Pakkomielle erääseen ihmiseen
Mistä johtuu, että ajattelen lähes pakkomielteisesti erästä ihmistä? Miten eroon ajatuksista? Hänellä on elämänsä ja minulla omani.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Onko hän sun oma ?
Hänellä on oma elämänsä...ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän sun oma ?
Onko hänellä joku muu ?
Onko sinulla koskaan aiemmin ollut tuollaisia pakkomielleajatuksia kenestäkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän sun oma ?
Onko hänellä joku muu ?
Näin minä tuon tulkitsen, ja hänellä itselläänkin ilmeisesti on. En kuitenkaan ole ap, joten ap?
AP. Rakasta äläkä välitä palstan idiooteista.
Jos tuollainen hyvä ja kaunis pakkomielle joskus onnistuu toteutumaan, mitä siitä sitten seuraa ?
No hänellä ei ehkä ole ketään, tai en tiedä, mutta minulla on. En siis haluaisi ajatella tätä ihmistä vaan olla tyytyväinen omaan elämääni. En tiedä, miksi ajattelen häntä jatkuvasti.
Ap
Tuolla on jokin tarkoitus, vaikka se ei välttämättä aukea sinulle heti. Onko sinulla ketään, jonka kanssa voisit luottamuksellisesti puhua asiasta? Se saattaisi helpottaa hahmottamaan tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
No hänellä ei ehkä ole ketään, tai en tiedä, mutta minulla on. En siis haluaisi ajatella tätä ihmistä vaan olla tyytyväinen omaan elämääni. En tiedä, miksi ajattelen häntä jatkuvasti.
Ap
Aina kannattaa elää tyytyväisenä ja onnellisena siinä hyvässä minkä on saavuttanut.
Vaikka ihminen voi tahtoa jotakin muuta elämäänsä, ei se muu aina tuo onnea elämään, haaveet ja unelmat, eivät aina todellisuudessa ole, sitä mitä niiden toivotaan olevan.
Psykiatrille kannattaa käydä jutustelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haluaisit olla tyytyväinen omaan elämääsi, muttet ole. Hän on herättänyt sinut huomaamaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarkoitus sillä voisi olla?
Se on askel itsetuntemuksen tiellä.
Hän voi tulla jossain vaiheessa olemaan tärkeä osa elämääsi, mutta ei nyt. Sinun pitää elää nyt omaa elämääsi ja unohtaa hänet.
Onko teillä ollut jotain sutinaa aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et siis ilmeisesti edes tunne häntä hyvin (kun et tiedä mahdollisesta suhteesta) ja kuitenkin olet kehittänyt jonkun pakkomielteen häneen? Kuulostaa limerenssiltä. Mikä ei muuten ole ihan tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi ihmeessä ajattelet häntä jos et edes tunne häntä sen vertaa että onko edes parisuhteessa.
Aloittajan on mahdollista löytää jokin keino tuon yhden unohtamiseksi ja poistamiseksi omasta mielestään. Koska jos hän saa asua aloittajan mielessä, hän on kuin loinen, joka vie aloittajan ajatuksia harhapoluille ja kääntää huomion pois siitä oikeasta todellisuudesta, jossa aloittajan on hyvä olla ja elää.
Onko hän sun oma ?