Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa olla enää sinkku :(

Vierailija
10.10.2021 |

Jos kiinnostun jostain niin hän ei kiinnostu minusta, ja toisinpäin. En jaksa enää! Pahinta on ”sydänsuru” siitä että haluaisi jonkun kiinnostavan tyypin kanssa jotai ja sitten hän ei halua. Masentaa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä, että ap on nainen.

Missä niin sanottiin?

Vierailija
22/39 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia naiset tukevat i n c e l-naisia, mutta vain haukkuvat i n c e l-miehiä? Mistä se johtuu, että toinen saa tukea vain kun on nainen? Samalla tavalla miehetkin ovat sinkkuja vasten tahtoaan. Mutta ei! Haukutaan vain naisvihaajaksi.

Sinkkunaiset eivät hauku miehiä palstoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia naiset tukevat i n c e l-naisia, mutta vain haukkuvat i n c e l-miehiä? Mistä se johtuu, että toinen saa tukea vain kun on nainen? Samalla tavalla miehetkin ovat sinkkuja vasten tahtoaan. Mutta ei! Haukutaan vain naisvihaajaksi.

Sinkkuna oleminen vasten tahtoaan on eri asia kuin olla selibaatissa vasten tahtoaan.

Vierailija
24/39 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S.B. kirjoitti:

Uskotteko tasoteoriaan, vai ovatko kohtaamattomat ihastumiset kohtalon julmaa pilaa? Tai onko sinkkuusongelmallenne olemassa jokin muu syy?

Uskon tasoihin mutta en sillä tavalla kuin palstalla rummutettu tasoteoria ne esittää.

Uskotko Jumalaan, mutta et sillä tavalla kuin Raamatussa se esitetään?

Vierailija
25/39 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaiset eivät hauku miehiä palstoilla.

HUUTONAURUA!!! :D

Vierailija
26/39 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ihana suomimies 😊 miksi tyytyisit johonkin vitunsäälittävään, rumaan, lörtsypilluiseen suomilahnaan, kun voit saada minut ❤️🤭 he ovat niin säälittäviä jämiä 😁

Tämä on todella huono.

Vierailija
27/39 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S.B. kirjoitti:

Uskotteko tasoteoriaan, vai ovatko kohtaamattomat ihastumiset kohtalon julmaa pilaa? Tai onko sinkkuusongelmallenne olemassa jokin muu syy?

Jos ei usko tasoteoriaan niin on mielettömän yksinkertainen ihminen.

Kyllä minä miehenä näen kerta toisensa jälkeen miten nätti ja hoikka lapseton nainen ei kiinnostu ja pullukka yksinhuoltaja kiinnostuu. Näin tälleen räikeänä esimerkkinä, joskus erot ovat pienemmät mutta silti asiat pystyy ennustamaan.

Pakko olla samaa mieltä. En osaa muuten selittää miten kiinnostuneet naiset ovat vain niitä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Vastaavasti naiset, joiden kanssa on yhteistä, kiinnostuvat "tasokkaammista" miehistä, joiden kanssa heillä tuskin on yhtä paljon yhteistä.

ohis

Vierailija
28/39 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S.B. kirjoitti:

Tasoteorian ongelma ja vika on minusta se, että ne monta kertaa yksinkertaistavat ja kärjisävät asioitaaivan liian paljon, jotta niille kannattaisi antaa erityinen painoarvo. - Ja ainakn itsestäni on tullut jo niin itseriitoinen vai vain tunnoton, että en pysty löytämään ja tai hahmottamaan ainoatkaan sellaista yksittäistä syytä, mikä esttäisi minua saamasta itselleni parisuhdekumppnin. Ellei sitten syynä pidetä sitä, että minun ei ole pakkoa pariutua, vaan kykenen ja pystyn nauttimaan ja iloitsemaan elämäsäni ilman kumppaniakin. - En pidä elämääni puolinaisena. - - - Olsi hullu ajatuskin, että minulla olisi jatkuva haku ja kumppanin metsästys käynnissä. En kuitenkaan pidä itseäni erakkona. Ja olen jotain ekso -ja intro -vertin väliltä, niin kuin kaiketi useimmat ovat  

Vierailija
29/39 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisty ja voimaannnu kultsi. Tutkitusti parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa. Tsemppiä! 💙

Vierailija
30/39 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa, että koko ajan pitäisi ”etsiä” jotain. Etsiä kiinnostavia tyyppejä ja tutustua ihmisiin. Etsiminen sisältää ajatuksen että tämänhetkinen elämä on jollain lailla puutteellista. En jaksa ETSIÄ! En jaksa tutustua ihmisiin! En jaksa enää selailla deittisovelluksia.

Ap

Vierailija
31/39 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Oon koht 25 enkä ikinä seurustellut :/

Tavallaan ymmärrän sinua vaikka olenkin jo noin 40 vuotias, enkä eläessäni ole ollut parisuhteessa. - On minullakin ollut elämän vaihe, jolloin olisin ollut valmis melkein kenen hyvänsä kanssa parisuhteeseen. Sittemmin olen oppinut arvostamaan ja nauttimaan sinkkuudestani.

Tok edelleen unelmoin ja haaveksin että pääsisin joskus vielä vastavuoroiseen ja rakastettavaan parisuhteeseen.... Olla jollekulle se yksi ja erityinen ja joku 2 voisi olla sitä minulle.

