Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulupuukeräyksessä on pulaa murrosikäisten lahjoista

Vierailija
07.12.2014 |

Mitä sinne voisi viedä? Pojille ehkä keksin poikein äitinä kysymällä heiltä, mutta tytöt on vaikeampi tapaus. Minkä arvoisia lahjoja sinne toivotaan? En taida lahjakortteja laittaa, sillä olin juuri kotipaikkakunnallani, mistä lähimpään kaupunkiin on 70 km matkaa. Haluaisin osoittaa niitä ainakin osan juuri sinne, mutta en tunne perheitä suoraan, miten se olisi mahdollista? Vai annetaanko niitä vain kaupunkilaisille, missä keräyksiäkin on?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lushilla on muuten aivan ihania shampoo- ja saippuatuotteita ja puhdistuaineita ja voiteita, jos pääset sellaiseen asioimaan niin suosittelen. Ovat eläinkokeettomia, osa vegaanisia ja varmasti teinien mieleen.

Vierailija
62/63 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keräykset on ihania ja lahjoittajat ovat tosi kilttejä kun näkevät vaivaa.

Minun lapset ovat aikoinaan kahdesti saaneet tällaisesta keräyksestä lahjat ja kaikki oli mieluisia. Pehmokäärme, legoja, vauvanukke, body ja myssy. Lapset olivat toki silloin pieniä.

Itse varmuuden vuoksi varovasti avasin paketit ja tarkistin mitä sisällä on ihan vaan sen takia, että joskus on ollut kuulemma mm. mummon likaiset alkkarit. Ei olis kovin mukava yllätys.

Lahjakortit nuorisolle kuulostaa loistavalta. Meidän lapset eivät kyllä ainakaan valittaisi H&m lahjakortista tms. Dödöt, suihkusaippuat yms yms kelpaisi ihan yhtälailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin joulupuusta kaks pakettikorttia. Toinen oli 14 v. tyttö. Käärin pakettiin itsetekemäni villasukat, ison karkkipussin ja Baby Lips- huulirasvan. Nyt kun luen tätä ketjua, tulee tunne, että metsään meni. No ei voi enään mitään, paketti on jo viety kuusen alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi