Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä mitään "uniformufetissiä"?

Vierailija
07.12.2014 |

Tuli mieleen kun tässä kaverin kanssa keskustelin ja avauduin siitä miten mahdotonta junissa on tiettyinä aikoina matkustaa kun ovat täynnä solttupoikia ja mun pikkuhousut vaan paukkuu kun katselen vaivihkaa noita kurkkusalaatteja :D tänään tuli junasta poistuttaessa vielä vastaan joku merimies ja olin ihan sulaa vahaa sen muutaman sekunnin. Kaveri taas ihmetteli kuinka syttyy sellaisista lihatiski/lihamestari/kauppias-asuista ja joku lohen ostaminen on ihan hirveetä jos siinä toisella puolella on joku reipas mies essu päällä. Onko mammoilla mitään vastaavaa, innostaako esim. poliisin tai palomiehen haalarit:)? Tai ihan vaan mikä tahansa ammatti, eihän noihin välttämättä mitään formuja tarvita.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisi, palomies ja ensihoitajat! voin kertoo että kesällä on kiva ulkoiluttaa koiraa paloaseman ohi kun pojat pelaa ilman paitaa lentistä sielä ;) huh pelkkä ajatuskin saa veren virtaamaan!

Vierailija
22/38 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 05:22"]

Itselleni haluaisin jotain tällaista: http://s291.photobucket.com/user/gilqash/media/NaziArtPoster-WaffenSSGirl.jpg.html tai tällaista asua: http://eighty1.net/images/misc/dita_von_teese_0580.gif

[/quote]

Tässä on aidot naisten uniformut.. http://www.war.ee/images/ww2_zone_images/world_at_war_womans_germany_20140305_14-35-29/20140305_14-51-17.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/38 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumisusiasu?

Vierailija
25/38 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisi/palomies

Vierailija
26/38 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit, palomiehet, kapiaiset, jee! Raksamiehetkin menee.

Vierailija
27/38 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotilaspuvut miellyttävät silmää, ennemmän ehkä ne harmaat kuin maastopuvut. En silti puhuisi fetissistä.

Vierailija
28/38 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku juttu ensihoitajiin/lanssimiehiin :3 Mitkään palomiehet tai vaikka lääkärit ei aiheuta samaa reaktiota. Tykkään kun siinä ylen uudessa lääkäriohjelmassa se lanssipoju on vieläpä ihan supersöpö sen asun lisäksi, tuntuu välillä että katon sitä vaan sen vuoksi.

Vierailija
29/38 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ss-uniformut ja natsisaksaestetiikka näin muutenkin. ei varmaan poliittisesti korrektia mutta minkäs tälle voi

Vierailija
30/38 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. poliisit ja ensihoitajat. Töissä on myös ikävää, kun suurin osa miespuolisista työkavereista on hyvin treenattuja ja käyttävät vähän univormumaista talon työasua (joka ei siis ole pakollinen). Välillä käyn salaa kuumana.

-Psyk.sh.

Vierailija
31/38 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä joskus teinityttönä joku armeijapoju oli tosi hottis, mut ei enää aikuisena. :) Mut on näitä miehilläkin; joskus olen tullut hoitajan asussa kotiin (olen opiskelija, koulun labratunnilta siis) ja mies on aivan et oih, hoida mua! Se on minusta jotenkin käsittämätöntä; siinä samanlaisessa asussa kun on kuurannut kymmeniä takapuolia ja pessyt jos jonkinlaista eritettä niin onhan siitä kaikki seksikkyys niin kaukana kuin olla voi.

Vierailija
32/38 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintakarvat tai muutsen semmoisethahaha

Vierailija
33/38 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D No ei nää suomalaiset uniformut kyllä kiihota ollenkaan! Nehän eivät istu miesten päällä ollenkaan! Ymmärrän kyllä, että on ajateltu käytettävyyttä ja mukavuutta mutta :p silti! Jos miesten vaattet olisivat muutenkin leikattu hyvin niin kuin vielä 50-60v jonkin verran vielä olikin niin asia olisi ihan erilainen. Nam!

Vierailija
34/38 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rynkkypuky

Vierailija
35/38 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi, pari näitä ollutkin ja hyviä panoja

Vierailija
36/38 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klovniasu kasvomaalauksineen. Mitä lyhyempi ja lihavampi klovni, niin sitä parempi.

Pellehousujen sepalukseen pujotetaan sitten sellainen jonglöörin keila. Sillä pelle panee minua koira-asennossa kiihottavan mielipuolisen hekotuksen säestämänä.

Vierailija
37/38 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsien SS-upseerien asut ovat itselleni liikaa, tulee kiihoittunut olo jos näkee niitä jossain. Mieheni osti vitsinä sellaisen lakin, ja nyt panettaa aina kun se pelleilee sen lakkinsa kanssa...:(

Vierailija
38/38 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:20"]

Poliisi, pari näitä ollutkin ja hyviä panoja

[/quote]

Tää poliisi on jännä. Aikuinen mies haalarissa.