Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä joululahjaksi äidille, jolta löytyy jo kaikkea

Vierailija
07.12.2014 |

Olen aivan pihalla, mitä voisin ostaa äidilleni joululahjaksi!! Ikää on 46v.
Onko ideoita, jotain mitä voisi ostaa kelle vaan? Mitä itse haluaisit? :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lue kirjoja tai ole sillätavalla kiinnostunut mistään erityisestä, se tästä tekee hankalaa!

Vierailija
2/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Ostan viiniä, vartalopesuaineen, sukkia ja pyyhkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Haluaisin liput johonkin konerttiin, teatteriin, balettiin, oopperaan ja tietysti olisi ihanaa saada oma lapsi seuraksi myös samana päivänä illalliselle ja drinkille.

- Tykkäiisn lahjakortista kokovartalohierontaan, jalkahoitoon, kasvohoitoon, kylpylään, ihan mihin vaan.

- Tykkäisin kynttilöistä, lyhdyistä, saunatarvikkeista, laudeliinoista, tervatuoksuista, kuorintavoiteesta, savinaamioista, erikoissaippuoista

- ilahtuisin kaikesta itse tehdystä; villasukista, lapasista, kaulahuivista, hillasäilykkeestä, sienipiirakasta, kaulakorusta, lintulaudasta

- olisin onnesta soikea kultakoruista; ranneketju, sormus, korvikset, kaulaketju

- tykkäisin valokuvakalenterista, joulukirjeestä, vaikka avaimenperästä jossa lukee "Paras äiti"

-ja tietysti kirjoista, runokirjoista, askartelutarvikkeista, maalustarvikkeista, elektroniikasta

- Ottaisin mykistyneenä vastaan koko vuodeksi maksetut laulutunnit yksityisopetuksessa. Sellaista en vihjaa edes miehelle, mutta se on salainen haave. Toinen olisi lupa ja rahat lähteä kirjoitusleirille kesällä.

44v äet'

Vierailija
4/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSTA LAAMA.

Vierailija
5/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:41"]- Haluaisin liput johonkin konerttiin, teatteriin, balettiin, oopperaan ja tietysti olisi ihanaa saada oma lapsi seuraksi myös samana päivänä illalliselle ja drinkille.

- Tykkäiisn lahjakortista kokovartalohierontaan, jalkahoitoon, kasvohoitoon, kylpylään, ihan mihin vaan.

- Tykkäisin kynttilöistä, lyhdyistä, saunatarvikkeista, laudeliinoista, tervatuoksuista, kuorintavoiteesta, savinaamioista, erikoissaippuoista

- ilahtuisin kaikesta itse tehdystä; villasukista, lapasista, kaulahuivista, hillasäilykkeestä, sienipiirakasta, kaulakorusta, lintulaudasta

- olisin onnesta soikea kultakoruista; ranneketju, sormus, korvikset, kaulaketju

- tykkäisin valokuvakalenterista, joulukirjeestä, vaikka avaimenperästä jossa lukee "Paras äiti"

-ja tietysti kirjoista, runokirjoista, askartelutarvikkeista, maalustarvikkeista, elektroniikasta

- Ottaisin mykistyneenä vastaan koko vuodeksi maksetut laulutunnit yksityisopetuksessa. Sellaista en vihjaa edes miehelle, mutta se on salainen haave. Toinen olisi lupa ja rahat lähteä kirjoitusleirille kesällä.

44v äet'
[/quote]

Ihania ideoita! Paitsi itse en noita laulutunteja haluaisi;)

48-vuotias äiti

Vierailija
6/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai osta sellainen "vuohi afrikkaan"- lahja. Kaverini juuri osti "minulle" maöariaverkkoja ja aids-testejä afrikkaan, olin tosi onnellinen. Hän kyllä tuntee minut ja tietää että ilahdun tuollaisesta:)

Vierailija
7/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilahtuisin jostain lehtitilauksesta, suklaarasiasta, torkkuhuovasta, villasukista. Lahjakortti jalkahoitoon olisi myös erittäin mieluisa.

äiti 46v

Vierailija
8/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hoito? Jalkahoito, käsihoito, kosmetologi, hieronta, spa-päivä tms.

Vierailija
9/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:46"]OSTA LAAMA.
[/quote Repesin xD

Vierailija
10/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen äiti, kenellä taitaa olla kaikkea. Käyn jopa säännöllisesti hieronnoissa ja hoidoissa, joten lahjakorttejakaan en tarvitse.

Aikuisilta lapsilta en oikeastaan lahjoja edes odota. Mutta jos jotain haluaisivat laittaa, niin minulle riittäisi ihan hyvin joulukukka, joulukortti, missä lapsenlapsen kuva, hyvää suklaata. Tiedän, en keksi itsekään, mitä minulle voisi ostaa lahjaksi. Siksi ei kauheasti kannattaisi mitään krääsää laittaakaan. Jos nuori osaa kutoa sukat, niin sekin olisi ihana, vaikka ne ei ihan täydelliset olisikaan. Tai ihan paras olisi joulukirje. Kirje, missä muistelisi hetkiä lapsuudesta ja saisi aikuiselta lapseltaan kuulla, että on saanut anteeksi virheensä äitinä ja nuori aikuinen muistaa ne hyvät hetket lapsuudestaan. Sellaisesta lahjasta olisin ikionnellinen.

Vierailija
11/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi laamaa, vuohta enkä kymmentä metriä elefanttiaitaa :( Olen ihan lapsellinen, mutta paketti on aina paketti. 4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän