Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eniten mua hävettää tänä Itsenäisyyspäivän iltana...

Vierailija
06.12.2014 |

TE hyvät av-mammat, ihan kamalaa tekstiä suollatte jatkuvalla syötöllä, milloin Elastisesta, milloin Jenni Haukiosta tai Sirpa Selänteestä. Huhhuh.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:18"]TE hyvät av-mammat, ihan kamalaa tekstiä suollatte jatkuvalla syötöllä, milloin Elastisesta, milloin Jenni Haukiosta tai Sirpa Selänteestä. Huhhuh.
[/quote]
Samaa mieltä! Kaikesta ei tarvi tykätä, mutta silloin voi jättää suunsa avaamatta.. Ja ilmeisesti itsenäisyyttä pitäisi juhlia yksin kotona perheen kesken hiljaa, kun linnan juhlatkin täällä tuomitaan.

Vierailija
2/5 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tietenkään mikään uusi juttu, että naiset haukkuu naisia, mutta kaikista säälittävintä on se miten niistä tehdään _keskustelu_ nettiin. Miten joku jaksaa edes vaivautua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha naisten ulvoa jostain Laasasesta tai esimerkiksi naisten pukeutumista koskevista moraalisäännöistä kuten eileniltana. Täällähän te ihan itse raatelette toisia naisia ja heidän käyttäytymistään paljon pahemmin. Teette sen Laasasen jobin ihan itse. Tai itse asiassa osoitatte hänen juttunsa toteen...

Vierailija
4/5 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On julkimot miten tyhjänpiväisiä tahansa, käytöstavat tekisi kyllä hyvää monille meistäkin. Ei vaikutettais niin wt junteilta.

Vierailija
5/5 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua hävettää ajatella, että jonkun mielestä tyhjänpäiväiset julkut ja pressan vaimot on oleellinen osa tämän maan itsenäisyyttä.