Mistä apua CV:n muokkaamiseen?
Pari kesätyötä olen saanut, mutta sen perusteella ettei haastattelukutsuja ole tullut jonain kesinä lainkaan arvelen, että CV:ssä ja työhakemuksissani on varmaan jotain viilattavaa. Opiskelen yliopistossa ja en nyt kyllä tiedä ketään kaveria keneltä kysyisi auttavaa neuvoa, samassa jamassa tunnutaan olevan.
Ohjeita olen lukenut yllin kyllin, CV:n pitäisi olla OK ulkonäöllisesti ja tietenkin sisällöltään ja itse työhakemukset olen aina kohdistanut haettavaan työpaikkaa ajatellen.
Tietysti kilpailu on kovaa, mutta tästä syystä mietinkin onko jotain vielä mitä voisin tehdä/opiskelijalle mahdollisia paikkoja mistä kysyä neuvoa?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:25"]
Te-toimisto. Oikeasti.
[/quote]
TE-toimisto auttaa vaikka olisi päätoiminen opiskelija ja ei vielä valmistunut...?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:25"]
Te-toimisto. Oikeasti.
[/quote]
TE-toimisto auttaa vaikka olisi päätoiminen opiskelija ja ei vielä valmistunut...?
[/quote]Kannattaa ainakin kysyä. Palvelee se muitakin kuin työttömiä.
Ok, täytyy katsoa.
Muilla ehdotuksia?
Joillakin kouluilla on ko. palvelu. Ja jos olet jo jonkin liiton opiskelijajäsen, saat sieltä apua.
Maksa minulle 500 €, niin teen sinulle takuulla semmoisen CV:n että töitä satelee. Rahat takaisin ellei töitä ala tulla. Itse uudistin 7 kk sitten cv:n kokonaan, ja sain samantien monta haastattelukutsua ja monia työtarjouksia :)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:12"]
Maksa minulle 500 €, niin teen sinulle takuulla semmoisen CV:n että töitä satelee. Rahat takaisin ellei töitä ala tulla. Itse uudistin 7 kk sitten cv:n kokonaan, ja sain samantien monta haastattelukutsua ja monia työtarjouksia :)
[/quote]
Juu niin varmaan.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:12"]
[/quote]
Juu niin varmaan.
[/quote]
Juujuu :) No onneks mulla on töitä.
Asun ulkomailla ja käytin CV:n kirjoitus firmaa. Maksoi euroissa noin satasen ja sisälsi myös saatekirjeen. Löytyisköhän tällaisia Suomesta?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:07"]Asun ulkomailla ja käytin CV:n kirjoitus firmaa. Maksoi euroissa noin satasen ja sisälsi myös saatekirjeen. Löytyisköhän tällaisia Suomesta?
[/quote]
Löytyy mutta maksaa useita satoja.
Mä kirjoitan kymmeniä muiden ihmisten CV:tä kuukaudessa. Puolet saa duunia.
Kannattaa tutustua oman yliopiston urapalveluihin.
Te-toimisto. Oikeasti.