Sossun mielestä me ei saada lahjakorttia jouluruokiin koska
Saatiin sieltä lapselle joululahja!! Lahjassa oli palikkatorni!! 2 vuotiaalle! Vittu miua ottaa päähän. Lahjakortti ois ollut jotain kai 70e ja nyt saatiin vitun palikat!!
Kommentit (237)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 09:53"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 08:54"] [quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:00"]Ihan oikein, kiva että edes yksi loiseläjä sai näpäytyksen. [/quote] Sinusta siis parempi näin kuin saisivat ruokaa. Okey [/quote] Mieshän oli juuri ostanut satasella ruokaa ja ap saa rahaa vielä ennen joulua. [/quote] Siis mies oli ostanut itselleen satasella ruokaa. Eihän ap:llä ja lapsella ole ruokaa ollenkaan. Ei kun hetkinen, tämähän olikin provo. Ei tuollaisia oikeasti voi olla olemassa. Menihän tämä nyt jo kunnolla yli. "Mies menee äidilleen, jos minä en osta sille ruokaa, jos ostan, se jää kotiin syömään kaiken ruoan". Ei kai joku nyt oikeasti usko tuollaista paskaa? :D [/quote] voi kuule näitä tälläisiä mamman poikia on ollut ja tulee myös olemaan mitä enemissä määrin nykyisen paapomiskulttuurin myötä..
[/quote]
Se mieshän on fiksu. AP se tyhmä on
No mites kauppaan sit päästään ilman autoa? Lääkäriinnja pankkiin? Postiin? Ota sormi pois perseestä ja tajua ettei kaikki asu hesassa! Ja haista sitä sormee!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:12"]On mulla rahaa elättää jos mies ei tuhlais niitä rahoja. En saa asuntoa koska mies jätti pikavipit maksamatta mitkä otti mun nimellä. En voi muuttaa minnekään.
[/quote]
Ai kyllä mun äiti aikoinaan jätti mun isän ja muutti pois, vaikka isä oli tehnyt äitini nimiin 2000 markan puhelinlaskun jonka takia meni luottotiedot. Maksoihan äiti niitä pois monta monta vuotta, mutta ei hän asunnottomaksi jäänyt sen takia, koska minä. Joten nyt loppui selittelyt ja tee hyvä ihminen jotain. Alkaa vaikuttamaan jo provolta kun koko ajan on jotain mutta kun en voi juonen käänteitä.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:56"]mee hurstin jouluun.
[/quote] Taas tätä Helsinkikeskeisyyttä... Esim. Oulusta Hurstille?
Jätä se mies, niin taloudellinen tilanteesi paranee huomattavasti. Saat lapsilisät ja yh-korotuksen saamiisi etuuksiin. Lisäksi ei tarvitse ruokkia enää tuollaista pölvästiä, joka antaa lapsensa nähdä nälkää, että saa itse popittaa musiikkia rämäcorollassaan.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:12"]
Jätä se mies, niin taloudellinen tilanteesi paranee huomattavasti. Saat elatusmaksut ja yh-korotuksen saamiisi etuuksiin. Lisäksi ei tarvitse ruokkia enää tuollaista pölvästiä, joka antaa lapsensa nähdä nälkää, että saa itse popittaa musiikkia rämäcorollassaan.
[/quote]
Voi v***n pellet. Virallisiakin työttömiä on 10x enemmän kuin avoinna olevia työpaikkoja, ja piilotyöttömät vielä siihen päälle.
Tänä aikana on ihan turha jeesustella "mee töihin!" jos ei ole mitään mihin mennä.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:56"]
Voi vittu no kumman itse ottasit? 5 euron palikat vai 70e?
[/quote]
miksi se sossusta pitäisi saada? Mene töihin tienaamaan .
ps. Ne laatikot on tosi helppo ja halpa tehdä itse. Et siihen sossua tartte
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:56"]Voi vittu no kumman itse ottasit? 5 euron palikat vai 70e?
[/quote]
Puupalikoita ei saa vitosella ja ne on loistavat 2-vuotiaalle. Rakennatte linnoja ja radan mummon pallolle. Fisher pricen valmiiksi leikittyä muovikrääsääkö olisi pitänyt saada? Palikat kehittää koordinaatiota ja mielikuvitusta.
Äijä vaihtoon.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:05"]
Ei mies niitä myy. Ei se välitä vaikka meillä ei oo rahaa. Se käy äitillään syömässä jos meillä ei oo ruokaa. Joka kk sen kaikki rahat menee autoon ja auton korjaamiseen. Tai sit se menee päiväraha päivänä vaihtamaan auton toiseen romuun ja sinne menee kaikki rahat.
[/quote]
Sulla ei siis ole ongelmaa sossun kanssa, vaan miehen kanssa. Jos mun mies menisi ostamaan nyt parin tonnin matkan itselleen jonnekin lämpimään, niin ei riittäisi rahaa jouluruokiin tai lahjoihin. En silti kuvittele, että saisin sellaisessa tilanteessa sossusta rahaa. Olet miehen kanssa yksikkö, teidän rahat lasketaan yhteen ja niillä pitää saada ostettua ruuat ja muut. Jos mies tuhlaa rahansa turhuuksiin, sitten sun pitää pärjätäksesi ottaa sellaisesta luuserista ero.
Siis miten voi saada jonkun lahjakortin tai edes lahjan... me ei ainakaan saatu mitää ja jokainen sentti veronpalautuksista vietiin myös ja vie varmaaam 15e tammikuussakin:( yhtään ei helpota myöskään se että lapsen ja omat synttärit myös tässä kuussa ja pankki aikoo aloittaa opintolainan perinnän tässä kuussa 60e :(
Mies ei tykkää laatikoista. Eikä jouluruuista. Ihan tavallista ruokaa ostettais. Ja mies menee äidilleen joulunakin. Me mennään ehkä lapsen kanssa mun vanhempien luo jos saadaan junaliput ja lentoliput. Jos ei niin sittenollaan joulu kotona
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:01"]
Kaikilla täällä on auto! Jokaisella sossun asiakkaalla. Pakko olla jos joka paikkaan on matkaa 20km eikä kulje busseja.
[/quote]
Jos ei ole töitä niin ette te autoakaan tarvitse
[/quote]
Ei joka paikkaan voi olla 20 km, kyllä johonkin on alle ja jonnekin voi olla 100 km tai jopa 1000km. Höpöpuhetta tuollainen.