häpesikö Teemu Sirpan juttuja?
Kommentit (75)
"No siinä kehuin presidentin arvomerkkejä, jotain sellasta"
Siis MITÄ SE HÖPÖTTI? Saiko joku selvää?
Minä kans katsoin että nyt on jäänyt Teemulla tukka kampaamatta!
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:06"]
"No siinä kehuin presidentin arvomerkkejä, jotain sellasta"
Siis MITÄ SE HÖPÖTTI? Saiko joku selvää?
[/quote]
Mää se kähisen,kimitän ja töksäyttelen aina rennosti ja tilannetajuttumasti muittenki puolest, ettei ne saa suunvuoroa, hik. Ei ne muut tosin tarttekkaan suunvuoroa, koska minäminäminä..
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 09:45"]
Koivut tuli myöhään torstai iltana ja eikös nää saapunut samaan aikaan.. Joten hyvinkin on Jetlag.
[/quote]
no tosi hyvin Koivut oli selättäneet jet laginsa, kun saapuivat Linnaan FREESEINÄ ja edustavina. Selänteiden asiat oli hiukan huonommin. (Se, että on rypenyt Linnan juhlia edeltäneen illan Showroomissa tappiin asti ei tietenkään aiheuta väsynyttä habitusta, vaan kyse oli tosiaankin jet lagista.)
Juu täällähän se tiedetään.. Hohhoijaa.
Huomasin, että kun Teemu puhui niin Sirpa katsoi häntä tosi rakastuneen ja "omistavan" näköisenä, siis vähän silleen "hähää, toi mies on MUN!" tyyliin. Mutta kun Sira puhui, niin Teemu katsoi sellaisella "ou mai gaad, ole jo hiljaa" ilmeellä. Vähän jopa taisi hymyilyttää ne Sirpan jutut...
Naiset ylianalysoimassa kaikkea :D Teemulla oli huomattavat silmäpussit ja taitaa olla kanssa darra. Ehkä sen takia outo olemus.
Mielestäni Sirpa on tosi kaunis ja timmi nainen. M23
Vähän näytti Teemua ärsyttävän vaimon kälätys...
Sirpa näytti oikein kauniilta ja onkin kaunis nainen, mutta ai kamala kun avasi suunsa... Suu kiinni niin tekee paremman vaikutelman :)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:38"]
Huvittavaa kun toimittaja haastatteli pariskuntaa niin Sirpa äkkäs ensimmäisenä kommentoimaan kaikkea. Kuvittelee ilmeisesti että ketään kiinnostaa hänen mielipiteet :-)
[/quote]
mä kanssa kiinnitin huomiota tuohon. Kun toimittaja esitti kysymyksiä Teemulle, niin Sipy kuunteli tosi intensiivisesti ja katsoi toimittajaa suoraan silmiin ikäänkuin kysymykset olisikin esitetty hänelle. :DD