Mutta en enää osaa ajatella, että parisuhde olisi aina parempi vaihtoehto kuin elo yksin ikisinkkuna. Molemmissa on taatusti omat hyvät ja huonot puolensa; eikä musta-valkosiesti niin,että toinen olisi poikkeuksetta parempi vaihtoehto, vai miksi oikeastaan olisi?   

Aloittaja ei JAKSA olla sinkku. Sen täytyy olla raskasta.

On se varasti raskaa ja on se minullakin ollut raskasta mutta onneksi tajusin jossain vaiheessa keskittää tarmoni ja energiani muuhun kuin sen voivotelemiseen, että miksi en löydä ja saa itselleni parisuhdekumppania.

- On perin yleisinhimillstä toivoa ja halua löytää itselleen rakkautta ja välittävä a rakastava kumppani. Mutta teee elämäsään hyvin raskaan, jos ei lainkaan ai osaa vain vähän antaa omalle elämälleen arvoa ja sisältöä ilman kumppania.

T. Se noin 40 vuotias iki-sinkku

Vierailija
32/39 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna mukava olla. Nautin omista jutuista ja viihdyn yksinäni. En kaipaa vierelleni kumppania. Treffeillä mukava välillä käydä.

Vierailija
33/39 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa, että koko ajan pitäisi ”etsiä” jotain. Etsiä kiinnostavia tyyppejä ja tutustua ihmisiin. Etsiminen sisältää ajatuksen että tämänhetkinen elämä on jollain lailla puutteellista. En jaksa ETSIÄ! En jaksa tutustua ihmisiin! En jaksa enää selailla deittisovelluksia.

Ap

Tiedätkö ei sinun ole pakko etsiä ja metsästää kumppania lainkaan. - Voit ja saat esiä jos haluat. Voit pitää silmäsi ja aistis silti auki, jos vaikka joskus tilaisuus tulisi. - Niin mäinä olen tehnyt jo vuosia tai oikeammin vuosikymmeniä. On ja on ollut tylsää toisinaan kuunnlle muiden aprikointia ja v....lua sinkkuudestani. Kai se on välitämistä. Nykyisin enää hyvin harva jaksaa edes asiaa (sinkkuuttani) kommentoida mitenkään. Yhä useammin mietin itse, että mitä oikeastaan menettäsin, jos eläisin loppuikänikin sinkkuna? - Johan siä on ollut sinkku koko ikäni e. noin 40 vuotta.  

Vierailija
34/39 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan miettinyt, että ihmiskunta ei ole vielä hyväksynyt ajatusta, että nyt on vapaus valita elämälleen muu tarkoitus kuin parisuhde ja lapset? Se vittuilu tulee ihmisiltä, jotka eivät osaa kuin uida virran mukana. Joo, on raskasta kestää muiden kuittailua, sitä tulee varmasti loppuun asti.

Mä ainakin nautin elämästäni siksi, että olen vapaa yksilö tekemään mitä ikinä itseäni huvittaa. Olen seurustellut, ja kokenut tylsistyväni niissä. En sitten tiedä, ehkä minua ajaa joku tarve muulle päämäärälle. Oikeasti minusta tuntuu pelottavalle, millaisessa massapsykoosissa ihmiset elävät (sori nyt vaan). Tämä maailma kaipaa ajattelijoita ja työlleen omistautuneita, jotta voidaan ratkoa vaikeita ongelmia. Lisääntyminen ja jälkeläisille omistautuminen vie voimaa ja aikaa, siihen se elämä sitten kuluukin. Kuin se olisi pyhä tehtävä. Oikeasti jaloa olisi auttaa esimerkiksi vähäosaisempia.. Menen jo sivuraiteille tässä, mutta siis pointtini: elämässä täyttymys voi tulla muistakin asioista, asialle pitää olla vain avoin. Yksinäisyys ei ole merkki huonoudesta, vaan mahdollisuus johonkin muuhun!

Vierailija
35/39 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ihana suomimies 😊 miksi tyytyisit johonkin vitunsäälittävään, rumaan, lörtsypilluiseen suomilahnaan, kun voit saada minut ❤️🤭 he ovat niin säälittäviä jämiä 😁

Länsimaalaiset hylkiömiehet ovat kyllä säälittäviä kun kuvittelevat olevansa aasialaisten naisten mielestä niin ihania. Kyllä te olette ”ihania” vain sen takia, että olette väylä taloudellisesti parempaan elämään. Seksuaalisessa mielessä olette yhtä kiinnostavia kuin kasa paskaa.

Vierailija
36/39 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko mitenkään olla että se tahdottomasti selibaatissa oleminen ei ole se miksi naiset näitä miehiä kritistoivat ja tuomitsevat naisvihaajiksi?

Vierailija
37/39 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki on SINKKUJA , eikä vanhojapiikoja , vanhojapoikia. Eronneetkin on sinkkuja, vaikka ovat eronneet.Eronnut =eronnut  leski =leski j.n.e

Koska kieli kehittyy koko ajan. Parempaan tai huonompaan, on mielipidekysymys.

Vierailija
38/39 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. 32 vuotta jaksoin olla sinkku, enää en. Nyt alan olee ehkä valmis löytää sen oman tyypin. Pelottavaa, mutta eiks kaikki uusi aina oo? N32

P.s. Onneksi joulu on jo lähellä. Vois kirjoittaa kirjeen joulupukille ja toivoa kotiintoimituksella poikaystävän rusettiin käärittynä.

Vierailija
39/39 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua.   Mäkin      HALUU N    kumppanin.   Aaattakaa.   Edellinen kuoli kivuliaaseen syöpään.

N 65