Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYS HUOMIO ja tottakai muutkin!

05.09.2006 |

Miten teillä on lähtenyt hoidot etenemään kesä paussin jälkeen?Itse odottelen edelleen kromosomi kokeitten tuloksia jotka otettiin toukokuussa. Eilen kävin otattamassa hyytymis/tukotaipumus verikoe paketin. Onko kellään tietoa kuinka kauan menee kun tulee tulokset? meillä naistentautien puolelta tuli siirto lapsettomuus polille ja ilmeisesti lääkärikin vaihtui. Ennen oli Räsänen ja nyt Hippeläinen.

Mulla oli 3kk Terolut kuuri nyt on eka kierto ilman niitä. Ei ovista ja kp on 19. Kesäkuussa sain keskenmenon tämä on 3kierto eikä ovista näy vaikka olen tikutellut. Missähän nyt mättää?? Ennen ovis on tapahtunut joka kierrossa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viimeisin käynti oli toukokuussa,tai siis mulla. Tuubaultra oli silloin ja oikeessa oli tukos,joka aukesi.Nyt pitäsi ne miehen simpat viedä. Kertokaapas,että miten se ivf-labra on auki.Siis pitääkö mun esim. klo 12 mennessä ne viedä vai onko se ihan sama moneltako,kunhan vaan oon etukäteen soittanu ja vien ne tunnin sisällä?Mites tuon miehen tutkimisen laita muuten? Siis mitä muuta tutkitaan kun sperma?Hippeläinen ei kyllä mistään muusta oo mitään puhunu,kun että jos simpoissa vikaa,nii sit hoitoihin suoraan..Ja se kyllä antoikin meille aikaa raskautua luomusti syksyyn ja sit samantien hoitoihin kun vaan mahollista jonojen puolesta jne.

Vierailija
2/3 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuolloin -02 kun olin viimeisessä ivf hoidossa niin taisi olla niin et se oli auki sinne 12,mut yleensä vein aina menessäni simpat kun olin punktioon menossa.Mutta kyllä täytyy sanoa että tuo Hippeläinen on aivan ihana lääkäri, teki minulle aikoinaan 2 munasolupunktiota ja pari inssiä.2 inssiä teki muut lääkärit. Mutta meille kävi niin onnellisesti et kolmannen ivf:n hoitotauolla napsahti luomu plussa.Joten tsemppiä teille hoitoihin ja toivotaan että molemmat plussais,tääl peukut pystyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas ollu tosi raskas päivä,painiskellessa tän lapsettomuusasian kanssa..Kurkkua kuristaa,ahistaa ja masentaa ihan tajuttomasti.Muutama kuukaus menikin ihan hyvin,mutta kunnes hyvä ystäväni viime vkolla ilmoitti olevansa raskaana,alkoi taas tämä ahdistus..Kauheeta,miten ihminen voi reagoida muiden ilouutisiin..Täytyy myöntää,etten kovin paljon jaksa iloita siitä.

Sitä piti kysymäni,että mitä kaikkee teidän miehistä on tutkittu,muuta siis kuin sperma?Mun mies kaiketi antais näytteen,muttei halua vastaanotolle,ahdistaa koko sairaala todella paljon.Ei oikeen osaa sanoo miks ku ei tiedä syytä itsekään..Sosiaalistentilanteidenpelko on kyllä diagnosoitu.Tuo tietysti jarruttaa hoitojen alkamista,jos mies ei ilmaannu koskaan paikalle?Onhan asia meidän yhteinen ja haluaisin mieheni tuekseni ja osallistumaan tähän,mutta minkäs teet,kun kauppareissutkin saavat hänet hikoilemaan ja ahdistumaan.Hippeläinen kyllä aika tylysti otti mutkin vastaan kun huomasin mieheni puuttuvan..Kun vain saisin mieheltä vastauksen tän asian suhteen nyt,niin pääsisi eteenpäin..huoh!

Kertokaa jotain..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan