Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

häpesikö Teemu Sirpan juttuja?

Vierailija
06.12.2014 |

Oli sen näköinen ainakin

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 09:45"]

Koivut tuli myöhään torstai iltana ja eikös nää saapunut samaan aikaan.. Joten hyvinkin on Jetlag.

[/quote]

Ai onko ne vasta tulleet sieltä jenkeistä? Tottakai niillä oli silloin jetlag. Sehän saattaa kestää viikonkin, etenkin jos jenkeistä lentää. Musta on jännä, että tämä pariskunta herättää niin paljon tunteita. Ihan tavallisia ihmisiä he ovat. Varmaan just siks ihmisiä ärsyttää ne :D

Vierailija
22/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää ite, jos olisitte lähteneet suoraan koulunpenkiltä kotivaimoksi. Eläneet miehenne siivellä. Mies komea ja karismaattinen, itse tavis. Jos ei itseään sivistä, junttiutta lienee mahdoton välttää. Teemu sentään nähnyt maailmaa.

Toivottavasti Selänteet ei dokaa tylsyyteen. Silleenhän monelle urheilijalle on käynyt uran loputtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstai iltana tuli jenkeistä Koivut ja Selänteet. Tottakai ne kärsii Jetlagista..

Vierailija
25/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:38"]

Huvittavaa kun toimittaja haastatteli pariskuntaa niin Sirpa äkkäs ensimmäisenä kommentoimaan kaikkea. Kuvittelee ilmeisesti että ketään kiinnostaa hänen mielipiteet :-)

[/quote]

mä kanssa kiinnitin huomiota tuohon. Kun toimittaja esitti kysymyksiä Teemulle, niin Sipy kuunteli tosi intensiivisesti ja katsoi toimittajaa suoraan silmiin ikäänkuin kysymykset olisikin esitetty hänelle.  :DD

[/quote]

Ne muutkin ilmeet suunmuikisteluineen olivat kanssa hyviä :) 

Vierailija
26/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhla oli täynnä upeita, tyylikkäitä naisia, jotka olivat saaneet kutsun omilla ansioillaan elämäntyönsä, saavutustensa, ajatustensa tm. ansiosta.
Media kuitenkin nosti keskipisteeseen ja "illan kuningattareksi" (tai ainakin perintöprinsessaksi) tämän "pullantuoksuisen tyrkyn", joka oli mukana pelkästään miehensä siivellä. Varmaankin kansa saa sitä, mitä tilaa - Suomessa taitaa olla vielä yllättävän voimissaan se asenne, että naisen asema ja tehtävä on olla nätti ja edustava kodinhengetär (vaikka sitten vähän aivotonkin).

Vierailija
27/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tosi paljon ihmettelen tätä juorutätien/setien kööriä täällä.

naurettavaa ja tyhmää ja tosi ikävää.

onks teillä valot päällä? Teillä just, jotka viitsitte panetella toisia ihmisiä?

te mua hävetätte...tai ette mua...mä en ajattele teistä muutakuin " pelkääviä tyhjäsieluja"...mutta voisitteko ihan itse  miettiä omaa käytöstänne?

mitä te teidän lapsillenne opetatte?

Lpaset oppivat: ...opetelkaa pelkäämään sellaisia, jotka menestyy. Opetelkaa heitä mollaamaan...pysykää omissa nurkissAnne ja kuvitelkaa itsestänne niin suuria ja muista niin pieni...että ette sitten uskalla onnistua ja elätte omassa häkissaänne...

miksi ei voi iloits toisen onnistumisesta ja osnnistua sitten itsekin..sallia syvä kaikille.

niin kauna kuin te haukutte muita, niin kauan lapsenne luulevat, että heitäkin seläntakana haukutaaan. Ja he luulevat, että haukkua pitäää...onhan siitä mallia. Ja se rajaa sitä yrittämistä...ei uskalla.

uskallatteko te itse onnistua?

Vierailija
28/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun toimittaja haastatteli pariskuntaa niin Sirpa äkkäs ensimmäisenä kommentoimaan kaikkea. Kuvittelee ilmeisesti että ketään kiinnostaa hänen mielipiteet :-)

[/quote]

No aika tarkkaan olette kytänneet ja analysoineet Sirpaa ja "ketään ei kiinnosta":D.

Vierailija
29/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä jaksetaan jankata siitä, että Teemu on vähemmän juntti kun Sirpa? Mä en jaksa uskoa hetkeäkään että Teemu olisi jotenkin sivistyneempi tai enemmän älykkö.

Vierailija
30/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken tän ketjun linkistä haastattelun uudestaan, ai kamala!!!! Miksi Sirpa ei tajua olla hiljaa, hänen miehensä on se, jota Suomen kansa ihailee ja haluaa kuulla, EI vaimo jolla ei ole MITÄÄN järkevää sanottavaa. Ja Teemun ilmeistä kyllä näkee mitä hän ajattelee....huh huh! Miten ne ovat edes yhdessä?

Vierailija
31/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne tossa molemmat vastaili

Vierailija
32/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 10:07"]

[/quote]

No aika tarkkaan olette kytänneet ja analysoineet Sirpaa ja "ketään ei kiinnosta":D.

[/quote]

Niin no kun minua olis kiinnostanut nimenomaan Teemu Selänteen haastattelu, siksi "kyttäsinkin tarkaan" mutta näköjään turhaan kun pikkuvaimo halus olla äänessä. Saku Koivun haastattelu sen lukiolaistytön kanssa oli hyvä.

Vierailija
33/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 10:11"]

Miten täällä jaksetaan jankata siitä, että Teemu on vähemmän juntti kun Sirpa? Mä en jaksa uskoa hetkeäkään että Teemu olisi jotenkin sivistyneempi tai enemmän älykkö.

[/quote]

Tilannetajua sillä on ainakin rutkasti enemmän.

Vierailija
34/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että aika moni av-mamma samaistuu Sirpaan, koska hän on periaatteessa aika tavallinen nainen ja äiti, mutta on napannut itselleen komean ja rikkaan miehen. Kyllä se on vaan sitä kateutta, kun tyyppi niin paljon ärsyttää :D

Vierailija
35/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 10:27"]

Mä luulen, että aika moni av-mamma samaistuu Sirpaan, koska hän on periaatteessa aika tavallinen nainen ja äiti, mutta on napannut itselleen komean ja rikkaan miehen. Kyllä se on vaan sitä kateutta, kun tyyppi niin paljon ärsyttää :D

[/quote]

:D Kyllä huvittaa teidän yksiaivoinen ajattelutapa: kateusko se voi olla ainoa motiivi kaikelle vähänkään poikkipuolisille kommenteille :D

Vierailija
36/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla ei näköjään saa kaikkea....

Vierailija
37/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 09:27"]Teemu oli komea! Nam <3 Sirpa on onnekas, kun saa nauttia täysin rinnoin :D.
[/quote]

Aika suttuisen näköinen, tukka mutta myös naama. Onneksi sentään näemmä edelleen treenaa niin kroppa näyttää hyvältä. Syrian vatsanympäryksen "pehmoisuus" yllätti ainakin minut.

Vierailija
38/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 10:05"]Kyllä mä tosi paljon ihmettelen tätä juorutätien/setien kööriä täällä.

naurettavaa ja tyhmää ja tosi ikävää.

onks teillä valot päällä? Teillä just, jotka viitsitte panetella toisia ihmisiä?

te mua hävetätte...tai ette mua...mä en ajattele teistä muutakuin " pelkääviä tyhjäsieluja"...mutta voisitteko ihan itse  miettiä omaa käytöstänne?

mitä te teidän lapsillenne opetatte?

Lpaset oppivat: ...opetelkaa pelkäämään sellaisia, jotka menestyy. Opetelkaa heitä mollaamaan...pysykää omissa nurkissAnne ja kuvitelkaa itsestänne niin suuria ja muista niin pieni...että ette sitten uskalla onnistua ja elätte omassa häkissaänne...

miksi ei voi iloits toisen onnistumisesta ja osnnistua sitten itsekin..sallia syvä kaikille.

niin kauna kuin te haukutte muita, niin kauan lapsenne luulevat, että heitäkin seläntakana haukutaaan. Ja he luulevat, että haukkua pitäää...onhan siitä mallia. Ja se rajaa sitä yrittämistä...ei uskalla.

uskallatteko te itse onnistua?

[/quote]

No tuota, eihän Sirpa ole mitenkään menestynyt, on mennyt vain menestyneen kanssa naimisiin.

Vierailija
39/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetti meitä naisiakin Sirpan show. Teemun ansioillahan he siellä juhlissa ovat. Ihmisiä olisi kiinnostanut Teemun jutut, ei vaimon alatyylinen läppä.

Naisista olisi pitänyt haastatella niitä, joilla olisi ollut sanottavana jotain järkevämpää, esim. heillä jotka olivat linnassa omilla ansioillaan. Tosin Sirpan rintoja ei olisi kukaan silloin noteerannut.

Teemunkin tähti näytti sammuneelta. Johtuiko uran loppumisesta vai vaimon kälätyksestä vai mistä.

Vierailija
40/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikä tossa haastattelussa nyt oli? ihan normaalin kuulosia molemmat, kun toimittaja osoitti kysymyksen teemulle niin teemu vastasi ja kun osoitti sirpalle niin sirpa vastasi ja ihan asiallisesti vastasikin. En siinä mitään häpeämistä ollut ja sirpa puhu hyvin ja oli upeen näkönen