Kari Heiskanen 59-vuotiaana isäksi
Vauva syntyy keväällä, joten saattaa ihan hyvin olla silloin jo 60-vuotias isä.
Tällä palstalla aina dissataan "itsekkäitä mummoäitejä", mutta kyllä miehet pistää paremmaksi.
Kommentit (74)
Minun isäni oli 52v kun synnyin.Hyvä ja rakas isä,mutta liian vanha siinä vaiheessa kun olin murrosikäinen.Kyllä siinä auttamattomasti huomasi iän merkityksen.Hän oli elänyt niin erilaiseen maailman aikaan ja ei sekään ollut suurin vaikeus.Hän ei vaan ymmärtänyt kun nuoruus oli melko kaukana.Hyvä isä kuitenkin.
Chaplin oli 73 kun Oona synnytti hänelle Christopherin. Olivat alkaneet seukata 20 vuotta aiemmin, jolloin Oona oli notkea 17-kesäinen.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:00"]
Arvo Ylppö oli 70v kun nuorin poikansa syntyi. Oliko moraaliton itsekäs hänkin?
[/quote]
Ainakin hieman natsismiin taipuvainen.
[/quote]
Se annettakoon hänelle anteeksi. Ylppö kuitenkin laski Suomen kätkytkuolematason maailman alhaisimmaksi...
kateelliset täällä korisee. Hyvä, että jotkut elävät aivan omaa elämäänsä. Varmasti taloidellinen turvallisuus lapsella on taattu. Heiskanen on paiskinut töitä niin paljon viime vuosina. Kukaan ei tiedä päiviensä määrää. Onneksi ei heidän onnensa ole teistä pölvästeistä kiinni.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 00:39"]
Miehille kaikki on niin paljon helpompaa, huoh....
T. pian 40-v joka miettii vauva-asioita
[/quote] anna mennä, sain ekan reilusti yli 40 v ja terve vauva tuli
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:10"]
kateelliset täällä korisee. Hyvä, että jotkut elävät aivan omaa elämäänsä. Varmasti taloidellinen turvallisuus lapsella on taattu. Heiskanen on paiskinut töitä niin paljon viime vuosina. Kukaan ei tiedä päiviensä määrää. Onneksi ei heidän onnensa ole teistä pölvästeistä kiinni.
[/quote] montako lasta Heiskasella on ennestään ja kuinka monen naisen kanssa?????
Minun isäni oli 56-vuotias, kun synnyin. Hän oli kova juomaan viinaa ja poltti tupakkaakin. 58-vuotiaana hän sai sydänkohtauksen, mutta onneksi pystyi tilaamaan itselleen ambulanssin. Hän joutui sairaseläkkeelle ja äidistä tuli perheen pääelättäjä. (No ennen tuotakin isän rahat taisivat enimmäkseen viinaan, joten ei muutosta tuossa elatuksessa.)
Kun olin koululainen, mannapuuro odotti iltapäivisin kotona. Tuntui jotenkin mukavalta tulla kotiin, kun isä oli siellä, ja se mannapuuro oli hyvää! Kesäisinkään ei ollut mitään ongelmia siitä, minne lapset laitetaan, kun isä oli kotimiehenä. Mökillä oltiin paljon ja kalasteltiin.
Lukiolaisena muistan olleeni huolissani isän terveydestä, vaikka viina oli jäänyt jo pois. Mutta lopulta isä kuoli vasta kun olin jo 30-vuotias.
Ei hän ehkä ollut sellainen isä kuin nuoremmat, mutta omalla tavallaan ihan hyvä isä. Monesti hän oli laittanut kahtakin eri ruokaa, kun me lapset oltiin kolmessa eri koulussa. Hänen suurin pelkonsa ilmeisesti oli, että kotona sattuisi olemaan samaa ruokaa kuin koulussa. Ensimmäinen kysymys kotiin tullessa oli aina: "Mitä koulussa oli ruokana?" <3
Sotakaverit oli isälle tärkeitä ja hän kävi mahdollisuuksien mukaan heidän tapaamisissaan. Minun ristiäisaamuna hän oli hiipinyt salaa ulos toisten nukkuessa ja jättänyt keittiön pöydälle lapun, jossa oli ohjeena antaa minulle toiseksi nimeksi Kaarina, saksalaisen sotilasmarssin mukaan. Äiti luonnollisesti repi tästä pelihousunsa, mutta minua ei haitannut kun en siitä mitään ymmärtänyt. Minun ollessa pieni, isä lauloi minulle joskus tuota laulua: "Kankahalla kasvoi kaunis kukkanen, nimeltään Kaarina..."
Lapset ei harrasta ikäsyrjintää. Heille se oma isä on kuitenkin oma isä, vaikka olisi vähän vanhempikin.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:07"]Chaplin oli 73 kun Oona synnytti hänelle Christopherin. Olivat alkaneet seukata 20 vuotta aiemmin, jolloin Oona oli notkea 17-kesäinen.
[/quote]
Chaplinin perhe ei ollut mikään ns. idylli.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ellottaa ajatus vanhus-Ylpöstä harrastamassa seksiä. Viileät venyneet pallit hakkaa tahdissa. Jaiks.
59v?!!! No ompa hyvin säilynyt. Olisin veikannut 40-45v
Vierailija kirjoitti:
59v?!!! No ompa hyvin säilynyt. Olisin veikannut 40-45v
Miksi tää on nostettu esiin?
Muuten Heiskanen ei ole ikäistään nuoremman näköinen. Eikä oloinen. Jossain oli että hankalan miehen maineessa , tietyissä piireissä.
En ymmärrä, ikäeroa tosi paljon, riski kasvaa iän myötä . Itse olen 60 v nainen ja oman ikäiset tinder miehet ihan kehäraakkeja. Itse kuntoillut koko ikäni ja voihan se viikatemies tulla ihan milloin vaan. Lapset pitäisi saada suht nuorena.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:00"]
[/quote]
Ainakin hieman natsismiin taipuvainen.