Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa, millainen paikka on Hervanta Treella. Muuttaisitko sinne?

Vierailija
04.09.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset puhuvat leveää murretta ja laulavat karaokea lähikuppiloissa. Pukeutuvat rumasti ja kulkevat päin punaisia liikennevaloissa.

Vierailija
2/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin muuttaa esim etelä-hervannan omakotitaloihin tai uusiin kerrostaloihin. Takavuosina olen asunutkin siellä opiskelijakämpässä mutta ne nyt eivät kuulu samaan kastiin muun asuntokannan kanssa.

Keskusta on arkkitehtuurinystävälle hieno. Pietilöitä, näes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen asunut siellä opiskeluaikoina, hyvät palvelut, luonto lähellä. Tietysti joka paikassa on ne huonot talonsa joihin ei kannata muuttaa.

Vierailija
4/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervannassakin on tullut käytyä, minua ainakin heti ahdisti ne kerrostalot :-(

Muuttasin mielummin Pirkkalaan

t. landelainen

Vierailija
5/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Hervannassa (kerrostalossa jos toisessa) oon asunu miltei koko ikäni, no 20 vuotta ellei enempi.

Eikös Tampereen Hervanta ole mukana Suomen paras asuinpaikka -kisassa?? ;)

Hervannassa on hyvät liikennereitit, on palvelua, on luontoa ja liikuntaa, on kouluja.. Mää tykkään Hervannasta. Välillä pitää ajella sinne: koiraa rokotetaan sielä vaikka asutaan nykysin toisella puolella kaupunkia: paras eläinlääkäri on Hervannassa!!

Jos oot harkitsemassa muuttoa jonnekkin niin kannattaa mennä vaikka nuuskiin itte ilmaa! Toinen ei tykkää, toinen tykkää.. Mää tykkäsin kun oli pankit, hammashoitola, neuvoloita ja lääkäreitä, kirjasto, baareja, eri ruokakauppoja, ravintoloita, elokuvateatteri, harrastusmahollisuuksia maton kutomisesta Karateen.. Kaikkea löytyi ja pilke oli silmäkulmassa. Opiskelijat välillä oli aika äänekkäitä, mutta minkäs ne itselleen mahtaa??

Puistoja on lapsille, on sorsia, puita, hauskaa arkkitehtuuria (siis kirjastorakennus), uimahalli, jäähalli..

Hyvä koti oli Hervannassa. *haikeilee*