Kauneimmat sanat jotka sinulle on ikinä sanottu?
Kommentit (52)
"Kun tapasimme ensimmäisen kerran, ajattelin sinun olevan todella miellyttävä ja mukava ihminen." - Tuollaiset sanat lämmittävät enemmän kuin mitkään ulkonäköä tai saavutuksia koskevat kehut. Jos joku kehuu mukavaksi, silloin hän varmasti myös tarkoittaa sitä.
Mieheni sanoi minulle, että olen maailman paras äiti ja vaimo.
Lapsilta tietenkin vilpitön "äiti mä rakastan sua"
"Haluan koko maailman tietävän, että rakastan sinua!"
Mulle eskarinope sanoi, että mulla on kyky nähdä kauneutta kaikkialla. Sen muistan vieläkin, vaikka noista ajoista on niin kauan :)
"Äiti sä olet mun paras pieni nainen" sanoi poikani 3v :)
Ei mulle ole koskaan taidettu sanoa mitään kaunista.
No, jotain juoppohullun rakkaudentunnustuksia, mutta en niitä laske sydämestä tuleviksi, ja onpa samoilta ihmisiltä kuultu myös solvauksia, niitä enemmän.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:06"]"Äiti sä olet mun paras pieni nainen" sanoi poikani 3v :)
[/quote]
Sori vahinko alapeukku
"Haluan, että sinulla menee hyvin."
Oletko jo aikaisemmin saanut kohteliaisuuksia korvistasi ? (Minulla on kaunismuotoiset pienehköt korvat.)
Kysyin kerran poikaystävältäni ulkomailla ollessamme, että mitä hän ajattelee sitten kun ikää ja vuosia tulee lisää eikä sitä luonnollisesti kukaan tule pysymään samannäköisenä ja nuorena. Sitten hän sanoi hetken päästä kyynel silmäkulmassa:
"Ai että mä itken kun saan nähdä ensimmäisen rypyn sun kasvoilla. Rakastan sua ja haluan olla aina sun."
Ihan sanatarkalleen vaikea kääntää, mutta toi oli mun elämän yksi aidoimmista ja kauniimmista hetkistä. Tunsin sen heti jo silloin. :')
"Sun silmätkin hymyilee" ja se sähkö mikä oli ilmassa... Huh!