Erikoisin paikka jossa sinua on pyydetty treffeille / tai yritetty muutoin pokata?
Kommentit (481)
Sairaalan odotustilassa. Olin todella kipeä. Nuori mies pyysi mua treffeille. En antanut puhelinnumeroni, vaikka pyysi.
Vierailija kirjoitti:
Malmilla
Niin muakin;-D
Ja kerran Jakiksen ostarilla.
Lapseni kastajaisissa. Mulla oli kiiltävät sukkahousut ja avomies mukana. Silti tultiin ehdottelemaan.
Isäni hautajaisten jatkoilla känninen serkkuni kehui rintojani ja yritti puristella.
Ei varsinainen flirtti
Sirkuksessa. Marokkolainen tulennielijä olis vieny mut mukanaan melkein väkisin :) Kieltäytymisestä ja keskustelusta teki erityisen hankalaa se, ettei yhteistä kieltä oikein löytyny.
Lähikuppilassa eli räkälässä aamupäivällä. Humalassa oleva N50-65v yritti iskea minua kaksikymppistä. Ainoa ja samalla siis erikoisin paikka missä on yritetty iskeä.
Pullonpalautusautomaatilla. Vanhempi mies palautti paljon pulloja. Katsoi minua hymyillen ja sanoi, että lähtisinkö hänen mukaansa kun ei jaksaisi aina yksin juoda näin paljon. Oli huumorilla osin, mutta jotenkin katsoi hiukan liian toiveikkaasti. Olin silloin 27v.
Ulkomailla uimarannalla ollessani 16-vuotias. Menin kalliolle ottamaan aurinkoa. Siihen tuli joku noin kolmekymppinen mies jututtamaan minua englanniksi. Hän olisi halunnut tutustua ja tulla viereeni. Olin tuohtunut aikuisen miehen lähestymisestä ja kerroin haluavani olla rauhassa. Lisäksi ärsytti se, että mies muka viattoman oloisesti puhutteli minua kun hän ilmeisesti luuli minun olevan yksin ja kun olin vähissä vaatteissa. Äiti oli siinä kallion alapuolella näkymättömissä, mutta ihan muutaman metrin päässä ottamassa aurinkoa. Ajattelin, että toisaalta onneksi hän oli siinä lähellä. Toisaalta toivoin, ettei äiti kuullut keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Guccin liike New Yorkissa, myyjämies pyysi treffeille ja antoi numeronsa.. En mennyt, olin silloin naimisissa, sinkkuna olisin voinut lähteäkin.
Mitähän täällä Suomessa tykättäisiin jos myyjä pyytäisi asiakasta treffeille...
Tulis kauhee älämölö... Vauva.fi palstalla. Oikeassa elämässä tuskin tapahtuisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Guccin liike New Yorkissa, myyjämies pyysi treffeille ja antoi numeronsa.. En mennyt, olin silloin naimisissa, sinkkuna olisin voinut lähteäkin.
Mitähän täällä Suomessa tykättäisiin jos myyjä pyytäisi asiakasta treffeille...
Tulis kauhee älämölö... Vauva.fi palstalla. Oikeassa elämässä tuskin tapahtuisi mitään.
Miehenä pitäisin tällaisesta. Enkä tarkoita tällä mitään setämies tms. juttua. Olisin todella otettu mikäli joku naismyyjä pyytäisi asiallisesti treffeille.
Liikennevaloissa.
Siis vain kerran, ja saman kanssa naimisissa.
Työpaikallani, asiakas pyysi terassille oluelle, yksi myös soitti töihini ja ehdotti treffejä vaikka hän oli varattu.
Ei nyt ehkä erikoisin paikka, mutta tilanne kyllä. Olin ihan töiden puolesta soittamassa oboeta museon aulassa ja joku tyyppi takaa supatti korvaani ilmeisesti jonkin ulkonäköön liittyvän "kohteliaisuuden." Soittaessa tai harjoitellessa useinmiten on erittäin keskittynyt siihen suoritukseen, jolloin jo joku huoneen oven avaaminen saa säpsähtämään pahasti ja tuo tilannetajuton ja jokseenkin creepy lähestymisyritys säikäytti minua niin, että melkein pudotin reilun kymppitonnin hintaisen soittimeni. Turha varmaan sanoakaan, että treffejä ei tullut.
Miestarjoilija antoi kassakuitiin, johon näpytlellyt myös : tule illemmalla henkilökunnan bileisiin klo... Käytiin kämppiksen kanssa vilkaisemassa ovelta, railakas meno mutta paljon porukkaa, emme jääneet, mentiin hyttiimme.
Pellon laidalla (sähkömies), lääkärissä,parkkipaikalla,katsastusasemalla(inssi) onhan noita muitakin huvittavia tapauksia.
Seksiseuraksi on pyydetty muttei koskaan treffeille. Harmi kyllä.