Miksi Unkari ja Puola eivät voisi erota EU:sta?
Mitä ne siellä tekevät, jos ei kiinnosta? Ei muuta kuin ero ja Venäjän kaveriksi. Siellähän se heidän paratiisinsa on ja kokemusta näistä löytyy historiasta. Jos ei pysty noudattamaan EU:n arvoja, niin en minä ymmärrä miksi noiden tarvitsee olla jäseniäkään. EU pärjää ilmankin.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Rahaa tulee kumminkin kivasti.
No mutta saahan sitä rahaa Moskovastakin. Jos kansa pitää Venäjän systeemiä paratiisina, niin tervemenoa minun puolestani. Ei tarvitse pelätä homoja eikä demokratiaa.
Ne taitaa olla hemmetinmoisia nettosaajia siellä toisin ku Bretonnia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta saahan sitä rahaa Moskovastakin. Jos kansa pitää Venäjän systeemiä paratiisina, niin tervemenoa minun puolestani. Ei tarvitse pelätä homoja eikä demokratiaa.
Ei rahottas Venäjä kyllä mitään moottoriteiden korjaushankkeita
Varmasti tulee Puola ainakin eroamaankin, mikäli EU yrittää kävellä määräysinnossaan Puolan lakien yli.
Ei EU voi päästää ketään kovin helpolla eroamaan, kun siitä alkaa tulla trendi. Kaikista yritetään pitää kiinni kynsin ja hampain, teki ne sitten mitä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan, mutta Moskovan ohjauksessa olisi muuten kivempi olla kuin Brysselin. Onhan Venäjä populistien luvattu maa. Sinne vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei EU voi päästää ketään kovin helpolla eroamaan, kun siitä alkaa tulla trendi. Kaikista yritetään pitää kiinni kynsin ja hampain, teki ne sitten mitä hyvänsä.
EU:n nimenomaan kannattaa päästää nuo heikot lenkit menemään, että jäljelle jäävät voisivat muodostaa tiiviin ja tehokkaan yhteisön. Noita Unkareita tai Puolia ei tarvita, ne ovat tiensä valinneet ja joutavat Putinin määräysvaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan, mutta Moskovan ohjauksessa olisi muuten kivempi olla kuin Brysselin. Onhan Venäjä populistien luvattu maa. Sinne vaan.
Jaa. Eiköhän ne kaks oo ihan yhtä ikäviä ohjaajia ja paras ois olla vaan suvereeni omassa maassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EU:n nimenomaan kannattaa päästää nuo heikot lenkit menemään, että jäljelle jäävät voisivat muodostaa tiiviin ja tehokkaan yhteisön. Noita Unkareita tai Puolia ei tarvita, ne ovat tiensä valinneet ja joutavat Putinin määräysvaltaan.
On ja pysyy kuitenki NATO-maita, ja paremmin se suojaa Putinilta ku talousliitto joka ei suojaa oikeestaan mitenkään.
Olin aikanaan noiden ex-itäblokin maiden liittymistä vastaan, koska arvasin että siellä se laatu on heikompaa kuin meillä, jotka olemme eläneet läntisessä demokratiassa ja sivistyksessä. Se sosialismin aika yhdistettynä slaavilaiseen geeniin ehti tehdä tuolla tehtävänsä. Luojan kiitos Turkkia ei sentään otettu mukaan, vaikka sitäkin suunniteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja pysyy kuitenki NATO-maita, ja paremmin se suojaa Putinilta ku talousliitto joka ei suojaa oikeestaan mitenkään.
Mielestäni Nato voisi antaa näille myös kenkää, koska pelaavat Venäjän pussiin. Ovat troijalainen hevonen, eikä sotilaiden laatu oli kovin kaksinen muutenkaan. Sinne vaan aron poikien kaveriksi, lännellä ei ole mitään velvollisuutta suojata noita, kerta eivät osaa Venäjän lumoa vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on aika köyhä maa. Ei rutiköyhä, mutta BKT on Italian tai Alankomaiden luokkaa, vaikka maa on paljon isompi.
Slavan on nyt turha pillittää. Halusitte sen oman diktaattorinne, nyt lennätte EU:sta ja olette kohta leipäjonoissa vanhaan malliin kuponki kädessä ja karvahattu päässä. Hähä. Me täällä lännessä jatkamme vaurastumistamme, kun pääsemme eläteistä eroon. Pyytäkää Igorilta ruplia.
Puola on vanha kuningaskunta ja Unkari oli keisarikunta. Saksalla on aika maksaa sotakorvaukset Itä-Euroopalle Toisen maailmansodan rikoksista. Korvaussumma on vähintään Saksan. 10v budjetti. Lisäksi Saksalta kielletään kuuluminen mihinkään liittoihin tai niiden perustaminen. Saksa myö riisutaan aseista ja maa pilkotaan pienempiin osiin. Jotka eivät saa muodostaa liittoja.
EU hajotetaan valtioterrorismia edustavana Euroopan maiden vapauden vaarantavana projektina. Eu on Suomellekin suurin uhka ei suinkaan Venäjä. Vai uskooko joku todella Venäjän lähtevän valloitussitaan kymmenien miljoonien asukkaiden vökirikkaisiin maihin? Sen sijaan todellinen uhka tulee Länsi-Euroopan sisältä punavihreän totalitarismin muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on aika köyhä maa. Ei rutiköyhä, mutta BKT on Italian tai Alankomaiden luokkaa, vaikka maa on paljon isompi.
No se on heidän murheensa, mitä se meille kuuluu? Joka tapauksessa Puola ja Unkari haluavat sinne, joten sinne he myös menevät. Ei EU:lla ole mitään velvollisuutta elättää noita valtioita, koska eivät osaa käyttäytyä sivistysvaltioiden tapaan. Sinne vaan ihannevaltakunnan alaisuuteen, kuten ennen vanhaan.
Vierailija kirjoitti:
Slavan on nyt turha pillittää. Halusitte sen oman diktaattorinne, nyt lennätte EU:sta ja olette kohta leipäjonoissa vanhaan malliin kuponki kädessä ja karvahattu päässä. Hähä. Me täällä lännessä jatkamme vaurastumistamme, kun pääsemme eläteistä eroon. Pyytäkää Igorilta ruplia.
Sitten vaihtoehtona on sota. Jollei EU muuten saada kuriin se murkattakoon asevoimin. Neuvostoliiton alta vaoautuneilla mailla ei ole velvollisuus sietää Eu:n harjoittamaa valtioterroria.
Yksi vaihtoehto on ottaa Turkki jäseneksi tasapainottamaan Saksan ja Ranskan harjoittamaa terroria. Se on maa jota ei niin vain painosteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on heidän murheensa, mitä se meille kuuluu? Joka tapauksessa Puola ja Unkari haluavat sinne, joten sinne he myös menevät. Ei EU:lla ole mitään velvollisuutta elättää noita valtioita, koska eivät osaa käyttäytyä sivistysvaltioiden tapaan. Sinne vaan ihannevaltakunnan alaisuuteen, kuten ennen vanhaan.
Saksalla sekä sille taistelutta antautuneuden kuuluu maksaa sotakorvauksia. Ottaa yli 80 miljoonan asukkaan Turkin jäseneksi. Se kaipaa EU rahoja mutta lopettaa mädäntyneen rappeutuneen lännen arvojen pakko syötön.
eu ei ole sitä minä sitä markkinoitiin liittymisen aikoihin suomen kansalle. aika harkita myös suomen eu eroa kyllä osaamme päättää itse rahojemme käytöstä.