Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit valita näistä kaksi: älykkyys, kauneus, empaattisuus?

Vierailija
07.12.2014 |

Järkeni tiedostaa, että haluaisin olla ennen kaikkea älykäs ja empaattinen, mutta vaatimattoman ulkonäköni ja huonon itsetuntoni vuoksi tunnen voimakasta vetoa kauneutta kohtaan, vaikka se on vain pintaa, katoavaista jne.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja kaunis. Tähänkin asti olen pärjännyt hyvin olematta juurikaan empaattinen.

Vierailija
2/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja empaattisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 02:04"]Kauneus ja empaattisuus
[/quote]
Sama

Vierailija
4/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja älykkyys. Empatiasta vain haittaa jos rupeaisi säälimään ja auttamaan epäonnistuneita luusereita.

Vierailija
5/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.kauneus

2. empaattisuus

Realisti minussa valitsee aina ensin kauneuden ja ominaisuus joka sitä vähentää on empatianpuute. Todella inhottava totuus mielestäni joka ei edes liity itsetuntooni.

Vierailija
6/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattisuudestani on tosiaan ollut vain haittaa, joten tämä tyhmeliini valitsee älykkyyden ja kauneuden.

Vierailija
7/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 02:03"]

Älykäs ja kaunis. Tähänkin asti olen pärjännyt hyvin olematta juurikaan empaattinen.

[/quote]

Sama. Elämä on vain helpompaa, kun ei tarvitse itkeä jokaista lapsensurmaa tai viehättävän teinitytön kuolemaa asuinmaassaan (miljoona kuollutta köyhää jossain viidakossa ei tietysti herätä empatiaa kenessäkään).

Vierailija
8/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja kauneus. Nyt olen tavallisen näköineb ja empaattinen. Empaattisuuden koen jotenkin haitalliseksi, sillä empaattisuuden vuoksi kannan myös liikaa huolta toisista, suren tuntemattomia ihmiskohtaloita ja mietin suruissani ihan vieraidenkin ihmisten vastoinkäymisiä.

Vierailija
9/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja kauneus. Empatian puute haittaa lähinnä muita, ei itseä.

Vierailija
10/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea kysymys! Jos ajattelisin vain itseäni, valitsisin kauneuden ja älykkyyden. Niillä varmaan porskuttais ihan kivasti. Empatiakyvytön kun ei välttämättä itse kärsi siitä ominaisuudesta kauheasti. Kuitenkaan en haluaisi olla niin kamala ihminen, että tietoisesti valitsisin olla empatiakyvytön, joten kuitenkin valitsisin ehkä älyn ja empatiakyvyn. Kirpaisisi kuitenkin luopua kauneudesta, mutta toisaalta se on katoavaista. Ehkä jos olis tarpeeksi älykäs niin ei välittäisi kauneudesta... Nyt on vaan tällainen tavis, joka on vähän sitä sun tätä mutta ei huippu missään.

Vierailija
11/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki noista voi olla katoavaista siinä vaiheessa kun dementia iskee..

Vierailija
12/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 02:03"]

[/quote]

Ikävä kyllä luulen, että on totta mitä kirjoitat.

Vierailija
13/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 02:52"]

Älykkyys ja kauneus. Empatian puute haittaa lähinnä muita, ei itseä.

[/quote]

Kyllä se haittaa mutkan kautta sinuakin, koska menetät ystäviä ja muita läheisiä tai riitaannut, jos sinulla ei ole minkäänlaista empatiakykyä.

Vierailija
14/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin empatian , empatian ja vielä kolmas empatia. Sillä antaessaan Saa!!

Vierailija
15/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja kauneus. Älykäs ihminenhän osaa olla empaattinen, koska hän on älykäs.

Vierailija
16/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole laumasielu.

Vierailija
17/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattinen. Noita älykkäitä ja kauniita kun tuntuu riittävän. Empaattisuus taas tuntuu olevan katoamassa.

Vierailija
18/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja älykkyys. Arvostan toki empatiaakin mutten yhtä paljon kuin noita kahta muuta ominaisuutta.

Vierailija
19/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:34"]Järkeni tiedostaa, että haluaisin olla ennen kaikkea älykäs ja empaattinen, mutta vaatimattoman ulkonäköni ja huonon itsetuntoni vuoksi tunnen voimakasta vetoa kauneutta kohtaan, vaikka se on vain pintaa, katoavaista jne.
[/quote]
Kauneudessa eri ole mitään pinnallista. Kykymme arvostaa ja luoda kauneutta on se, mikä erottaa meidät eläimistä. Estetiikka on tärkeä ja arvokas asia.

Vierailija
20/73 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistellaanpas mitä empatian puute tarkoittaa. Sehän tarkoittaa sitä, että henkilö on psykopaatti tai sosiopaatti. Kysymyksen voisi siis esittää näin: Jos joudut valitsemaan niin mikä näistä haluat olla:

- kaunis ja älykäs mutta psykopaatti

- kaunis ja empaattinen mutta tyhmä

- älykäs ja empaattinen mutta ruma 

Minä valitsisin olla älykäs ja empaattinen mutta ruma. Tyhmyys ja psykopaattisuus ovat paljon rumuutta pahempia ongelmia.

Mitkä kaksi ominaisuutta seuraavista kolmesta valitset:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän