Ottaako miehet teihin yhteyttä numeron pyydettyään?
En vain jaksa käsittää miksi miehet pyytävät puhelinnumeroa jos eivät ole aikeissa ottaa mitään yhteyttä. Tänä syksynä olen (pyynnöstä) antanut puhelinnumeroni neljälle miehelle, joista yksikään ei ole ollut yhteydessä sen jälkeen. Yleensä aika sama kaava: tavataan baarissa, jutellaan, tanssitaan, ehkä jotain pientä läheisyytä. Joskus mies on pyytänyt jatkoille, joskus vain kysyy haluaisitko nähdä vielä ja pyytää numeron. Jatkoille en ole lähtenyt, mutta kaikki ovat kysyneet numeron vasta sen jälkeen kun tämä on ollut selvää. Ymmärrän siis todellakin, että monet etsivät baarista vain yhden illan juttuja ja se on ihan ok. Sitä en ymmärrä miksi pitää puhua uudelleen näkemisestä jne. vaikka siihen ei olisi mitään aikomusta. Viides tapaus perjantailta... hiljasta on eli tuskin kuuluu mitään. Turhauttavaa! Paljon parempi olisi vaan toivottaa hyvät yöt ja kiittää seurasta.
Muilla vastaavia kokemuksia? Ikää mulla 27v, jos se jotain merkitsee :) miehet suht saman ikäisiä.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:41"]
Antaako miehet omia puhelinnumeroita naisille?
[/quote]
Eikö niitä joskus vaihdeta niin, että toinen soittaa toisen numeroon siinä vaihtotilanteessa? Näin olen ainakin itse toiminut.
[/quote]
Tuo on niin ärsyttävää. :D Koska kyllä mun mielestä riittäisi, että se mies ottaa mun numeron, ei mun tarvitse saada sen numeroa, jollei se aio olla yhteydessä (ja senhän saan siis sitten kun ollaan yhteydessä seuraavan kerran).
Miksi ne numerot pitää vaihtaa molemmin puolin?
[/quote]
Kyllä se musta on aika luonnollista vaihtaa numerot siten, että soittaa mun kännykkään. Samalla tarkistuu antaako nainen oikean numeron ja lisäksi jos yhteyttä jatketaan, niin kiva tietää kuka ottaa yhteyttä.
Kyllä mulla on joskus iltoja, jolloin on paristakin numerosta miehet seuraavan päivän aikana ottaneet yhteyttä, joten ihan hyvä jos olen tallentanut miesten nimet jo valmiiksi ettei tarvi arpoa kuka oli kukakin :D
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:44"]
Jaahas, en muista milloin olisin viimeksi ollut sinkku ja antanut oikean numeroni, mutta kyllä silloin miehet soittivat minulle.
[/quote]Et osaa sanoa ettet anna numeroa....ikää 17v?
[/quote]
Inhottaa ihmiset jotka pitää itseään tolla tavalla muiden yläpuolella :( Toivottavasti joudut itse joskus kokemaan miltä se tuntuu.
Miehet toisinaan antaa puhelinnumeroita kun olen ravintolassa juhlimassa ystävien kanssa.
En soita koskaan takaisin.
Olen transsukupuolinen nainen. Eivät tiedä taustaani.
No hups. Äsken se perjantainen laitto sit viestiä :D
I rest my case.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:44"]
Jaahas, en muista milloin olisin viimeksi ollut sinkku ja antanut oikean numeroni, mutta kyllä silloin miehet soittivat minulle.
[/quote]Et osaa sanoa ettet anna numeroa....ikää 17v?