Auttakaa ensikertalaista.. Miten baarissa käyttäydytään?
Täytän siis 18v keskiviikkona, ja ensi vklp olisi tarkoitus käväistä baarissa! En ole ikinä ennen siis ollut, ja mietityttää että miten siellä käyttäydytään.. Tarkoitan siis ihan portsarista lähtien, hän siis katsoo laput, entäs sitten? Narikkaan..? Miten se toimii? Ja kenelle siis maksetaan pääsymaksu, portsarille vai narikkaan? Entäs baaritiskillä.. Miten tilaus sujuu? Siellähän ei ilmeisesti ole mitään listoja juomista, mistä tietää mitä tilata? Pelottaa kun olen kuullut niin paljon juttuja tylyistä baarimikoista/portsareista:D
Olen sellainen jännittäjä että olisi kiva kuulla näitä pikkujuttujakin etukäteen:D Eniten mietityttää siis se sisäänmeno ja tiskiltä tilaaminen.. Jos viitsisitte vaikka kertoa ihan mitä vaan tulee mieleen!:)
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:37"] [quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:28"] [quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:22"]Ap Taksilla vai TKL:llä kotiin? Muista varata rahaa siihen, laittaa vaikka erikseen laukun sivutaskuun. Niin ei mene kaikki rahat huomaamatta juomiin. Pieni ehjä muovipussi on hyvä olla laukussa mukanan "varmuuden vuoksi" jos paha olo yllättää jossain vaiheessa kotimatkaa. :D [/quote] Taitaa TKL tuoda kotiin.. Heh, toi muovipussi vois olla aika jees! Vaikka harvoin itse päädyn oksennuskuntoon, tai miksei vaikka sitten kaverille lainaksi:D [/quote] Muista katsoa sit bussit valmiiksi, ja laittaa puhelimeen vaikka muistuksia! Ei tuu sit sellasta "jaa vika bussi meni.. seuraava lähtee 5 tunnin päästä" Nimimerkillä näin on käynyt. Kesällä olen kertaalleen kävellyt keskustasta hervantaan, ei hyvä idea. :D [/quote] Joo, nää kotiin menemiset ei oo aiemminkaan ollut ongelma, enkää usko että sinne baariin päästessäni sekoan mitenkään :D Joo, kyllä mullekkin on 15km matka tullut kävellen tutuksi, toissakesänä.. :D [/quote] Vaikka onneksi mäkkäri on auki pitkään, sielä voi notkua. Tilata sen juustoaterian ja syödä sitä 3 tuntia. :'D itsellä on välillä liian kivaa, niin unohtuu kellon kattominen.. Vikkula on kiva baari! Siis se, mikä on siinä keskustan mäkkärin alapuolella. (tuli mäkistä mieleen) Montuun, mikä on kans siinä mäkkärin alapuolella en suosittele.. Henkilökunta on ihan mukavaa, ei siinä mitään. Mutta sielä haisee aina tosi pahalle, liian täynnä + jotain 50v setiä juomassa kaljaa.. (yrittää tunkea myös pöytään viereen istumaan.. hyi!) [/quote] Siis.. sunhan pitää oikeesti tulla näyttämään juniorille mallia!;D minkä ikänen oot:)?
[/quote]
Ei kannata, kyllä sinä opit huonot tavat ilman minuakin. Trust me! :'D Vaikka ei sitä koskaan tiedä vaikka jossain Bar Vikkulan tms tiskillä huomaat jonkun juovan ja huutavan "Lets get ready to Rumble!!" (jos tunnistat lupaan tarjota sinulle juoman/jellyshotin jos sillä hetkellä on)
Fyysinen ikä on 24v henkinen ikä 16v. Oon se paljon puhuttu wt! :D
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:37"] [quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:28"] [quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:22"]Ap Taksilla vai TKL:llä kotiin? Muista varata rahaa siihen, laittaa vaikka erikseen laukun sivutaskuun. Niin ei mene kaikki rahat huomaamatta juomiin. Pieni ehjä muovipussi on hyvä olla laukussa mukanan "varmuuden vuoksi" jos paha olo yllättää jossain vaiheessa kotimatkaa. :D [/quote] Taitaa TKL tuoda kotiin.. Heh, toi muovipussi vois olla aika jees! Vaikka harvoin itse päädyn oksennuskuntoon, tai miksei vaikka sitten kaverille lainaksi:D [/quote] Muista katsoa sit bussit valmiiksi, ja laittaa puhelimeen vaikka muistuksia! Ei tuu sit sellasta "jaa vika bussi meni.. seuraava lähtee 5 tunnin päästä" Nimimerkillä näin on käynyt. Kesällä olen kertaalleen kävellyt keskustasta hervantaan, ei hyvä idea. :D [/quote] Joo, nää kotiin menemiset ei oo aiemminkaan ollut ongelma, enkää usko että sinne baariin päästessäni sekoan mitenkään :D Joo, kyllä mullekkin on 15km matka tullut kävellen tutuksi, toissakesänä.. :D [/quote] Vaikka onneksi mäkkäri on auki pitkään, sielä voi notkua. Tilata sen juustoaterian ja syödä sitä 3 tuntia. :'D itsellä on välillä liian kivaa, niin unohtuu kellon kattominen.. Vikkula on kiva baari! Siis se, mikä on siinä keskustan mäkkärin alapuolella. (tuli mäkistä mieleen) Montuun, mikä on kans siinä mäkkärin alapuolella en suosittele.. Henkilökunta on ihan mukavaa, ei siinä mitään. Mutta sielä haisee aina tosi pahalle, liian täynnä + jotain 50v setiä juomassa kaljaa.. (yrittää tunkea myös pöytään viereen istumaan.. hyi!) [/quote] Siis.. sunhan pitää oikeesti tulla näyttämään juniorille mallia!;D minkä ikänen oot:)?
[/quote]
Ei kannata, kyllä sinä opit huonot tavat ilman minuakin. Trust me! :'D Vaikka ei sitä koskaan tiedä vaikka jossain Bar Vikkulan tms tiskillä huomaat jonkun juovan ja huutavan "Lets get ready to Rumble!!" (jos tunnistat lupaan tarjota sinulle juoman/jellyshotin jos sillä hetkellä on)
Fyysinen ikä on 24v henkinen ikä 16v. Oon se paljon puhuttu wt! :D
[/quote]
Hahhah! Joo, näkyillään;)
Millasta musiikkia tuolla Vikkulassa muuten soitetaan?
Vessaan ei viedä juomia, koska voisit sujauttaa niihin taskumatista lisää potkua.. näin olen ymmärtänyt.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:24"] [quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:37"] [quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:28"] [quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:22"]Ap Taksilla vai TKL:llä kotiin? Muista varata rahaa siihen, laittaa vaikka erikseen laukun sivutaskuun. Niin ei mene kaikki rahat huomaamatta juomiin. Pieni ehjä muovipussi on hyvä olla laukussa mukanan "varmuuden vuoksi" jos paha olo yllättää jossain vaiheessa kotimatkaa. :D [/quote] Taitaa TKL tuoda kotiin.. Heh, toi muovipussi vois olla aika jees! Vaikka harvoin itse päädyn oksennuskuntoon, tai miksei vaikka sitten kaverille lainaksi:D [/quote] Muista katsoa sit bussit valmiiksi, ja laittaa puhelimeen vaikka muistuksia! Ei tuu sit sellasta "jaa vika bussi meni.. seuraava lähtee 5 tunnin päästä" Nimimerkillä näin on käynyt. Kesällä olen kertaalleen kävellyt keskustasta hervantaan, ei hyvä idea. :D [/quote] Joo, nää kotiin menemiset ei oo aiemminkaan ollut ongelma, enkää usko että sinne baariin päästessäni sekoan mitenkään :D Joo, kyllä mullekkin on 15km matka tullut kävellen tutuksi, toissakesänä.. :D [/quote] Vaikka onneksi mäkkäri on auki pitkään, sielä voi notkua. Tilata sen juustoaterian ja syödä sitä 3 tuntia. :'D itsellä on välillä liian kivaa, niin unohtuu kellon kattominen.. Vikkula on kiva baari! Siis se, mikä on siinä keskustan mäkkärin alapuolella. (tuli mäkistä mieleen) Montuun, mikä on kans siinä mäkkärin alapuolella en suosittele.. Henkilökunta on ihan mukavaa, ei siinä mitään. Mutta sielä haisee aina tosi pahalle, liian täynnä + jotain 50v setiä juomassa kaljaa.. (yrittää tunkea myös pöytään viereen istumaan.. hyi!) [/quote] Siis.. sunhan pitää oikeesti tulla näyttämään juniorille mallia!;D minkä ikänen oot:)? [/quote] Ei kannata, kyllä sinä opit huonot tavat ilman minuakin. Trust me! :'D Vaikka ei sitä koskaan tiedä vaikka jossain Bar Vikkulan tms tiskillä huomaat jonkun juovan ja huutavan "Lets get ready to Rumble!!" (jos tunnistat lupaan tarjota sinulle juoman/jellyshotin jos sillä hetkellä on) Fyysinen ikä on 24v henkinen ikä 16v. Oon se paljon puhuttu wt! :D [/quote] Hahhah! Joo, näkyillään;) Millasta musiikkia tuolla Vikkulassa muuten soitetaan?
[/quote]
Se riipuu illasta, vaihtelee suuresti. Ihan räpistä rokkiin, ja kaikkea siltä väliltä. :) Millaisesta musiikista itse pidät? https://www.facebook.com/BarVikkula
baari ilta on pilalla jos et pääse putkaan lopuksi
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:27"]
Pokelle ei makseta, hän kysyy, jos haluaa nähdä henkkarit. [/quote]
Ei aina, mutta useimmiten maksetaan.