Erikoisin paikka jossa sinua on pyydetty treffeille / tai yritetty muutoin pokata?
Kommentit (481)
Taannoisessa työpaikassa ryntäsin varastoon kuvaamaan meille tulossa ollutta kuormaa , joka oli pahasti vaurioitunut. Kuormaa tuonut rekkakuski pyysi treffeille vaikka olin vihainen ja paniikissa, kun näin, missä kunnossa kalliit ja kiireelliset kamat oli. En lähtenyt treffeille, mutta muutama vuosi myöhemmin törmäsin sattumalta samaan kaveriin muussa yhteydessä. Oli mennyt naimisiin, joten se siitä.
Keskellä katua aamuvarhaisella töihin mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneessa pyysi takana istuva neito kymppi kerhoon. Suostuin. M47
Minäkin näen ihmeellisiä unia, jos olen ottanut Sirdaludin nukkumaan mennessä.
Mua ei ole vuosikymmeniin yritetty pokata ja ei varmaan yritetä jatkossakaan. Olen liian iso ja luotan työntävä.
Baarin takana Lontoossa työskennellessä tuli usein treffikutsuja mutta pari hauskempaa on jäänyt mieleen. Yksi mies ei näyttänyt mitenkään olevan minusta kiinnostunut vaikka ihan iloisesti juteltiin. Lähtiessään antoi mulle kenkälaatikon ja sanoi että tämä on sinulle. Avasin ja siellä oli paperilla hänen numeronsa. Olin varattu mutta ihan hauska iskuyritys, etenkin kun hän katosi ovesta ennen kuin ehdin avata laatikon joten säästyimme molemmat kieltäytymisen aiheuttamalta hämmennykseltä.
Toisen kerran esiintymiskeikalle menossa ollut taikuri pysähtyi tuopilliselle ja näytti minulle ja parille muulle työkaverilleni toinen toistaan parempia taikatemppuja joita ihastelimme. Sitten kysyi minua treffeille kaiketi koska olin tempuista äänekkäimmin vaikuttunut niin vaikutin ehkä kiinnostuneelta. Jos olisin ollut sinkku nii olisin lähtenytkin, pitkä ja komeahko mies ja tykkään taikatempuista :D
Yksi ekoista oli työkaverimies joka mitään sanomatta otti kiinni käsistäni ja laittoi ne paitansa alle sydämensä kohdalle ja sanoi "du-dum, du-dum". Oli aika söpöä mielestäni ja näin 11 vuotta ja yksi lapsi myöhemmin edelleen aika ihana mies :)
Ulkomailla kuntosalilla treenin päätteeksi, kun olin meikitön, hikinen ja punainen.
Bussissa matkalla työvoimakoulutukseen pidin silmäpeliä yhden naisen kanssa. tuli seuraavana aamuna viereen istumaan.
työvoimakoulutuksessa tupakkapaikalla, oli henkinen kriisi päällä, joten olin tyly. jälkeenpäin kadutti.
aikanaan ollessani vielä töissä, työpalaverissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Guccin liike New Yorkissa, myyjämies pyysi treffeille ja antoi numeronsa.. En mennyt, olin silloin naimisissa, sinkkuna olisin voinut lähteäkin.
Mitähän täällä Suomessa tykättäisiin jos myyjä pyytäisi asiakasta treffeille...
Ulkomailla kaikki on paremmin ja miehet seksikkäämpiä! Siellä ei päde samat säännöt kuin täällä tuppukylässä!
Vastaanoton lopuksi asiakas kysyi, olenko muuten sinkku. Laitteli vielä Fb:n mesen kautta kautta viestejä keskellä yötä. Meistä ei tullut paria.
Minä myyjänä pyysin kaupan asiakasta treffeille,suhde kesti pari vuotta
Kuntosalin suihkussa. Ja ei siis ollut mikään suorasukainen kysely seksiseurasta vaan kahvikupposen äärelle tutustumaan... Olin aika hämmentynyt, mielestäni tämä ihminen olisi voinut edes odottaa, että olen saanut vaatteeni päälle. En ole kiinnostunut samasta sukupuolesta, mutta vaikka olisin, tällainen tilannetajun puute on minulle totaalinen turn off.
vietettiin kaverin synttäreitä ja mentiin paikalliseen juottolaan. Baaritiskillä odotellessa juomaa toinen asiakas alkoi juttelemaan ja loppuillasta ehdottelemaan.
Mulle soitettiin autosta jonka kanssa ohiteltiin toisiamme vuoron perään Jyväskylä-Tampere välillä ja pyydettiin treffeille. Olin varattu silloin niin asia ei edennyt.
Hautausmaalla, hammaslääkärissä, kassajonossa, taksissa, kotona...
Kun olin n. 30v, kerran eräässä ravintolassa valomerkin jälkeen vähän vanhempi lady kävi ehdottelemaan. Muuten olen ollut täysin rauhassa treffiyrityksiltä. Itse on pitänyt aina tehdä aloitteet. M58
Lippujonossa, mies pyysi puhelinnumeroa. Kyllä se äijä tuijotti mua pitkään kun kerroin, etten omista puhelinta (v. 2008). Onneksi sen kaveri veti sen pois. Vähän kyllä nolotti, kun en parempaa valhetta keksinyt.
Eräänä aamuna odottelin bussia töihin. Viereen tuli suunnilleen ikäiseni mies juttelemaan. Ihan kohteliaisuuttani vastailin hänelle lyhyen epämääräisesti kysymyksiin itsestäni, mm.työstä, vaikka väsytti tolkuttomasti. Lopuksi kysyi, tavattaisiinko joskus. Noh, jouduin kieltäytymään, koska olin parisuhteessa ja tukevasti raskaana :'D
Toinen mieleen jäänyt kerta oli kaupassa. Ranskalainen, erittäin komea ja nauravainen mies tuli kysymään minulta tiedänkö missä on pakastevihannekset. Kun häkeltyneenä olin opastanut häntä, kehui tyyliäni (kirkkaankeltaiset kumisaappaat) sekä hymyäni ja kysyi saisiko numeroni. Ei saanut, koska olin parisuhteessa. Tuo tapaus kuitenkin piristi päivää.
Tiedän että yleisellä tasolla nämä paikat ei ole erikoisia, mutta mua harvemmin isketellään arkisissa paikoissa keskellä kirkasta päivää.
Hei mikä tuo juttu on, että pokaavat raskaana olevia? Minä kans loppuisillaan sain kadulla vihellyksiä. Luulin, että he vain pilkkaavat..
Olin poistumassa taloyhtiön saunasta, kun musta mies(komea) tuli pesutuvasta kysyen ensin oletko sinä se joka kulkee valkoisen koiran kanssa, sanoin empien joo.. hän jatkoi, oletko naimisissa.
Sanoin joo. Oikeesti en ollut, mutta kuulin karmeita uutisia mitä mies oli tehnyt.
On karseen creepyy jos saa kuulla on pari kk seurannut. Olen herkkä ja meen paniikkiin jo tuollaisesta!