Onko teillä mitään "uniformufetissiä"?
Tuli mieleen kun tässä kaverin kanssa keskustelin ja avauduin siitä miten mahdotonta junissa on tiettyinä aikoina matkustaa kun ovat täynnä solttupoikia ja mun pikkuhousut vaan paukkuu kun katselen vaivihkaa noita kurkkusalaatteja :D tänään tuli junasta poistuttaessa vielä vastaan joku merimies ja olin ihan sulaa vahaa sen muutaman sekunnin. Kaveri taas ihmetteli kuinka syttyy sellaisista lihatiski/lihamestari/kauppias-asuista ja joku lohen ostaminen on ihan hirveetä jos siinä toisella puolella on joku reipas mies essu päällä. Onko mammoilla mitään vastaavaa, innostaako esim. poliisin tai palomiehen haalarit:)? Tai ihan vaan mikä tahansa ammatti, eihän noihin välttämättä mitään formuja tarvita.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 05:22"]
Itselleni haluaisin jotain tällaista: http://s291.photobucket.com/user/gilqash/media/NaziArtPoster-WaffenSSGirl.jpg.html tai tällaista asua: http://eighty1.net/images/misc/dita_von_teese_0580.gif
[/quote]
Tässä on aidot naisten uniformut.. http://www.war.ee/images/ww2_zone_images/world_at_war_womans_germany_20140305_14-35-29/20140305_14-51-17.jpg
Poliisit, palomiehet, kapiaiset, jee! Raksamiehetkin menee.
Sotilaspuvut miellyttävät silmää, ennemmän ehkä ne harmaat kuin maastopuvut. En silti puhuisi fetissistä.
Mulla on joku juttu ensihoitajiin/lanssimiehiin :3 Mitkään palomiehet tai vaikka lääkärit ei aiheuta samaa reaktiota. Tykkään kun siinä ylen uudessa lääkäriohjelmassa se lanssipoju on vieläpä ihan supersöpö sen asun lisäksi, tuntuu välillä että katon sitä vaan sen vuoksi.
ss-uniformut ja natsisaksaestetiikka näin muutenkin. ei varmaan poliittisesti korrektia mutta minkäs tälle voi
Esim. poliisit ja ensihoitajat. Töissä on myös ikävää, kun suurin osa miespuolisista työkavereista on hyvin treenattuja ja käyttävät vähän univormumaista talon työasua (joka ei siis ole pakollinen). Välillä käyn salaa kuumana.
-Psyk.sh.
No ehkä joskus teinityttönä joku armeijapoju oli tosi hottis, mut ei enää aikuisena. :) Mut on näitä miehilläkin; joskus olen tullut hoitajan asussa kotiin (olen opiskelija, koulun labratunnilta siis) ja mies on aivan et oih, hoida mua! Se on minusta jotenkin käsittämätöntä; siinä samanlaisessa asussa kun on kuurannut kymmeniä takapuolia ja pessyt jos jonkinlaista eritettä niin onhan siitä kaikki seksikkyys niin kaukana kuin olla voi.
Rintakarvat tai muutsen semmoisethahaha
:D No ei nää suomalaiset uniformut kyllä kiihota ollenkaan! Nehän eivät istu miesten päällä ollenkaan! Ymmärrän kyllä, että on ajateltu käytettävyyttä ja mukavuutta mutta :p silti! Jos miesten vaattet olisivat muutenkin leikattu hyvin niin kuin vielä 50-60v jonkin verran vielä olikin niin asia olisi ihan erilainen. Nam!
Poliisi, pari näitä ollutkin ja hyviä panoja
Klovniasu kasvomaalauksineen. Mitä lyhyempi ja lihavampi klovni, niin sitä parempi.
Pellehousujen sepalukseen pujotetaan sitten sellainen jonglöörin keila. Sillä pelle panee minua koira-asennossa kiihottavan mielipuolisen hekotuksen säestämänä.
Natsien SS-upseerien asut ovat itselleni liikaa, tulee kiihoittunut olo jos näkee niitä jossain. Mieheni osti vitsinä sellaisen lakin, ja nyt panettaa aina kun se pelleilee sen lakkinsa kanssa...:(
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:20"]
Poliisi, pari näitä ollutkin ja hyviä panoja
[/quote]
Tää poliisi on jännä. Aikuinen mies haalarissa.
poliisi, palomies ja ensihoitajat! voin kertoo että kesällä on kiva ulkoiluttaa koiraa paloaseman ohi kun pojat pelaa ilman paitaa lentistä sielä ;) huh pelkkä ajatuskin saa veren virtaamaan!