Erikoisin paikka jossa sinua on pyydetty treffeille / tai yritetty muutoin pokata?
Kommentit (481)
Vierailija kirjoitti:
Metrossa viime keväänä. Ei se muuten tietenkään mikään ihmeellinen paikka ole, mutta minulla oli kuitenkin maski naamallani silloin. Eli pyysi treffeille, vaikkei minua edes kunnolla kokonaan nähnyt.
Minuakin on pyydetty ollessani asiakaspalvelijana maski naamalla. Kieltämättä hieman ihmetytti. Toinen vähintään yhtä erikoinen oli, kun mies juoksi minut kiinni takaapäin pyytääkseen treffeille, näkemättä ensin edes kasvojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Guccin liike New Yorkissa, myyjämies pyysi treffeille ja antoi numeronsa.. En mennyt, olin silloin naimisissa, sinkkuna olisin voinut lähteäkin.
Mitähän täällä Suomessa tykättäisiin jos myyjä pyytäisi asiakasta treffeille...
Oli se sielläkin hieman erikoista. En ollut edes ostamassa mitään vaan shoppailevan kaverin seurana.
Lentokoneessa parikin kertaa. Yhden kanssa kävin treffeillä mutta ei siitä tullut sen kummempaa.
Nuorena miehenä olin töissä eräänlaisena yleisneuvojana. Siinä asiakaspalvelutiskin takana olin otollista riistaa niin uskontoa tarjoaville kuin muillekin kyselijöille. Eräs nätti tyttö kävi kerran pyytämässä apuani ja sanoi, että jos haluat niin soita töiden jälkeen ja antoi numeronsa. Soitin ja sillä tiellä meni pari vuotta, mutta sitten meni viileämmäksi. Parin vuosikymmenen jälkeen silti hyvä muisto.
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneessa parikin kertaa. Yhden kanssa kävin treffeillä mutta ei siitä tullut sen kummempaa.
Lentokoneessa minutkin on pokattu, just juhlittiin viidettätoista hääpäivää.
Laivalla muutaman yhdentekevän lauseen jälkeen, joissa toin myös ilmi, että en ole yksin matkassa: "Ei lähettäis sun hyttiin?"
Juu ei lähdetty.
Rautatieasemalla joku tuntematon tuli kysymään kanssaan kahville. En lähtenyt.
Baarissa käytiin kerran suoraan takapuolen kimppuun selkäni takaa mitään sanomatta. En lämmennyt sillekään.
Olin tämän jutun ihan unohtanut, mutta joskus ehkä 10 vuotta sitten yksi vanhempi, erään ruokaravintolan henkilökuntaan kuuluva mies pysäytti autonsa muutaman kerran kohdalleni ja aina jutteli ja pyysi ulos. Sanoin että oon naimisissa muttei vissiin uskonut. Kun ei me miehen kanssa liikuta yhdessä juuri koskaan ja siinä ravintolassakin asioin aina yksin. Ihan herrasmies oli, ei mikään stalkkeri vaikka joskus oli fiilis että vähän seuraili
Olin Toys'r'us pakkauspisteellä käärimässä kaverisynttärilahjaa pikaisesti pakettiin. Samassa puuhassa vieressä oli hauskannäköinen mies. Siinä juteltiin että on nämä arki-illat yhtä paikasta toiseen juoksemista ja että lahjanarun keksijä on varmaan ollut saatanan työkavereita tms. Kävi ilmi, että meidän lapset oli menossa samaan naapurustoon eri synttäreille samaan aikaan ja hän kysyi, lähtisinkö hänen kanssaan kahville siksi aikaa, kun lapset on synttäreillään, kun juttu tuntuu luistavan niin mukavasti.
Mulla oli sovittuna lenkkitreffit ko ajalle työkaverini kanssa, joten kieltäydyin. Enkä mä tiedä, oliko kyseessä varsinaiset treffikutsut taka-ajatuksineen vai ihan oikeasti vaan toive juttukaverista ajantappamisessa auttamaan. Todennäköisesti jälkimmäistä, koska en usko että olisin goretexeissani ollut mikään supercatch. Mutta ihan varmasti olisin sinkkuna lähtenyt tai jos en olis päässyt, niin ehdottanut että tänään ei käy mutta joskus toiste mielelläni kyllä. Sen verran sanavalmis ja komea mies oli kyseessä.
Kauniina kesäpäivänä olin mennyt kotini läheiselle viheralueelle nurmikolle viltin ja kirjan kanssa. Vähän niin kuin otin aurinkoa samalla siinä lukiessani, mekko päällä kuitenkin. Näin, että hiekkatien toisella puolella puun alla noin ikäiseni (reilut 30 v) nainen ja mies juttelivat. En kiinnittänyt heihin sen kummempaa huomiota, kunnes huomasin naisen lähestyvän minua. Hän kysyi, alkaisinko seurustella hänen veljensä kanssa (viittasi siellä puun alla yhä seisovaa miestä kohti), kun "se on niin masentunut erosta, että se tarttee uuden nätin naisen". Sanoin, ettei se nyt oikein käynyt ja nostin paremmin näkyville vasemman käteni. Nainen vastasi, että "no ei voi sitten mitään, hyvää päivän jatkoa", ja lähti. Molemmat lähtivät hiekkatietä pitkin pois ja tiedä sitten, mten pitkään haku jatkui...
Pilkkikisat. Tarkemmin ottaen äiti pyysi poikansa kanssa kylään järvenrantahuvilaan ja illallisen aikana toi ilmi, että olisi vapaa poikamies tarjolla.
Osallituin työn puolesta yhden tilaisuuden paneelikeskusteluun. Jälkeenpäin joku yleisössä ollut soitti ja kysyi, olenko varattu nainen.
Kerran viihteellä ollessani hyvännäköinen nainen tuli juttelemaan kanssani. Juttu synkkasi hyvin ja mietin, että edessä mielenkiintoinen ilta. Kävikin kuitenkin ilmi, että nainen halusi parittaa minut kaverilleen jonka kanssa juttu ei sitten sujunutkaan ihan niin hyvin, vaikka hänellä ei nyt tuntunut olevaan mitään sitä vastaan, että kaveri toimii puhemiehenä.
Humalainen 50-60v spurgun näköinen ukko pyysi treffeille bussipysäkillä useaan kertaan eri päivinä. Koska ei hyväksynyt pelkkää ei:tä vaan tivasi syytä, niin sanoin että olet liian vanha (olin itse 25 tms). Tähän vastasi, että "no et säkään mikään nuori enää ole!" Ihana herrasmies kerrassaan :D
Ollessani töissä kaupan kassalla. Muutama päivä aiemmin muussa yhteydessä tapaamani mies seisoi yhtäkkiä edessäni ja ojensi käyntikorttinsa kassapöydän yli esittäen kahvittelukutsun. Kiitin punastuen ja sujautin kortin seteleiden väliin.
Toinen erikoisempi tapaus sattui kun olin viemässä roskia samaisessa työpaikassa. Asiakkaanamme silloin tällöin käynyt, nyt kuivaa jaksoa elänyt laitapuolen kulkija lähestyi jätepuristimen vieressä ja kysyi lähtisinkö joskus syömään. Kiitin kohteliaasti ja pahoittelin olevani varattu. Se oli valkoinen valhe.
Kumpikaan näistä tapahtumista ei johtanut treffeihin.
Ei varmaan se erikoisin paikka, mutta taksia ajaessani aikoinaan saattoi erityisesti pikkujouluaikaan tulla samana iltana useampikin erilaisia ehdotuksia.
Erikoisin paikka on varmaan huoltoasemalla autoa tankatessa. Erikoisin tapaus oli kuitenkin se, kun kerran satuin liikennevaloissa autossa istuessani laulamaan erään radiosta kuuluvan laulun tahtiin ja kun käänsin katseeni, viereisessä autossa mies lauloi samaa biisiä. Siinä hetki sille naureskeltiin ennen kuin valot vaihtui ja matka jatkui. Myöhemmin sain mieheltä viestin sosiaalisessa mediassa. Oli selvittänyt nimeni rekisterinumeron perusteella. Jos en olisi ollut varattu, olisin ilman muuta treffeille lähtenyt. Terveisiä, jos sattuu tämän lukemaan :)
Onhan näitä.
Hississä yläkerran naapuri, en lähtenyt.
Lintutornissa joku random retkeilijä, en lämmennyt.
Hotellissa tarjoilija, juu ei kiitos.
Sairaalassa tavattu lääkäri sairaalan pihalla, ei kiinnostanut.
Työkavereita onkin sitten useita. Tykypäivänä uima-altaassa, teams-kokousessa, valmiusharjoituksessa…
Ulkomaiden jutuista en edes aloita…
Terveyskeskuksessa, olin tukevasti raskaana ja karmea heinänuha päällä, joku mies tuli kysymään voiko tarjota kupillisen kahvia. Luulin ensin että osoittaa vain ystävällisyyttä kunnes alkoi hivellä paljasta reittäni siitä kohti mihin sortsit loppui, hyi helkkari!
Yksi julkinen vessa. Ei varmaan muuten outoa, mutta kun pokaaja oli henkilökuntaa ja tapahtui keskellä päivää.
Aikanaan puhelinmyyjän kanssa juttu luisti niin, että tämä ehdotti treffejä. Ei sit kuitenkaan ikinä tavattu, hauska puhelu oli silti