En jaksa olla enää sinkku :(
Jos kiinnostun jostain niin hän ei kiinnostu minusta, ja toisinpäin. En jaksa enää! Pahinta on ”sydänsuru” siitä että haluaisi jonkun kiinnostavan tyypin kanssa jotai ja sitten hän ei halua. Masentaa.
Kommentit (39)
Feel you. Miten onkin niin etteivät kiinnostukset koskaan kohtaa...
Vierailija kirjoitti:
Sama. Oon koht 25 enkä ikinä seurustellut :/
Olet vielä keskenkasvuinen. Aivot kehittyvät fyysisesti noin 25v asti.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten kohtaa niin että toinen haluaa vaan kevyttä ja toinen vakavaa.
Miksi kaikki on SINKKUJA , eikä vanhojapiikoja , vanhojapoikia. Eronneetkin on sinkkuja, vaikka ovat eronneet.Eronnut =eronnut leski =leski j.n.e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vielä keskenkasvuinen. Aivot kehittyvät fyysisesti noin 25v asti.
Vituttaa silti. Kaikilla mun tuntemilla on ollut sentään jotain vientiä jo teininä. Mua vaan juostiin karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä teet tällä palstalla, nulikka? Ei ihme, että taso on romahtanut niin pahasti. Eikö lapsettomille ole enää omia paikkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten kohtaa niin että toinen haluaa vaan kevyttä ja toinen vakavaa.
Ei ne siinäkään tapauksessa kohtaa, kiinnostukset ovat eri laatuiset.
Vierailija kirjoitti:
Olet heikko
Sitten olen :) Helppo sieltä parisuhdekuplasta on huudella!
Se on nyt vaan laskettava rimaa ja otettava joku, vaikkei olis niin kiinnostavakaan.
Uskotteko tasoteoriaan, vai ovatko kohtaamattomat ihastumiset kohtalon julmaa pilaa? Tai onko sinkkuusongelmallenne olemassa jokin muu syy?
S.B. kirjoitti:
Uskotteko tasoteoriaan, vai ovatko kohtaamattomat ihastumiset kohtalon julmaa pilaa? Tai onko sinkkuusongelmallenne olemassa jokin muu syy?
Jos ei usko tasoteoriaan niin on mielettömän yksinkertainen ihminen.
Kyllä minä miehenä näen kerta toisensa jälkeen miten nätti ja hoikka lapseton nainen ei kiinnostu ja pullukka yksinhuoltaja kiinnostuu. Näin tälleen räikeänä esimerkkinä, joskus erot ovat pienemmät mutta silti asiat pystyy ennustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ymmärrän sinua vaikka olenkin jo noin 40 vuotias, enkä eläessäni ole ollut parisuhteessa. - On minullakin ollut elämän vaihe, jolloin olisin ollut valmis melkein kenen hyvänsä kanssa parisuhteeseen. Sittemmin olen oppinut arvostamaan ja nauttimaan sinkkuudestani.
Tok edelleen unelmoin ja haaveksin että pääsisin joskus vielä vastavuoroiseen ja rakastettavaan parisuhteeseen.... Olla jollekulle se yksi ja erityinen ja joku 2 voisi olla sitä minulle.
Mutta en enää osaa ajatella, että parisuhde olisi aina parempi vaihtoehto kuin elo yksin ikisinkkuna. Molemmissa on taatusti omat hyvät ja huonot puolensa; eikä musta-valkosiesti niin,että toinen olisi poikkeuksetta parempi vaihtoehto, vai miksi oikeastaan olisi?
Minkä takia naiset tukevat i n c e l-naisia, mutta vain haukkuvat i n c e l-miehiä? Mistä se johtuu, että toinen saa tukea vain kun on nainen? Samalla tavalla miehetkin ovat sinkkuja vasten tahtoaan. Mutta ei! Haukutaan vain naisvihaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ymmärrän sinua vaikka olenkin jo noin 40 vuotias, enkä eläessäni ole ollut parisuhteessa. - On minullakin ollut elämän vaihe, jolloin olisin ollut valmis melkein kenen hyvänsä kanssa parisuhteeseen. Sittemmin olen oppinut arvostamaan ja nauttimaan sinkkuudestani.
Tok edelleen unelmoin ja haaveksin että pääsisin joskus vielä vastavuoroiseen ja rakastettavaan parisuhteeseen.... Olla jollekulle se yksi ja erityinen ja joku 2 voisi olla sitä minulle.
Mutta en enää osaa ajatella, että parisuhde olisi aina parempi vaihtoehto kuin elo yksin ikisinkkuna. Molemmissa on taatusti omat hyvät ja huonot puolensa; eikä musta-valkosiesti niin,että toinen olisi poikkeuksetta parempi vaihtoehto, vai miksi oikeastaan olisi?
Aloittaja ei JAKSA olla sinkku. Sen täytyy olla raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet heikko
Sitten olen :) Helppo sieltä parisuhdekuplasta on huudella!
Olen vapaaehtoisesti sinkku, enkä tarvitse toista ihmistä tunteakseni elämää elämisen arvoiseksi.
S.B. kirjoitti:
Uskon tasoihin mutta en sillä tavalla kuin palstalla rummutettu tasoteoria ne esittää.