Erikoisin paikka jossa sinua on pyydetty treffeille / tai yritetty muutoin pokata?
Kommentit (481)
Ruokakaupassa lihahyllyjen välillä. Tuntematon mies yritti saada treffeille. Vaikka kieltäydyin, niin seuraavan kerran minut nähdessään (taas siellä lihahyllyjen välissä) yritti taas saada treffejä aikaiseksi.
Lentokoneen kapteeni, laittoi stuertin asialle, joka pyysi minua tulemaan cock pittiin, kapteenin ja perämiehen välissä istuin tarjottua kahvia siemaillen. Pyysi ulos, mutta olin naimisissa, niin oli hänkin. Lopulta puhuttiin lapsistamme. Hieno matka ja sain olla loppuun asti, näin miten laskeudutaan kentälle.
Kerran kadulla vastaantuleva mies pyysi kahville. Taisi olla joku pua-tekniikka.
Facebookissa random mies teki saman. Meillä oli vain yksi yhteinen kaveri, silloinen pomoni! Oli suomalainen ja vaikutti "normaalilta" eikä spämmääjältä tai huijarilta.
Ulkomailla matkamuistoliikkeen myyjä kysyi, haluanko lähteä juhliin.
En luonnollisesti lähtenyt kenenkään mukaan.
Ei missään,paitsi kerran vinoilu mielessä eräs mukahauska jätkä viiden muun jätkän kanssa ABC:n kassalla,sen jälkeen kun sanoin ujosti ja kiusaantuneesti punastuen ei kiitos,ne kaikki räjähti nauramaan tekien oksennusääniä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kadulla vastaantuleva mies pyysi kahville. Taisi olla joku pua-tekniikka.
Facebookissa random mies teki saman. Meillä oli vain yksi yhteinen kaveri, silloinen pomoni! Oli suomalainen ja vaikutti "normaalilta" eikä spämmääjältä tai huijarilta.
Mikä on pua-tekniikka?
Joulupukki sukulaisten luona flirttasi ja oli jälkeenpäin pyytänyt isännältä numeroani 🧑🎄Tietenkään tämä ei sitä kaikille vanhoille pukeille jakele.
Jostain syystä naiset tulee tyrkyttämään numeroa jos on tyttöystävän kanssa ollut viihteellä, ja hän lähtee käymään vessassa.
Mikä siinä on, jo 5 kertaa tultu selvästi yrittämään sillä välin kun kumppani katoaa vierestä? Mutta yksin tai kavereiden kanssa saa olla ihan rauhassa.
On kaverit monesti vitsaillut että "paras nais magneetti on kihlasormus". Taitaa tuo pitää paikkansa koska naiset lähestyneet ainoastaan jos ollut selkeästi varattu. Sinkkuna jos yrittää olla kohtelias, leimataan heti siaksi ja haistatellaan pitkät.
Mä oon sitä sorttia, ettei musta kiinnostuta. Yksi poikkeus kyllä on ja olisi saanut jäädä sekin väliin. Silloinen duunikaveri oli sellainen että vietin sen ja hänen kaverin kanssa taukoja ja luulin tosiaan ettei siinä ole mitään taka-ajatuksia. No, hän sitten meni numerotiedustelusta kaivamaan mun puhelinnumeron ja alkoi lähetellä viestejä jossa arvosteli mun ulkonäköä ja kertoi, että hän ei lopeta ennenkuin alamme seurustelemaan. En nyt muista ihan tarkkaan missä järjestyksessä noita viestejä tuli, en vastannut yhteenkään viestiin, töissä sensijaan sain raivarit hälle ja käskin lopettamaan. Hän jatkoi viestittelyä vielä senkin jälkeen kun oli lopettanut työt tuolla. Jossain vaiheessa työuraansa hän tuli vapaapäivänäänkin hakemaan mua töistä ja heitti kotiin (jäin pois paria korttelia ennen). Olin jotenkin niin hämilläni etten kehdannut kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Metrossa viime keväänä. Ei se muuten tietenkään mikään ihmeellinen paikka ole, mutta minulla oli kuitenkin maski naamallani silloin. Eli pyysi treffeille, vaikkei minua edes kunnolla kokonaan nähnyt.
Minä olen kasvoistani niin ruma, että maskiaika on ollut siunaus mulle. Sen puolesta voisi jatkuakin maskinkäyttökulttuuri, muulla tavoin kasvoja ei voi oikein peittää.
Kävin juureksia ostamassa suoraan tilamyymälästä. Maajussi pyysi kanssaan treffeille johonkin maatalousmessuille, kutsu oli vielä siinä muodossa että kun hällä olis ylimääräinen lippu eikä haluaisi että se männöö hukkaan. Ihan symppis kaveri oli mutta kieltäydyin kuitenkin, koska olin naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metrossa viime keväänä. Ei se muuten tietenkään mikään ihmeellinen paikka ole, mutta minulla oli kuitenkin maski naamallani silloin. Eli pyysi treffeille, vaikkei minua edes kunnolla kokonaan nähnyt.
Minä olen kasvoistani niin ruma, että maskiaika on ollut siunaus mulle. Sen puolesta voisi jatkuakin maskinkäyttökulttuuri, muulla tavoin kasvoja ei voi oikein peittää.
Meillä sama juttu. Vihaan sitä että kohta taas peikon naama ja akne näkyy kaikille. Pelkään menettäväni kaikki asiakkaatkin jotka olen korona-aikana saanut.
Kerran joku nuorimies pysäytti moottoripyöränsä tien varteen ja pyysi treffeille. Oli ihan kivan ja kohteliaan oloinen kaveri, mutta olin menossa treffeille ja kieltäydyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin erikoisia... Katu (useampaan kertaan), juna sekä lounas- ja pikaruokaravintola ehkä, nuo kuitenkin sellaisia paikkoja joissa ei yleensä treffipyyntöjä odota. Kassalla ollessani myös pyydetty, mutta tämä ei käsittääkseni ole kovinkaan harvinaista.
Paitsi että nyt muistan yhden vielä erikoisemman, hyvin kaukaa menneisyydestä! Peruskoulun päättäjäisjuhlassa vieressä istuva rinnakkaisluokkalainen poika kysyi alatko olee :D
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan
Duunissa mies urkki meiliossuni ja pian meiliin kilahti fb kaveriks. Ton lisäksi se antoi lapun jossa oli sen puh nro ja jotain tekstii. Hiplas kahvijonossa..Kun päivä loppumassa se pyys vkl tavattais.
En aikonut valehtelin että olen varattu.
Mies oli ulkomaalainen.
Röyhkein oli mies sekin ulkomaalainen joka ui liiveihin, se tosiaan kulki perässäni kuin perskärpänen. Kaikkialle niin että muut luulivat olemme pariskunta! Aloin menemään paniikkiin, se pyyteli kokoaika kahville hänen luokseen.
Ihmettelen vaan että ottavatko jotkut tosissaan sellaiset satunnaiset kommunikointiharjoittelut ja vieläpä muistelevat jälkeenpäin.
Yksi tapaus on jäänyt hyvin mieleen.
Olin juuri eronnut silloisesta poikaystävästäni ja kävellyt itku silmässä kasseineni sporaan, kun hetken siinä istuttuani viereeni siihen käytävälle käveli hiton komee kundi ja pyysi puhelinnumeroani ja treffeille.
No, heitin kamat himaan, ja kundi jo soittelikin samana iltana ja treffeille mentiin. Seurusteltiin noin vuoden ajan, kun sitten elämä vei eri suuntiin.
Facessa tullut nyt puolen vuoden sisällä kavereiden kavereilta pari treffipyyntöä. Toiseen en ole vielä vastannut, mut toisen jo pari kertaa treffannutkin.
Mustassamaijassa, nuori komea poliisipoika flirttaili kovasti. En ollut kyydissä rikoksen vuoksi, vaan sain poliisin virkaapua.
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneen kapteeni, laittoi stuertin asialle, joka pyysi minua tulemaan cock pittiin, kapteenin ja perämiehen välissä istuin tarjottua kahvia siemaillen. Pyysi ulos...
Heh. Olisin vastannut et tipumme helvetin korkealta jos nyt menemme ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pua-tekniikka?
Pick up artist-tekniikka. Googlaamalla löytyy paljon tietoa, mutta se, että mies lähestyy mahdollisimman montaa tuntematonta naista ja toivoo että yksi ei anna pakkeja, on yksi näistä tekniikoista. Tai siis näin olen kuullut.
Ihana mies. Olispa mullakin tommonen.🤗