Lääkintöneuvos HS:ssa: Rokotteesta kieltäytyvät voisivat maksaa itse hoitokulunsa
Kommentit (243)
Rokotetrollit koittavat yliampuvilla tokentube-jutuillaan viedä uskottavuuden asialliselta rokotekritiikiltä, jolla kyseenalaistetaan rokotteiden väitetty teho Israelin, Britannian ja viimeisimpänä Ruotsin koronadatalla. Nykyiset koronarokotteet, jotka eivät estä tartuntoja, eivätkä kovin hyvin edes vakavia sairastumisia tai kuolemia eivät mahdollista paluuta normaaliin. Rokotettujen ja rokottamattomien on edelleen suojauduttava. Alkuvuoden ja kesäkauden koronalukuja ei voida verrata ja laittaa niiden eroja mm. tehohoidon tarvetta ja koronakuolemien määrää rokotteiden ansioksi. Kausivaihtelevat hengitystieinfektiot iskevät vakavimmin varsinaisena hengitystieinfektiokaudella eivät kesällä.
HIV-potilaiden lääkkeet on Suomessa ilmaisia vaikka sairaus on hyvin usein itse hankittu (huumeidenkäyttäjät, suojaamaton seksi jne.) HIV-lääkitys maksaa tuhansia euroja kuukaudessa ja monet käyttävät lääkkeitä vuosikymmeniä. Nämäkin sitten henkilöiden itse maksettavaksi.
Typerää että covidin annetaan levitä vapaasti juuri kun pahin koronakausi eli loka-maaliskuun hengitystieinfektiokausi alkaa. Ruumiita tullee jopa huomattavasti viime hengitystieinfektiokautta enemmän, vaikka 70-80% kansalaisista on Suomessa ja muissa Euroopan maissa rokotettu. Covid on yleisvaarallinen tartuntatauti eikä mikään flunssa, joksi länsimaat koittavat sitä talouden ja liike-elämän bisneksen takia muuttaa. Paha virhe!