Silmälasit juhla-asun kanssa
Voi suomalaiset naiset. Rillit+juhlamekko on niin perseen näköistä. Miksei tämä mene perille?!?!
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:43"]
Kylläpä tässä ketjussa kalikat kalahtelevat. 16:lle tiedoksi, että en todellakaan pidä tekoripsiä ja silareita tyylikkäinä. Kuten en myöskään niitä silmälaseja iltapukujuhlassa!
Jos ei voi piilareita pitää niin sitten ei voi eikä pidä. Se tosiasia ei kuitenkaan saa silmälaseja sopimaan niihin iltapukuihin yhtään paremmin. Valehdellako teille pitäisi?
14
[/quote]
Ihan hyvin sopii yhteen, ei huolta. Ei tarvi edes valehdella. Tiedoksi, että mielipiteesi ei ole absoluuttinen totuus.
[/quote]
Eipä ole sinunkaan.
Absoluuttinen totuus on, että silmälasit eivät usean ihmisen mielestä sovi iltapukujuhlaan. Jos verrataan joukkona heitä, joiden mielestä sopii heihin, joiden mielestä ei sovi, jälkimmäisessä joukossa on enemmän tyyliammattilaisia.
Edelleen jokainen saa mennä juhliin vaikka kolmet silmälasit päällekäin päässä, mutta tyylimokahan se on useimmissa tapauksissa, eikä siitä mihinkään pääse.
Outo kommentti ettei sais käyttää laseja. Todella, todella outo. En siis tajua mikä tää juttu on? Lasit on satoja vuosia vanha keksintö ja miehet ovat aina käyttäneet niitä juhlissa.
Rillit somistaa ihan kaiken, esim hääpuvun ;)6
Ei varmaan kävelykepit, kuulolaitteet ja pyörätuolitkaan sovi, mutta silti niitä käytetään. Mikä oli linjaus silmälasien kanssa silloin, kun piilareita ei oltu vielä keksitty?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:47"]
Outo kommentti ettei sais käyttää laseja.
[/quote]
Ainakaan tässä ketjussa ei esiinny tuollaista kommenttia. Mihin keskusteluun viittaat?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:53"]
Ei varmaan kävelykepit, kuulolaitteet ja pyörätuolitkaan sovi, mutta silti niitä käytetään. Mikä oli linjaus silmälasien kanssa silloin, kun piilareita ei oltu vielä keksitty?
[/quote]
Piilarit on keksitty niin kauan sitten, että tuskin kukaan palstalle kirjoittavista on ollut kertaakaan juhlissa ennen niiden keksimistä. Ts. vaikea sanoa. Jotkut Hollywood-tähdet kuulemma esiintyivät puolisokeina näön heikennyttyä mieluummin kuin käyttivät silmälaseja. Ehkä siihen maailman aikaan juhlissakin saattoi naisena käydä ilman, kunhan vain roikkui (silloin pakollisen) kavaljeerin käsipuolessa koko illan?
Häähää, just mietin äskeisissä pippaloissa että dääm mä näytän pöljältä juhla-asussa ja rillit päässä mut voi voi. En oo jaksanut vähään aikaan piilareita tilailla ja sitte kuitenkin olin hurrrrjan rohkea ja menin juhliin rillit naamalla kun puolisokeus ei oo mun juttu. Hajoa ällötykseesi, ap! XD
Saako piilareihin muuten prismoja? Hajataitteisuutta ilmeisesti voidaan korjata, mutta karsastuksesta en löytänyt mainintoja.
Kaikki ei pysty käyttämään piilareita. jos ei pysty ja ilman ei näe, miten sinne juhliin pitäisi tulla?
En pysy käyttämään piilareita eikä minulle voi tehdä näönkorjausleikkausta. Jotn kotiinko pitäisi jäädä kaikista juhlista? Minulla on itselleni loistavasti sopivat lasit ja tyylini on yksinkertainen ja moderni. Hanki oikeita ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:53"]
Kaikki ei pysty käyttämään piilareita. jos ei pysty ja ilman ei näe, miten sinne juhliin pitäisi tulla?
[/quote]
Tuskin niitä noin paljon on.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:54"]
No vittu sokeana.
[/quote]
Miten genitaalialue liittyy asiaan ja miten se voi sokeutua.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:53"]
[/quote]
Tuskin niitä noin paljon on.
[/quote] Nää on ne samat ihmiset, jotka käyttää ikivanhoja silmälaseja. Uudet on niin kalliit, kun on niiiiiin huono näkö ja karsastus ja silmäsilsa ja korvat eri korkeudella ja auringonpaiste häikäisee. Selittelyä. En jaksa kuunnella. "Kyllähän mä, mutta kun..." Aika marginaalinen on se ihmistyhmä, joiden silmät ei kestä neljää tuntia piilareissa kerran elämässään. Ja myös ne joiden silmälasit oikeesti maksaa miljoonan.
Typerältä näyttää. Varsinkin isojen (strassi)korvisten ja tärkätyn kampauksen kanssa.
Perse ei tullut ekana mieleen silmälaseista, mutta jos jollakin on hyvin voimakkaat kehykset laseissa niin tuonne olisi voinut valita vähän vähemmän huomiota herättävät kakkulat. Yhdellä rillipäällä oli lyhyiksi kynityt hiukset sivuilta ja avonainen puku ilman koruja - ei hyvä.
Minä ainakin näytän paljon paremmalta lasit päässä, en halua näyttää julkisesti alastonta naamaani. Jumpassa käytän välillä piilareita, mutta sen jälkeen kiireesti lasit takaisin.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:53"] Kaikki ei pysty käyttämään piilareita. jos ei pysty ja ilman ei näe, miten sinne juhliin pitäisi tulla? [/quote] Tuskin niitä noin paljon on. [/quote] Nää on ne samat ihmiset, jotka käyttää ikivanhoja silmälaseja. Uudet on niin kalliit, kun on niiiiiin huono näkö ja karsastus ja silmäsilsa ja korvat eri korkeudella ja auringonpaiste häikäisee. Selittelyä. En jaksa kuunnella. "Kyllähän mä, mutta kun..." Aika marginaalinen on se ihmistyhmä, joiden silmät ei kestä neljää tuntia piilareissa kerran elämässään. Ja myös ne joiden silmälasit oikeesti maksaa miljoonan.
[/quote]
Ostan kyllä joka vuosi uudet lasit. Juhlissa on tarkoitus pitää hauskaa, joten en halua kärsiä edes neljää tuntia, tosin en varmaan saisi edes piilareita asennettua. En aio siis uhrata omaa iloani av-mammojen juhlailonkaan eteen. Vaan jatkan heidän juhlafiilksensä pilaamista rillit päässä! Silmälääkäri on kieltänyt minulta piilareiden käytön.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 06:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:53"]Kaikki ei pysty käyttämään piilareita. jos ei pysty ja ilman ei näe, miten sinne juhliin pitäisi tulla? [/quote] Sokkona ja talutettuna. Ap
[/quote]
Jes, tässä sitä todellista juhlatunnelmaa! Saavutaan sokkona ja talutettuna, poistutaan vintti pimeänä ja talutettuna.