Kukaan tilannut cdon.comista?
Kommentit (30)
On. Nopea toimitus ja lasku tulee s-postiin
Kyllä on luotettava. Suomen suurimpia nettifirmoja eli ei tarvitse stressata.
Se perustuu isolta osin moniin eri nettikauppoihin. Eli riippuu yrityksestä miten toimii.
Useinkin. Joskus joku tuote on loppunut kylläkin eikä sitten ole koskaan tullut, vaikka on senkin jälkeen ollut sivuilla myynnissä, mutta useimmat ovat tulleet, ja suht nopeasti.
On. Olen useasti tilannut ja aina tuotteet tulleet todella nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:47"]
Ihan joo! 2-7 päivää toimitusaika sivujen mukaan ja ajattelin, että muutamassa päivässä tulee, mutta menikin se viikko.
[/quote]
Luotettava on minustakin, mutta tuo toimitusaikalupaus on ylioptimistinen. Minneköhän ne lähettää kahdessa päivässä, kun minulle tänne Helsinkiin kestää aina vähintään sen viikon? Tuotteetkin ovat aina olleet varastokamaa eikä mitään sellaista, jota pitäisi joutua odottamaan.
Olen tilannut kahdesti. Pc-pelejä ja kännykän. Tulivat viikossa. Aion tilata jatkossakin, jos jotain sieltä tarvitsen.
Juu olen tilannut. Etenkin ennakkotilatut tuotteet tulevat varmasti ennen kauppoihin ilmestynistä.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:56"]Se perustuu isolta osin moniin eri nettikauppoihin. Eli riippuu yrityksestä miten toimii.
[/quote]miks ihmeessä alapeukku? Heidän valikoimiin kuuluu mm. Lekmerin tuotteet. Kula vaam verkkokauppias voi olla cdonissa.
Itsekin mietin juuri verkkokauppani valikoiman integroimista cdonille.
Muuten hyvä mutta tavara ei tule aina aikataulun mukaisesti.
http://lekmer.fi/50/
lekmer ja tretti ainakin taitavat olla osa cdon groupia. Muuten tänään vielä aletuotteita lekmerissä ja ilmainen toimitus. Vink vink.
Tietääkö joku paljonko ottavat provikkaa verkkokaupoilta?
En ole tilannut enkä aio tilatakaan, koska paljon lukenut sellaisia kommentteja että toimitusajat eivät pidä paikkaansa.
Tilaan paljonkin. Siellä on monesti edullisimmat hinnat. Aina kaikki tilattavat tulleet, mutta ei kannata odottaa pakettia 2 päivän päästä tilauksesta. Mulle ei niinkään toimitusaika merkitse, varmuus ja hinta ovat ykkösenä.
Nordic feel myy myös kosmetiikkaa siellä.
Tilasin läppärin, oli pakttu muovipussiin ja oli tietenkin paskana. Kesti ihan sika kauan että sain uuden.
En suosittele.
Ihan joo! 2-7 päivää toimitusaika sivujen mukaan ja ajattelin, että muutamassa päivässä tulee, mutta menikin se viikko.