Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä niin nautin, kun etätyöläiset joutuu takaisin toimistoon

Vierailija
11.10.2021 |

Ja voi sitä itkua mitä somessa avauduttu. Olette olleet tähän asti etuoikeutettuja etätyöskentelemään mukavasti kotona,mökillä, lomareissulla.

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On lukuisia tutkimuksia siitå että yrityksillä menee huonommin kun tekijät ovat etänä. Pomot lukee näitä ja jollei ole vielä etäily loppunut, kohta on 💪🏼

Samoin toisinpäin.

Maailman johtavat yritykset luopuvat etätöistä. Se kertoo ihan riittävästi.

Vierailija
22/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nautit? Mitä se on sinulta pois kuinka toiset työskentelevät.

Ps. meillä ei ole pakko palata ja en palaa

Niinhän sä luulet.....

Minä ilmoitin, että en enää tuhlaa aikaa työmatkoihin. Pomo toi sellaisen leveän ja kaarevan näytön, mihin saa kolme sivua auki. Tämä oli ilmoitusasia.

Työnantajillekkin on hyötyä etätyöläisistä, kun ei ole enää tarvetta isolle ja kalliille toimistotilalle. Neukkari siellä on asiakaspalavereja varten ja silloin pitää olla paikalla, muuten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelevia akkoja palsta täynnä. Mikään firma ei tule suosimaan etätöitä jatkossa.

Ei ole varaa menettää työntekijöitä kuukausiksi tai kokonaan long covidin takia kaikilla.

Eri juttu jos olet baarin omistaja joka kyllä saa pienipalkkaisen uuden työntekijän, kuin toimistoissa.

Vierailija
24/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet.....

Minä ilmoitin, että en enää tuhlaa aikaa työmatkoihin. Pomo toi sellaisen leveän ja kaarevan näytön, mihin saa kolme sivua auki. Tämä oli ilmoitusasia.

Työnantajillekkin on hyötyä etätyöläisistä, kun ei ole enää tarvetta isolle ja kalliille toimistotilalle. Neukkari siellä on asiakaspalavereja varten ja silloin pitää olla paikalla, muuten ei.

Satutäti.

Vierailija
25/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ne työläiset aina työttömiäkin haukkuvat, kukaan ei halua että joku toinen saa jotakin helpommalla tai enemmän, sama kuin tässä.

Vierailija
26/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Saan koronan ja erittäin todennäköisesti sairastun vakavasti. Jollen kuole, olen hyvin pitkään sairauslomalla ja sen jälkeen haen työkyvyttömyyseläkettä. Käy se näinkin.

Vierailija
27/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelevia akkoja palsta täynnä. Mikään firma ei tule suosimaan etätöitä jatkossa.

Ei ole varaa menettää työntekijöitä kuukausiksi tai kokonaan long covidin takia kaikilla.

Eri juttu jos olet baarin omistaja joka kyllä saa pienipalkkaisen uuden työntekijän, kuin toimistoissa.

#hysteria

#harhaisuus

Vierailija
28/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään. Saan koronan ja erittäin todennäköisesti sairastun vakavasti. Jollen kuole, olen hyvin pitkään sairauslomalla ja sen jälkeen haen työkyvyttömyyseläkettä. Käy se näinkin.

On teitä hysteerisiä tätejä täällä kyllä riittämiin 🤣

Vierailija
29/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähiin pakottavat firmat tulevat menettämään isosti työntekijöitään.

Ei Suomessa niin paljon työpaikkoja ole, että kaikki pystyisivät tuosta vaan vaihtamaan uuteen paikkaan. 

Toivon, että kaikki saisivat jatkaa työtään haluamallaan tavalla. 

Vierailija
30/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa katkera aloitus. Mä toivon että kaikki voisivat tehdä töitä siellä missä se sujuu parhaiten.❤️

kumpa kaikki saisi jättää työt tekemättä siellä missä ikinä haluavat

Vierailija
31/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa se että ihmiset menettää ilmaisia työlounaita ym kun etäilevät.

Miten niitä menetetään? Säästyy rahat ennen ja nyt.

Vierailija
32/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet.....

Satutäti.

En ole täti.

Vierailija
33/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni saa ne työpäivänsä hommat tehtyä noin 2-3 tunnissa joten kivahan se on kotona olla kun ei tarvitse 8 tuntia notkua jossain toimistolla ja täysi palkka juoksee!

Vierailija
34/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisuus on niin kaunista 😂 itsehän jatkan etätöissä 3pv/vko, kuten ennen koronaakin, ja tykkään tästä vaihtelusta.

Vierailija
35/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teitä hysteerisiä tätejä täällä kyllä riittämiin 🤣

Totta, ikä ja perussairaudet (keuhkot) vie erittäin todennäköisesti sairaalaan, ellei jopa teholle. Otetaan riski ja päädytään hautaan tai yhteiskunnan elätiksi.

Vierailija
36/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet.....

Mitä luulen? Ei se ole mikään luulo. Tuli jo kysely että haluaako jatkossa olla toimistolla vai etänä ja kun valitsi että etänä niin työsopimukseen tehdään muutos työntekemispaikasta.

Sain myös kotiin sähköpöydän ym tarvikkeet.

Sama täällä. Etätöistä tuli uusi työskentelymahdollisuus. Vielä on pöydät yms. hakematta, mutta aikataulutettuna kylläkin. :)

ohis

Vierailija
37/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vammaisten työkeskustoiminta palautuu kohta ihan normaaliksi, älkää muuta luulko.

Vierailija
38/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalliset on sullakin nautinnot. En tajua mitä se kenenkään napaa kaivelee tekeekö joku etätöitä vai ei.

Mä olen hoitoalalla töissä joten etätyö ei ole tietenkään mahdollista. En silti saa mitään nautintoa etätyöläisten palaamisesta työpaikoille kuten ap saa. Lähinnä tulee mieleen, että ap:lla heittää iso ratas tyhjää.

Vierailija
39/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siirryttiin pysyvästi etätyöhön, kaikkiaan 84 henkilöä. Työnantaja säästää pitkän pennin kun voi luopua toimitilan kustannuksista. Meillä tutkittiin asia tarkkaan ja tehtiin kysely henkilökunnalle. Työteho on parantunut ja tuottavuus noussut etätyön ansiosta ja henkilökunnasta 97 % halusi jatkaa etätyötä. Meillä jää ns. konttorille vain operatiivinen ja markkinoinnin johto, aspa ja it-tuki. Oiskohan 15-17 ihmistä. He siirtyvät uuteen pienempään toimitilaan.

Vierailija
40/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummalliset on sullakin nautinnot. En tajua mitä se kenenkään napaa kaivelee tekeekö joku etätöitä vai ei.

Mä olen hoitoalalla töissä joten etätyö ei ole tietenkään mahdollista. En silti saa mitään nautintoa etätyöläisten palaamisesta työpaikoille kuten ap saa. Lähinnä tulee mieleen, että ap:lla heittää iso ratas tyhjää.

Niin, enemmän se teillekin työtä tietää hetken kuluttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan