Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku ei sisusta lapselleen huonetta?

Vierailija
07.12.2014 |

Mikä vaivaa ihmistä, joka ei panosta (lapsensa/)lapsiensa huoneiden viihtyisyyteen? Kun halvallakin saa huonekaluja, käytettyjä vanhoja kalusteita voi entisöidä ja pienellä vaivalla saa kivat verhot jne. Ei tarvi edes ommella kun silittää ne liimateipit.

Mä en ymmärrä miksi huoneen pitää olla ankea kuin vankiselli. Eikö koti ole maailman tärkein paikka ja lapselle se oma "reviiri" tärkeä siellä kotona?

Kertokaa mulle mitä ajattelette, ankeuden ystävät?

Meidän äiti oli köyhä yh ja silti meillä oli nätti lastenhuone.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei koskaan ollut lapsena hienosti sisustettua huonetta eikä ole vieläkään. Mulle on tärkeintä että on koti ja katto pään päällä.

Vierailija
62/63 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:54"] Ohis: luulen, että kodin sisustus oli Erika-paran ongelmista pienin. :( inhottavaa, että viitsit ap edes tuoda tuollaista esiin jossain sisustuskeskustelussa. [/quote]   No jos joku väittää että on naurettavaa huolehtia lasten oloista. Se ei ole, sen todistaa jo tapaus Eerika. [/quote] Ja tosissas väität, että lapsen huoneen sisustamatta jättäminen on verrattavissa Eerikan tapaukseen? Oot kyllä ihan sekaisin ja pimee... säälin lapsias.

[/quote]

Älä mun lapsia sääli. Sääli niitä rikkinäisillä sängyillä nukkuvia lapsia, jotka ei edes tiedä mitä on lakanat. Joilla ei ole mitään tekemistä, kun ei ole leluja. Jotka ei näe mitään iltaisin, kun lastenhuoneessa ei ole valoja. Tai näkee ne, kun katuvalot heijastaa verhottomista ikkunoista.

Eikä ole rahasta kiinni, vaan siitä mihin sen rahan laittaa ja osaako käyttää mielikuvitusta, ja ennenkaikkiea: viitsiikö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:14"]Mikä vaivaa ihmistä, joka ei panosta (lapsensa/)lapsiensa huoneiden viihtyisyyteen? Kun halvallakin saa huonekaluja, käytettyjä vanhoja kalusteita voi entisöidä ja pienellä vaivalla saa kivat verhot jne. Ei tarvi edes ommella kun silittää ne liimateipit.

Mä en ymmärrä miksi huoneen pitää olla ankea kuin vankiselli. Eikö koti ole maailman tärkein paikka ja lapselle se oma "reviiri" tärkeä siellä kotona?

Kertokaa mulle mitä ajattelette, ankeuden ystävät?

Meidän äiti oli köyhä yh ja silti meillä oli nätti lastenhuone.
[/quote]Monta lasta sinulla on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä