Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaus Heikki Pälveelle: Ei, emme voi sopia kuten ehdotit, sillä Suomi on hyvinvointivaltio, ei Yhdysvallat.

Vierailija
11.10.2021 |

Pälveen ehdotus toteutuessaan olisi huima harppaus kohti Amerikan mallia, jossa suurin osa ihmisistä on vakuutusten, eli hoidon, ulkopuolella. Eivät saa hoitoa sen enempää julkiselta kuin yksityiseltäkään puolelta yhtään mihinkään sairauteen.

Ihmisvastainen ja epähumaani ehdotus lääkintöneuvokselta. Häpeäisit.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki Pälli 🤣🤣

Vierailija
2/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähä helvetistä tässä taas puhutaan

Vierailija
4/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voimme sopia että ihminen ei ole mitenkään vastuussa omasta käytöksestään ja sen seurauksista kun puhutaan terveydestä. Mutta yhdenvertaisuuden takia se pitäisi sitten ulottaa myös kaikkeen sosiaaliturvaan. Työttömältä ei saa vaatia työn hakua tai koulutusta, muualta muuttaneelta kielen oppimista jne. Onhan meillä hyvinvointivaltio jossa jokaisen pitää saada perseillä miten paljon haluaa.

Vierailija
5/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on oikeassa. Valinnoilla on seuraamuksena. Jos periaatteellisista syistä kieltäytyy ilmaisesta rokotteesta niin maksaa sitten itse seuraamuksista.

Vierailija
6/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla henkilö väärässä virassa.

Vierailija
8/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän yksityisiltä lääkärifirmoilta hoitoa saa, kunhan laittaa tiskille riittävän pinon dollareita.

Vierailija
9/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten niin moni kansalainen olisi valmis luovuttamaan itsemäärämisoikeutensa tuosta vaan. 

Kun alussa tuli ohjeistus että ikäihmisten pitäisi pysyä kotona, niin johan oltiin heitä lynkkaamassa jos nähtiin ulkona kävelemässä tai kahvilassa istumassa. 

Nyt sitten lynkataan rokottamattomat ja osa olisi valmis ties mihin pakkoihin ja omavastuisiin. 

Pitää osata ajatella pidemmälle ja miettiä mihin tällainen toisten kyttääminen ja omista oikeuksistaan luopuminen johtaa, sillä ei se ensiaskeleisiin lopu. 

Alku voi tuntua että hei tämähän hyödyttää juuri minua, mutta entäs kun seuraavaksi tuleekin jotain mikä EI hyödytä juuri sinua vaan asettaa juuri sinut sellaiseen asemaan että joudut pelkäämään mitä tehdä kun et voikaan enää valita sinulle sopivaa vaihtoehtoa. 

Vain mielikuvitus on rajana kun kansalaisia ruvetaan kontrolloimaan. 

Vierailija
10/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärineuvos maksakoot itse tulevat oikeudenkäynti- ja vankilakulunsa.

Vierailija
11/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten niin moni kansalainen olisi valmis luovuttamaan itsemäärämisoikeutensa tuosta vaan. 

Kun alussa tuli ohjeistus että ikäihmisten pitäisi pysyä kotona, niin johan oltiin heitä lynkkaamassa jos nähtiin ulkona kävelemässä tai kahvilassa istumassa. 

Nyt sitten lynkataan rokottamattomat ja osa olisi valmis ties mihin pakkoihin ja omavastuisiin. 

Pitää osata ajatella pidemmälle ja miettiä mihin tällainen toisten kyttääminen ja omista oikeuksistaan luopuminen johtaa, sillä ei se ensiaskeleisiin lopu. 

Alku voi tuntua että hei tämähän hyödyttää juuri minua, mutta entäs kun seuraavaksi tuleekin jotain mikä EI hyödytä juuri sinua vaan asettaa juuri sinut sellaiseen asemaan että joudut pelkäämään mitä tehdä kun et voikaan enää valita sinulle sopivaa vaihtoehtoa. 

Mistä itsemääräämisoikeuden luovutuksesta puhut?

Minä en ota rokotetta, mutta maksan hoitoni itse. Vain sosialistisessa unelmassa kaikki maksatetaan aina muilla ja sehän on tuulipukufinjävlelle ihmisoikeus.

Vierailija
12/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälveen ehdotus on hyvä, kannatettava ja oikeudenmukainen.

Kyllähän meillä nytkin edellytetään esim. odottavalta äidiltä neuvolakäyntejä, koska halutaan suojella nin lasta kuin äitiäkin vaikka äiti haluaisi p*rseillä ja vähät välittäisi muusta kuin omasta mukavuudenhalustaan.

Vierailija
13/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä itsemääräämisoikeuden luovutuksesta puhut?

Minä en ota rokotetta, mutta maksan hoitoni itse. Vain sosialistisessa unelmassa kaikki maksatetaan aina muilla ja sehän on tuulipukufinjävlelle ihmisoikeus.

Sinäkin todennäköisesti maksat veroja, joilla julkinen terveydenhuolto toteutetaan ja sinulla on täysi oikeus käyttää julkista terveydenhuoltoa. 

Hyvinvointivaltio on ME-yhteiskunta, ei MINÄ-yhteiskunta. Kukaan ei pärjää yksin eikä omillaan, vaikka tällaista ideologiaa kovasti jotkut tahot meille yrittävätkin syöttää.

Vierailija
14/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni täälläkin näyttäisi olevan valmis Kiinan tyyppiseen valvonta-yhteiskuntaan. 

Vierailija
15/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Ja esim.Israelissa kahdesti rokotetut lasketaan nyt rokottamattomiksi ja he ovat menettäneet passinsa.

Ne jotka passia nyt kannattavat, eivät ymmärrä mihin se johtaa. En voi käsittää että valtaosa suomalaisista on näin vietävissä. Mihin jäi se "kaveria ei jätetä? "

Vierailija
16/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei kykene enää maksamaan hyvinvonitivaltion maksuja. Tilanne on toivoton. Tämä, meidän kotiman, ei saisi olla koko maailman sossu ja Kela.

Syöksykierre on alkanut. Viimeinen  sammuttaa valot!

http://www.velkakello.fi/

17/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Jokaisella pitää olla oikeus päättää itse. En kannata pakkorokotuksia. Siinä rikotaan jo ihmisoikeuksia.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
18/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansa kirjoitti:

Suomi ei kykene enää maksamaan hyvinvonitivaltion maksuja. Tilanne on toivoton. Tämä, meidän kotiman, ei saisi olla koko maailman sossu ja Kela.

Syöksykierre on alkanut. Viimeinen  sammuttaa valot!

http://www.velkakello.fi/

Kyllä Suomi kykenee. Kysehän on vain asioiden priorisoinnista.

Vierailija
19/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi tarjoaa maksuttoman rokotteen, jonka avulla vakavalta koronaversiolta säästyy. Tätä tarkoittaa se hyvinvointivaltio ja lääketieteellisen hoidon saavutettavuus varallisuudesta riippumatta. Jos ei kelpaa, niin ei kelpaa. Sitten ollaan ilman. Ei Suomi maksa syöpäsairaallekaan ihan mitä tahansa hoitoja.

Vierailija
20/88 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni täälläkin näyttäisi olevan valmis Kiinan tyyppiseen valvonta-yhteiskuntaan. 

Aika harva täällä on käynut USAssa ja/tai Kiinassa ja ymmärtää mistä puhuu.

Kuulopuheita on helppo fantasioida mieleisekseen ja syöttää sordiinoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä