Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kari Heiskanen 59-vuotiaana isäksi

Vierailija
07.12.2014 |

Vauva syntyy keväällä, joten saattaa ihan hyvin olla silloin jo 60-vuotias isä.

Tällä palstalla aina dissataan "itsekkäitä mummoäitejä", mutta kyllä miehet pistää paremmaksi.

http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/kari-heiskanen-tulossa-isaksi-59-vuotiaana-vauva-syntyy-kevaalla/4589298

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:02"]

Kari se vaan iskee nuoria naisia. Ensin oli Laura Pyrrö, nyt näköjään tämmöinen nuori kaunotar.

[/quote]

Ne iskee, jotka niitä saa. Turha on Karille kateellinen olla. Kyllähän hyvässä kuosissa oleva fiksu ja karismaattinen ohjaaja varmasti nuoria naisia saa ja jos kerran saa, niin miksipä ei ottaisi.

Joku tuolla aiemmin mietti Heiskasen kuntoa, mutta turha on miettiä. Hän on aina ollut timmissä kunnossa. Ei ole roppa Velipuolikuun ajoista juuri muuttunut, vaikka ikää on tullut reilut 30 vuotta lisää.

Tässa vähän vertailupohjaa:

Heiskanen legendaarisena pääsiäishanuna alasti silloin joskus yli 30 vuotta sitten:

Ja neljännesvuosisata myöhemmin Sudenvuodessa (trailerin lopussa alasti vuoteessa): 

Vierailija
22/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö kertoo vähän lopultakin.Joillakin iho säilyy nuorekkaana, mm. Maria Melinillä.
Minä en tajua yhtälöä, mutta onneksi ei ole oma päänsärkyni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:38"]

Isänikin oli erittäin hyvässä kunnossa vielä 58v. Ei juonut eikä polttanut. Lenkkeili säännöllisesti. Teki töitä. Tuli aivoverenvuoto ja enää ei pääse sängystä ylös ilman apua. Opetteli uudestaan syömään jne. Ei kävele enää koskaan. Se oli vain yks kaunis hellepäivä kun kaikki muuttui. 7

[/quote]

Mun tutulle kävi samlla tavalla, paitsi että se oli vasta kolmekymppinen.

Vierailija
24/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajua, oma isäni tuli reilu nelikymppisenä vaariksi, on ihanaa kun omistaa nuoren isän ja vaarin joka jaksaa! Sama pätee äiteihin ja mummoihin!

Vierailija
25/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:31"]

Ei tajua, oma isäni tuli reilu nelikymppisenä vaariksi, on ihanaa kun omistaa nuoren isän ja vaarin joka jaksaa! Sama pätee äiteihin ja mummoihin!

[/quote]

Siis riemuitset siitä, että vanhempasi jaksaisivat hoitaa puolestasi sun lapset? Ai niin , sulla on varmaan kiire lukea/pitää äitiblogia...

Vierailija
26/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Karille ja siipalleen! Loistava näyttelijä ja ohjaaja, jo Ryhmiksen ajoilta.

Vierailija
27/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuon aikuisen pojan äiti on ? Sara Paavolainen? Näillähän on yksi kehitysvammainen lapsiakin.

Vierailija
28/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiparka. Miten voi ihmisiltä kadota järki kokonaan? Riittävän pöljää sekin, että on yhdessä itseään vuosikymmeniä vanhemman ihmisen kanssa, saatika että lapsia tekemään, huhhuh.

Kattokaa nyt näitä julkkispappaisiä, kyllä ovat ihan ikäistensä näköisiä raihnaisia vaareja. Esim. Paavo Lipponen, näyttää ja kuulostaa kasikymppiseltä, eikä varmaan enää kaukana olekaan. Ja entäs Timo T. A.? Voihan sitä olla joukossa joku harvinaisuus, että pysyy terveenä ja täysjärkisenä pitkälle vanhuuteen ja toki nuorillekin voi sattua vaikka mitä, mutta kyllä se riski kasvaa huimasti 60 v:n jälkeen. Kuuskymppiset on tarkoitettu isovanhemmiksi, ei enää pienten lasten vanhemmiksi.

Vierailija
29/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemyseroja puhtaasti nämä ikäkysymykset. Pienen lapseni isä on 60+ ja paremmin jaksaa leikkiä lapsemme kanssa kuin lapsen kaverien huomattavasti nuoremmat isät. Ikä on pelkkä numero ja jokainen ihminen yksilö, joten älkää yleistäkö kaikkia iäkkäämpiä vanhempia automaattisesti huonoiksi! Enemmän niitä lapsia taidetaan huostaanottaa nuoremmilta.......

Vierailija
30/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä knoppina mainittakoon, että Heiskanen täyttää tänään 16.3. 60 vuotta... Lapsi ei kai ole vielä syntynyt?

Vierailija
31/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan jotkut naiset yksinkin lapsia. Ei kai tuossa ole ainakaan mitenkään heikompi tilanne, isä on mukana niin pitkään kuin on, jos menehtyy niin äiti jää sitten leskenä hoitamaan lastaan.

Vierailija
33/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan lapsella sitten nuori äiti , jos isä ottaa ja höppänöityy. Heiskanen on mahtava ohjaaja ja näyttelija, eiköhän ole ihan osannut itse harkita jaksaako vielä lähteä isäksi. Ja jos vaimo haluaa lasta, kieltääkö pitäisi?

Mun isä on 74-vuotias nyt , olen itse 26v. Joskus lapsena isää luultiin mun isoisäkseni ja vähän häpesin sitä, mutta toisaalta mun isällä oli aina aikaa kuskata mua ja kavereita ja isä oli tosi paljon läsnä. Isän kanssa harrastin kalastusta , eräretkiä ja melontaa. Isä jaksoi kuunnella loputtomiin mun teinituskailua.

Nyt isä on vähän sairastellut ( eturauhassyöpä ) mutta on edelleenkin todella hyväkuntoinen ja skarppi. On mitä mahtavin isoisä mun 3-vuotiaalle pojalle. 

Onnea Heiskasen perheelle !

Vierailija
34/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisi naisellekkin tuo mahdollista.

Vierailija
35/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipposen ja muiden lapsilla varmasti mukavampi elämä kuin lähiömammojen jälkeläisillä.

Vierailija
36/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:10"]Onhan lapsella sitten nuori äiti , jos isä ottaa ja höppänöityy. Heiskanen on mahtava ohjaaja ja näyttelija, eiköhän ole ihan osannut itse harkita jaksaako vielä lähteä isäksi. Ja jos vaimo haluaa lasta, kieltääkö pitäisi?

Mun isä on 74-vuotias nyt , olen itse 26v. Joskus lapsena isää luultiin mun isoisäkseni ja vähän häpesin sitä, mutta toisaalta mun isällä oli aina aikaa kuskata mua ja kavereita ja isä oli tosi paljon läsnä. Isän kanssa harrastin kalastusta , eräretkiä ja melontaa. Isä jaksoi kuunnella loputtomiin mun teinituskailua.

Nyt isä on vähän sairastellut ( eturauhassyöpä ) mutta on edelleenkin todella hyväkuntoinen ja skarppi. On mitä mahtavin isoisä mun 3-vuotiaalle pojalle. 

Onnea Heiskasen perheelle !
[/quote]

Sun isäs tuli yli 10v. nuorempana isäksi kuin Heiskanen, että ei nyt ihan osunut.

Vierailija
37/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ikä ei juuri lisää lapsen terveydellisiä riskejä, naisilla on toisin.

Jos Heiskanen on skarppi mies, miksi hän ei saisi hankkia lapsia kypsässä iässä? Jos omat wt-isänne ovat olleet jo 55-vuotiaina henkisesti ja ruumiillisesti lahoja, se ei merkitse sitä että Heiskanen on sitä ja jostakin syystä sopimaton isäksi.

Vierailija
38/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun avauksen todellinen syy on perisuomalainen kateus ja pahansuovuus.

Vierailija
39/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo Kari Heiskasen pojan nimi on? Onpas komea! Ihan äitinsä Sara Paavolaisen silmät.

Vierailija
40/74 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:04"]Näkemyseroja puhtaasti nämä ikäkysymykset. Pienen lapseni isä on 60+ ja paremmin jaksaa leikkiä lapsemme kanssa kuin lapsen kaverien huomattavasti nuoremmat isät. Ikä on pelkkä numero ja jokainen ihminen yksilö, joten älkää yleistäkö kaikkia iäkkäämpiä vanhempia automaattisesti huonoiksi! Enemmän niitä lapsia taidetaan huostaanottaa nuoremmilta.......
[/quote]
No ei Se ikä kyllä ihan numeroita vaan ole. Kyllä terveydelliset riskit kasvaa iän myötä ja sun pienen lapsesi isästä tuskin tulee ko. lapsen lapselle isoisää, jos lapsi ei paniikissa tee lasta parikymppisenä. Papparaisisä on papparaisisä. Oma isä nyt seitsemänkymppinen ja hyväkuntoinen urheilija, mutta ISOisäiässä. Mikä Se on, ettei nykyihmiset hyväksy elämän rajoitteita?? Nämä puolustelut on ankeita, kun pitää verrata isättömiin ja huostaanotettuihin, kuunnelkaa nyt itseänne. Nuorempikin voi kuolla tai sairastua, mutta vanhalla se on edessä todennäköisesti jo pian, jos nyt todennäköisyyksistä mitään tajuatte. Katsokaa hyväkuntoista Mikkosta, tunnen itse useamman 60-70v. miehen, jolle on käynyt vastaava kunnosta huolehtimisesta huolimatta. En toivo pahaa, mutta lopettakaa väittämästä iän olevan numeroita ja näiden olevan mielipide asioita. Vanhan isän lapsi kantaa 100% varmasti huolta siitä, että isä sairastuu/kuolee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi