitten osatakaan. Monennenko polven sossuelätti on kyseessä? Sano, että haaveilette vielä ainakin yhdestä lapsesta!
800km päässä? Että aivan lähes Suomen toisesta päästä toiseen päähän muutit tuollaisen miehen vuoksi? Ehkäpä nyt olisi oikea aika muuttaa takaisin? Suhteenne ei ole oikea ihmissuhde. Ei kuullosta rakastavalta ja tasa-arvoiselta kahden aikuisen ihmisen suhteelta.
Tiedännettä jos ootan aamuum en lähe vaan jään taas
Eipä ne palikat taida sun suurin murheesi olla. Nyt istut miehesi kanssa kunnolla alas ja yhdessä keskustelette mitä elämältänne oikein haluatte.
Apua, joko tämä oli hyvä provo tai ap on joku heikkolahjainen. Onkohan tällaisia ihmisiä ihan oikeasti olemassa?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:26"]Voinkohan mä herättää tos 2v nyt ja lähtee nyt? Se on ihan paska mies ja oisin halunnu lähtee ajat sitte mut se ei päästä mua.
[/quote]
Voit. Miten niin ei päästä, onko väkivaltainen? Soita turvakotiin ja mene sinne.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:15"]Mies ei tykkää laatikoista. Eikä jouluruuista. Ihan tavallista ruokaa ostettais. Ja mies menee äidilleen joulunakin. Me mennään ehkä lapsen kanssa mun vanhempien luo jos saadaan junaliput ja lentoliput. Jos ei niin sittenollaan joulu kotona
[/quote]
Voi seliseli. Mikään vinkki ei sulle siis kelpaa? Miksi tulet tänne sitten vikisemään? Ja jos mies menee äidilleen, niin mitä väliä tykkääkö se laatikoista vai ei? Ja miksi ette kaikki voi mennä miehen äidille? Mitä ihmettä tämä touhu on?