Kysy 49-vuotiaalta mieheltä mitä tahansa!
Kommentit (26)
Miksi otit Suomi-vaimon, etkä thaikkua? terveisin M55 jolla ihana thaivaimo...
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:47"]Saako sua panna paljaalle perseeseen?
[/quote]
Saa. Mieluiten kovaa ja syvälle. Onneksi vaimoni ei tiedä tätä, mutta tykkään saada parrua perseeseeni. Enkä mitään dildoja tai tappeja vaan sitä vanhaa kunnon paljasta KYRPÄÄ.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:28"]
Lapset: Tytöt 19v & 2v. Poika 5v.
[/quote]
Oletko huolissasi, että lapsesi joutuvat vastuuseen sinusta liian nuorina, kun olet noin vanhana hankkinut lapsia? Kysyn siksi, että olen itse 34 ja epäröin enää hankkia lasta, koska se olisi liian itsekästä lasta kohtaan.
Kuinka paljon nuorempi kumppanisi on?
Miten perheellisellä miehellä ei ole sunnuntaina parempaa tekemistä kuin roikkua netin keskustelupalstalla?
[/quote] En ole, koska kenenkään lasten tehtävä ei ole hoitaa omia vanhempiaan vanhana. Hanki siis rohkeasti vaan vielä lapsia, jos haluat, sinun ikäinen ei ole todellakaan liian vanha siihen. Itse olin nuorimpien lasten syntyessä 44v ja 47v niin mulla oli jo huomattavasti korkeampi ikä tulla tuossa vaiheessa vielä isäksi. Mutta rakastan lapsiani ja olen erittäin tyytyväinen tähän päätökseen.
Kumppanini on minua 10v nuorempi. Hänkin siis sai lapsensa 34v ja 37v, ei aiemmista liitoista ollut vielä lapsia.
Ja eipä juuri tällä hetkellä ole muuta tekemistä, eilen oli pyhä päivä joten tänään rauhallinen sunnuntai. Keksi ihmeessä mulle tekemistä. :)
[/quote]
Ei ole kyse hoitamisesta, vaan huolesta ja siitä, että vaikkei se minun velvollisuuteni olekaan, en voi vain hylätä vanhempiani. Ja siitäkin, että henkisesti minulla ei ole koskaan ollut oikeaa isää, koska ikäero on niin valtava. Isäni on siis nyt 80 ja viimeisen kymmenen vuotta olen hänen huonon terveytensä takia joutunut elämään ihan erilaista elämää, kuin muut nuoret. Olin tosin vahinko, että tahallaan ei vanhempani näin itsekkäitä olleet.
Mitä jos ottaisit ne lapsesi ja menisit vaikka ulos leikkimään heidän kanssaan?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:19"]
Miksi otit Suomi-vaimon, etkä thaikkua? terveisin M55 jolla ihana thaivaimo...
[/quote] Koska rakastuin tähän ihanaan suomi naiseeni, hänen ollessa 31-vuotias ja itse olin sillon 41-vuotias. Mistä muuten tiesit hänen olevan suomalainen? missään en kai maininnut sitä vielä..
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:28"]
Lapset: Tytöt 19v & 2v. Poika 5v.
[/quote]
Oletko huolissasi, että lapsesi joutuvat vastuuseen sinusta liian nuorina, kun olet noin vanhana hankkinut lapsia? Kysyn siksi, että olen itse 34 ja epäröin enää hankkia lasta, koska se olisi liian itsekästä lasta kohtaan.
Kuinka paljon nuorempi kumppanisi on?
Miten perheellisellä miehellä ei ole sunnuntaina parempaa tekemistä kuin roikkua netin keskustelupalstalla?
[/quote] En ole, koska kenenkään lasten tehtävä ei ole hoitaa omia vanhempiaan vanhana. Hanki siis rohkeasti vaan vielä lapsia, jos haluat, sinun ikäinen ei ole todellakaan liian vanha siihen. Itse olin nuorimpien lasten syntyessä 44v ja 47v niin mulla oli jo huomattavasti korkeampi ikä tulla tuossa vaiheessa vielä isäksi. Mutta rakastan lapsiani ja olen erittäin tyytyväinen tähän päätökseen.
Kumppanini on minua 10v nuorempi. Hänkin siis sai lapsensa 34v ja 37v, ei aiemmista liitoista ollut vielä lapsia.
Ja eipä juuri tällä hetkellä ole muuta tekemistä, eilen oli pyhä päivä joten tänään rauhallinen sunnuntai. Keksi ihmeessä mulle tekemistä. :)
[/quote]
Ei ole kyse hoitamisesta, vaan huolesta ja siitä, että vaikkei se minun velvollisuuteni olekaan, en voi vain hylätä vanhempiani. Ja siitäkin, että henkisesti minulla ei ole koskaan ollut oikeaa isää, koska ikäero on niin valtava. Isäni on siis nyt 80 ja viimeisen kymmenen vuotta olen hänen huonon terveytensä takia joutunut elämään ihan erilaista elämää, kuin muut nuoret. Olin tosin vahinko, että tahallaan ei vanhempani näin itsekkäitä olleet.
Mitä jos ottaisit ne lapsesi ja menisit vaikka ulos leikkimään heidän kanssaan?
[/quote] Voi voi...
Kerros nyt, mitä mun pitäisi sitten rakastamille lapsilleni tehdä kun olen heidät liian myöhään ilmeisesti hankkinut?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:12"]
Kai olet näyttänyt eukollesi kaapin paikan?
[/quote] Tietysti.