Onko teillä mitään "uniformufetissiä"?
Tuli mieleen kun tässä kaverin kanssa keskustelin ja avauduin siitä miten mahdotonta junissa on tiettyinä aikoina matkustaa kun ovat täynnä solttupoikia ja mun pikkuhousut vaan paukkuu kun katselen vaivihkaa noita kurkkusalaatteja :D tänään tuli junasta poistuttaessa vielä vastaan joku merimies ja olin ihan sulaa vahaa sen muutaman sekunnin. Kaveri taas ihmetteli kuinka syttyy sellaisista lihatiski/lihamestari/kauppias-asuista ja joku lohen ostaminen on ihan hirveetä jos siinä toisella puolella on joku reipas mies essu päällä. Onko mammoilla mitään vastaavaa, innostaako esim. poliisin tai palomiehen haalarit:)? Tai ihan vaan mikä tahansa ammatti, eihän noihin välttämättä mitään formuja tarvita.
Kommentit (38)
Ensihoitajat, kurkkusalaatit / kapiaiset, vartijat
Mikä tahansa oranssinsävyinen duunarin asu, jossa on paljon heijastinnauhaa.
En tiennyt, että mulla on heikkous. Mutta viime kesänä opin, että mulla meinaa taju lähteä, kun näen komean hikisen miehen metsurivarusteissa.
Palomies!!!!!! Ahhhhh. Kuinkas sattuukaan, oma mieheni on palomies, mutta ei ole suostunut tuleen kotiin työvaatteilla, vaikka olen vinkunut. Ne kuulemma haisee pahalle (savulle). Pöh.
Hyvin istuva ja laadukas laivastonsininen tai harmaa puku. aaaaah.. ja istuvuus on siis tärkeää, mikään säkkimalli ei houkuta.
Kammottaa sotilaspuvut ja maastopuvut nykyään. Seurustelin sotilaan kanssa aikaisemmin ja pelastaisin nykyisensä, jos voisin.
Natsiupseerit täälläkin. En olisi kehdannut sanoa, elleivät muut olisi jo myöntäneet :D
Toisaalta ei kai sitä miksikään fetissiksi voi sanoa, kun samalla oksettaa ja ajattelen, että mikä helvetti minua oikein vaivaa. Mutta kai siitä on syyttäminen natseja, että osasivat suunnitella noin tyylikkäitä univormuja.
Taas yksi SS-uniformufetissisti ilmoittautuu. Ne on vaan niin tyylikkäitä ja seksikkäitä, voi kamala. Pukisin itsekin sellaisen ylleni mieluusti, elleivät natsit olisi... niin. Hyvän uniformun menivät pilaamaan hirmuteoillaan.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:31"]
Natsiupseerit täälläkin. En olisi kehdannut sanoa, elleivät muut olisi jo myöntäneet :D
Toisaalta ei kai sitä miksikään fetissiksi voi sanoa, kun samalla oksettaa ja ajattelen, että mikä helvetti minua oikein vaivaa. Mutta kai siitä on syyttäminen natseja, että osasivat suunnitella noin tyylikkäitä univormuja.
[/quote]
Itse asiassa siitä on syyttäminen itse Hugo Bossia, joka suunnitteli SS-univormut!
SS-upseerit selkeästi johtavat tätä kisaa. Tämähän on jännempää kuin "Linnan kuningatar" -äänestys konsanaan.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:35"]
[/quote]
Itse asiassa siitä on syyttäminen itse Hugo Bossia, joka suunnitteli SS-univormut!
[/quote]
Heh, niin:
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:39"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:35"]
[/quote]
[/quote]
Heh, niin:
http://i.imgur.com/ybnM6OZ.jpg
[/quote]
Pussihousut eivät nappaa, mutta muuten SS-upseerin uniformu on HOT HOT HOT. Ja haluaisin kyllä itsellenikin samanlaisen uniformun kuin Iron Skyn Renate Richterillä on, lyhyellä hameella...
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:12"]
Tuli mieleen kun tässä kaverin kanssa keskustelin ja avauduin siitä miten mahdotonta junissa on tiettyinä aikoina matkustaa kun ovat täynnä solttupoikia ja mun pikkuhousut vaan paukkuu kun katselen vaivihkaa noita kurkkusalaatteja :D tänään tuli junasta poistuttaessa vielä vastaan joku merimies ja olin ihan sulaa vahaa sen muutaman sekunnin. Kaveri taas ihmetteli kuinka syttyy sellaisista lihatiski/lihamestari/kauppias-asuista ja joku lohen ostaminen on ihan hirveetä jos siinä toisella puolella on joku reipas mies essu päällä. Onko mammoilla mitään vastaavaa, innostaako esim. poliisin tai palomiehen haalarit:)? Tai ihan vaan mikä tahansa ammatti, eihän noihin välttämättä mitään formuja tarvita.
[/quote]
Poliisit ja solttupojista ne merimiehet saa tämän tytön housut kostumaan.Lääkäreissä on myös jotain todella seksikästä.
Pukumiehet ovat ehdottomana ykkösenä! Kauluspaita, kravatti, puvuntakki..!
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:56"]
Natsien SS-upseerien asut ovat itselleni liikaa, tulee kiihoittunut olo jos näkee niitä jossain. Mieheni osti vitsinä sellaisen lakin, ja nyt panettaa aina kun se pelleilee sen lakkinsa kanssa...:(
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:12"]
[/quote]
Jostain syystä kokit vetoaa muhun. Opiskelin pari vuotta sitten ravintola-alaa ja huomasin että tunsin himoa miespuoliseen opiskelukaveriini vain keittiöpäivinä :D
Jessus, TÄMÄ on kuuma "SS-upseeri": http://s209.photobucket.com/user/666Damien_album/media/NaziLove.jpg.html
Itselleni haluaisin jotain tällaista: http://s291.photobucket.com/user/gilqash/media/NaziArtPoster-WaffenSSGirl.jpg.html tai tällaista asua: http://eighty1.net/images/misc/dita_von_teese_0580.gif
No POLIISI! Aaah.