Kauneimmat sanat jotka sinulle on ikinä sanottu?
Kommentit (52)
On minulle sanottu yhtä sun toista. Silti ihanin on varmaan se, kun kerroin miehelleni, että aikaisemmat ovat kohdelleet minua todella huonosti ja ihmettelin kuinka hän kohtelee minua noin hyvin, niin hän vastasi siihen sanomalla, että hän vain kohtelee minua niin luin pitääkin :)
Jag älskar dig, mamma.
Sanoo lapseni joka ilta nukkumaan mennessään.
Paljon kaunista mieheni ja lapseni ovat minulle sanoneet, mutta jotenkin eniten tunteita on nostattanut se vanha ja kulunut "tahdon". Sanottuna perheen edessä kyynel silmässä.
"Näin meidän on hyvä. Sinä, minä ja *lapsemme nimi*."
Yksittäisiä lauseita en muista tarkalleen, mutta mun ihana rakas mies sanoo joka päivä ihania asioita, 'rakastan sinua' ja 'olet minun maailma' ja kaikkia kohteliaisuuksia koko ajan. Joka ilta saa mennä nukkumaan hymy huulilla. Yhdessä on oltu 25 vuotta ja yhä oon korvia myöten rakastunut <3
Sä pidät mut kiinni elämässä, ilman sua en olis tässä.
"Äiti sä oot kyllä niin kiva tyttö" lämmitti kyllä niin mieltä :)
Poikaystävälleni sanottiin minun kuullen: "Kyllä se tuo Matti on onnenpekka. Jos mulla olis tuollainen heila niin kusisin hunajaa."
Tuo on edelleen suurin kohteliaisuus, jonka olen kuullut.
"Mä toivon todella, että sä löydät jonkun erityisen sun elämään. Sä, jos joku, ansaitset sen. Sä voit tehdä jonkun todella onnelliseksi, ja toivon, että se joku tekee sut onnelliseksi."
Mies johon olin älyttömän rakastunut (mutta ei oltu yhdessä ) sanoi mulle joku aika sitten, että se mies, joka minut saa omakseen, on todella onnellinen. Että minussa parasta ei ole mun kauniit kasvot, upeat silmät tai ihanat hiukset, vaan mun luonne ja persoonallisuus.
"Sinä olet kaunis" (kirurgilta vakavan leikkauksen jälkeen). Vaikka tämä kirjoitettuna kuulostaa pinnalliselta, niin sillä hetkellä ne antoivat minulle elinvoimaa.
Mulle on sanottu monia kauniita asioita.
Äitini: Rakastan sinua X.
Yläasteaikainen luokkakaveri, ollaan harvoin tekemisissä: Voi X, et sä ole luuseri. Sinä olet taistelija, ja sinä jos joku voit olla ylpeä itsestäsi. Ansaitset onnen.
Toinen yläastekaveri: Olit mun ensi-ihastus.
Oma sisko: Rakastan sinua!
Oma mies: X, mä päätin jo nuorena etten mene naimisiin. Mulla on lapsia, joita mä tietysti rakastan mutta joita mä en varsinaisesti halunnut. Mutta nyt kun mä katson sua.. Mä haluan sun kanssa naimisiin. Mä haluan lapsen sun kanssa. Mä haluan yhteisen kodin, mä haluan kaiken mitä sen mukana tulee. Minä rakastan sua. <3
Ihana mieheni <3