Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin paikka jossa sinua on pyydetty treffeille / tai yritetty muutoin pokata?

Vierailija
11.10.2021 |

Lykästikö kysyjää vai erkanitteko eri teille?

Kommentit (481)

Vierailija
61/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole kukaan koskaan mihinkään pyytänyt.

Joten vastaan, että sellainen paikka olisi aika erikoinen, missä joku olis jotain yrittänyt.

Sama :D. Ihan hämmästellen luen näitä tarinoita, kun itse on ollut koko elämän näkymätön ihan kaikille. Huh jos se päivä vielä koittaa niin pakkohan se on lähteä mukaan, ihan jo siitä ilosta että joku pyysi ulos :).

Vierailija
62/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kylmiössä näyttämässä vainajaa perheelle. Samana ilta yks perheenjäsenistä soitti ja pyysi treffeille. En todellakaan mennyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kovin erikoisia... Katu (useampaan kertaan), juna sekä lounas- ja pikaruokaravintola ehkä, nuo kuitenkin sellaisia paikkoja joissa ei yleensä treffipyyntöjä odota. Kassalla ollessani myös pyydetty, mutta tämä ei käsittääkseni ole kovinkaan harvinaista.

Paitsi että nyt muistan yhden vielä erikoisemman, hyvin kaukaa menneisyydestä! Peruskoulun päättäjäisjuhlassa vieressä istuva rinnakkaisluokkalainen poika kysyi alatko olee :D

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan

No olisi kyllä saanut jättää kysymättä. Kyseessä oli yksi koulun pahimmista kiusaajista, joten vastausta ei tarvinnut kauaa miettiä. Jätkällä meni aika pahasti tunteisiin, ilmeisesti oli luullut etten uskalla kieltäytyä.

Vierailija
64/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakaupan palvelutiskillä.  Tämä ei ole varsinainen iskuyritys, mutta ihan hauska tarina. Olin silloin noin 30-vuotias mies, myyjä kai samanikäinen tai vanhempi, mies myös.

Juttelimme jostain kalliimmasta tuotteesta, muistaakseni poreamme.  Myyjä kertoi, että ei muista ihan kaikkea, kun oli kuulemma ihan juuri tullut lomalta.  Antoi käyntikortinkin.  

Käyntikortti taisi olla ns. "kesälomavarusteltu".  Sen kääntöpuolelle oli nimittäin kirjoitettu "Haluan n ussia sinua, olen pe rvo".   

Seuraavalla kerralla rautakaupassa en kertonut myyjälle havainnostani...

Vierailija
65/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyttäreni joukkueen rahankeruutempauksessa paketoimassa joululahjaostoksia erään marketin aulassa. Meitä oli vuorossa pari aikuista ja joukkueen jäseniä. Eräs vanhempi, charmantti herrasmies pyysi kahville samalla kun paketoin hänen tyttärentyttärelleen ostamaa lahjaa. Samassa vuorossa olleen tyttäreni (silloin n 14 -v) mielestä se todella noloa ja hän mietti kotona voiko ikinä enää mennä harkkoihin..

Vierailija
66/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarin tanssilattia. Ei kovin erikoinen, koska olen mies ja se on se ainoa kerta kun ykskään nainen on tähän suuntaan tehnyt mitään peliliikkeitä.

Vierailija
67/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustassamaijassa, nuori komea poliisipoika flirttaili kovasti. En ollut kyydissä rikoksen vuoksi, vaan sain poliisin virkaapua.

voi kun mullekin olisi käynyt noin! Olen kerran ollut maijan kyydissä, heittivät mut kotiin kun itelle pukkas migreeni kerran kesken kotimatkan ja toinen poliisi ajo mun autonromulla perässä.. 😂

Vierailija
68/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani terveyskeskuksessa aikanaan. Ja olen siis lääkäri, ja kysyjä oli potilas. 

Potilaat on vähän niin kuin veljee yrittäs. Yök, ei.

Vierailija
69/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erikoinen paikka, mutta taksissa. Hyppäsin kyytiin ja kuski muisti vasta puolivälissä matkaa laittaa mittarin päälle kun keskittyi enemmän pokaamiseen. Lisäksi vei mut vahingossa keskustaan, vaikka pyysin satamaan kyytiä.

Pahoittelut lopuksi mokiaan, kuulema hämmentyi niin minusta. Kiusallista oli mulle.

Vierailija
70/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inssiajon odotustilassa. Sovittiin näkevämme myöhemmin tietyssä paikassa, jos päästään kumpikin läpi. Minä pääsin läpi, hän ei, mutta hän tuli silti :)

Vierailija
71/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllistymiskurssilla parikymmentä vuotta sitten, olin itse n. 20-vuotias ja treffeille pyytäjä lähemmäs viisikymppinen ukko.

Vierailija
72/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa. Mies soitti hänelle annettuun numeroon pyytäkseen tyttöä treffeille, mutta olikin siis saanut minun numeroni. Kun asian todellinen laita hänelle selvisi, niin kysyi, että lähtisinkö minä. Lupasin lähteä, jos saan ottaa miehen ja kaksi lasta mukaan.

En huomannut selvittää, että oliko numeron antanut joku tuttuni vai oliko se sattumaa.

Vierailija
73/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusmies joka oli mulla hommissa, ehdotti tapaamista.

Vierailija
74/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa matkustaessa alkoi bussikuski kuuluttamaan mikkiin, että " sinä vaaleahiuksinen kaunis naishenkilö punaisen repun kanssa takapenkissä, lähtisitkö työvuoroni jälkeen Kotkan meripäiville? Voidaan mennä tällä bussilla". Koko bussilastillinen katsoi minua. Oli sitten pakko huudella sieltä, että sorry on muita suunnitelmia nyt ei käy..

Toinen kerta oli kun olin kioskissa töissä ja tavarantoimittaja toi jotain tavaroita sinne. Papereihin piti laittaa kuittaus niin tavarantoimittaja pyysi, että jos laittaisin vielä oman numeroni siihen niin hän sitten voisi soitella joskus... En laittanut, koska olin varattu vaikka söpö olikin.

Lehtimyyjän kanssa minullakin kerran juttu luisti. Olisin voinut jopa tavata, mutta välimatkaa puoli suomea. Hän sitten soitteli minulle muuten vaan aina töiden puolesta silloin tällöin. Hauska tyyppi.

Vierailija
75/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran uimahallissa, vaikka oli lapset mukana ja sormus sormessa.Olin kuitenkin imarreltu sillä olinhan uikkarissa ja ilman meikkiä ja mies oli ihan söpö. Töissä kassalla on pyydetty, toisessa työpaikassa eräs kaivinkonekuski tuli pyytämään treffeille.Seisoskelin kerran erään baarin edessä kun ohi kulki joku miesseurue, australialaisia aksentista päätellen, yksi heistä palasi yhtäkkiä takaisin ja pyysi minua mukaansa.Olin varattu, en lähtenyt.

Vierailija
76/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivalla muutaman yhdentekevän lauseen jälkeen, joissa toin myös ilmi, että en ole yksin matkassa: "Ei lähettäis sun hyttiin?"

Juu ei lähdetty.

Rautatieasemalla joku tuntematon tuli kysymään kanssaan kahville. En lähtenyt.

Baarissa käytiin kerran suoraan takapuolen kimppuun selkäni takaa mitään sanomatta. En lämmennyt sillekään.

Eiko nama ole juuri naita perinteisia?

Vierailija
77/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussissa matkustaessa alkoi bussikuski kuuluttamaan mikkiin, että " sinä vaaleahiuksinen kaunis naishenkilö punaisen repun kanssa takapenkissä, lähtisitkö työvuoroni jälkeen Kotkan meripäiville? Voidaan mennä tällä bussilla". Koko bussilastillinen katsoi minua. Oli sitten pakko huudella sieltä, että sorry on muita suunnitelmia nyt ei käy..

Toinen kerta oli kun olin kioskissa töissä ja tavarantoimittaja toi jotain tavaroita sinne. Papereihin piti laittaa kuittaus niin tavarantoimittaja pyysi, että jos laittaisin vielä oman numeroni siihen niin hän sitten voisi soitella joskus... En laittanut, koska olin varattu vaikka söpö olikin.

Lehtimyyjän kanssa minullakin kerran juttu luisti. Olisin voinut jopa tavata, mutta välimatkaa puoli suomea. Hän sitten soitteli minulle muuten vaan aina töiden puolesta silloin tällöin. Hauska tyyppi.

Huh tuli teinimuistot mieleen, kun olin yksin bussissa ja etninen kuski huusi luokseen kesken ajon! Luulin, etta oli eksynyt. Monesti olivat. No menin ja kysyin mika on. Kuski alkoi maalailemaan minua hellan ja nyrkin valiin. Pyysi rapsuttamaan partaansa. Oli todella pelottava ja kiusallinen tianne. Olin ehka 15v. Jouduin antamaan numeroni ja lupailemaan maita ja taivaita ihan vaan jotta paasin tilanteesta pois. Tarisin sen pienen kavelymatkan kotiin ja kurkin olkani yli koko ajan.

Toisen kerran myos kavellessani kadulla, joku hienompi (vanhempi) herrasmies hienolla autolla ajeli muutaman kerran ohi, sitten pysahtyi ja yritti maanitella kyytiinsa. Keskella autotieta.

Kerran ulkomailla baarissa juttelin niita naita, jonkun miehen kanssa ( olin kannissa). Kavi ilmi, etta piti bordellia. Tais loytaa minussa sopivan hu0r4n kun loppuilta meni piileksien, kun olisi halunnut mut mukaansa. Lopulta heilui nyrkit,mutta onneksi tilanteessa oli sankari joka piti puoliani.

Onneksi sita on nyt vanha kanttura eika kukaan edes vilkaise mun suuntaan.

Vierailija
78/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautajaisissa joissa olin vieraana yksi pitopalvelun työntekijä pyysi numeroani. Kyllä sen hänelle annoinkin, mutta melko lyhyeksi jäi lopulta viestienvaihto.

Minä olin kerran valokuvaajana hautajaisissa, niin pappi yritti iskeä minut :-D

Vierailija
79/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postipankin jonossa, kirjaston lukusalissa, Pohjanmaan junassa ja Turkuun menevässä linja-autossa. Lyhyeksi jäivät tuttavuudet.

Vierailija
80/481 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kommentit luettuna aika surkea on tuo onnistumisprosentti :-(

Valopikkuna oli tuo yksi naisoletettu joka lupasi lähteä treffeille jos saa pyynnön.

Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän