Miksi lihavia miehiä on olemassa?
En ymmärrä minkä takia enemmistö lihavista on miehiä.
Naisilla on kehossaan luonnollisesti enemmän rasvaa ja niin pitääkin olla. Naisten hormoonitoiminta on erilainen ja aiheuttaa osalle huomattavaa lihomista. Naisen ei tarvitse olla fyysisesti hyvässä kunnossa, peruskunto riittää. Lihavan naisen on helppo saada kumppani, sillä osa miehistä pitää vain lihavista naisista. Nainen lihoo raskausaikanaan jopa +20 kg ja osa saattaa jäädä kehonmuutosten vuoksi.
Mutta, lihava mies ei ole naisten mieleen. Lihavuus aiheuttaa miehelle potenssiongelmia. Lihava mies on laiska ja saamaton, hän ei tee osuuttaan perheen päänä. Miehen peruskulutus on suurempi, mies kasvattaa enemmän ja nopeammin lihasmassaa, miksi siis lihavia miehiä on olemassa?
Kommentit (16)
Koska naisten mielestä miehen pitää olla miehen kokoinen eikä kukkakeppi. Myös vatsakkaista nallekarhuista pitäviä naisia on.
Ei kukaan arvonsa tietävä mies halua lihavaa naista. Olet harhaluuloinen.
joku läski ja katkera mamma taas puollustelee itteään
Vaihteluväli normaalina pidetyissä testosteroniarvoissa on erittäin suuri. Jos arvot ovat lähellä alarajaa, ei saa hoitoa. Ilmeisesti niitä normaaleja arvoja määrittäessä huomioidaan koko populaatio, eli vanhusten arvot vaikuttavat siihen, miten nuorille miehille määritellään normaaliarvot. Jos on matala testosteronitaso, on laihduttaminen ja lihasten hankkiminen paljon vaikeampaa.
Vaikka mies olisi ihan hyvässäkin kunnossa, mies saa silti 20 kertaa vähemmän huomiota kuin nainen, joten onko ihme, että osa miehistä valitsee kulinaristiset nautinnot? Monille miehille kun se yksinäisyys ja ahdistus ei pääty siihen hetkeen, kun saa jonkinlaista huomiota, vaan se kusi sukassa jännittäminen ja rationalisoiminen jatkuu entistä kovempana. Naisen seksuaalisuus kun ei juurikaan imartele miestä eikä ainakaan tasa-arvoisella tavalla. Ruman ja lihavan miehen ei tarvitse jännittää suorittamista, mutta komean ja hyväkroppaisen miehen tarvitsee, koska hän saa jonkinlaisia almuja naisilta.
Odotin jotain järkevämpää perustelua tälle avaukselle mutta ei... Minä olen miettinyt, että miksi ihmeessä on olemassa lihavia miehiä, koska mies luontaisesti kasvattaa vähemmällä työllä enemmän lihasmassaa ja polttaa enemmän rasvaa. Lisäksi av:lta saa joka päivä lukea, miten miehet ovat selvästi naisia älykkäämpiä: luulisi heidän sitten tajuavan olla syömättä itseään läskiporsaiksi.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:53"]
Odotin jotain järkevämpää perustelua tälle avaukselle mutta ei... Minä olen miettinyt, että miksi ihmeessä on olemassa lihavia miehiä, koska mies luontaisesti kasvattaa vähemmällä työllä enemmän lihasmassaa ja polttaa enemmän rasvaa. Lisäksi av:lta saa joka päivä lukea, miten miehet ovat selvästi naisia älykkäämpiä: luulisi heidän sitten tajuavan olla syömättä itseään läskiporsaiksi.
[/quote]
Yksi syy iso syy mahaan on se, että kalja maistuu miehille. Ja se kalja maistuu koska se tuo lohtua elämään. Lohtua tarvitaan, koska Suomi on niin ankea maa elää ja naiset ovat täällä rumia ja kauheita femakkoja.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:53"]Odotin jotain järkevämpää perustelua tälle avaukselle mutta ei... Minä olen miettinyt, että miksi ihmeessä on olemassa lihavia miehiä, koska mies luontaisesti kasvattaa vähemmällä työllä enemmän lihasmassaa ja polttaa enemmän rasvaa. Lisäksi av:lta saa joka päivä lukea, miten miehet ovat selvästi naisia älykkäämpiä: luulisi heidän sitten tajuavan olla syömättä itseään läskiporsaiksi.
[/quote]
Läheskään kaikki elämän päätökset eivät ole kylmän rationaalisia. Olisi jopa absurdia väittää, että näin pitäisi olla. Ihmiset ovat emotionaalisia ja tekevät päätöksiä tunteisiin vedoten.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:58"]
En ymmärrä minkä takia enemmistö lihavista on miehiä.
Naisilla on kehossaan luonnollisesti enemmän rasvaa ja niin pitääkin olla. Naisten hormoonitoiminta on erilainen ja aiheuttaa osalle huomattavaa lihomista. Naisen ei tarvitse olla fyysisesti hyvässä kunnossa, peruskunto riittää. Lihavan naisen on helppo saada kumppani, sillä osa miehistä pitää vain lihavista naisista. Nainen lihoo raskausaikanaan jopa +20 kg ja osa saattaa jäädä kehonmuutosten vuoksi.
Mutta, lihava mies ei ole naisten mieleen. Lihavuus aiheuttaa miehelle potenssiongelmia. Lihava mies on laiska ja saamaton, hän ei tee osuuttaan perheen päänä. Miehen peruskulutus on suurempi, mies kasvattaa enemmän ja nopeammin lihasmassaa, miksi siis lihavia miehiä on olemassa?
[/quote]
Lopeta toi provo paska
Miten niin ei ole mieleen?
Mun pötsiä on jotkut naiset silitelleetkin eli varmaan pitivät sitä söpönä :D
Lihavat miehet ovat ällöttäviä. Se iso maha ja lihava turpea, punakka, hikinen löllönaama, pienet tihrusilmät, ohuet hikiset hiukset ja euroopan omistajan käytös.Luulevat, että kauniit, nuoret naiset ovat kiinnostuneita tälläisistä sioista. Hyi helvetti!
Raha ja älykkyys korvaa ulkomuodon.
Olis se aika tylsää jos kaikki miehet olisi hoikkia.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:11"]
Raha ja älykkyys korvaa ulkomuodon.
[/quote]
On myös olemassa paljon köyhiä, tyhmiä, mutta silti lihavia miehiä
up