Jatkaisitko tapailua jos se toinen henkilö ei vaikuta yhtä kiinnostuneelta kun sinä itse olet?
Ensimmäisten treffien jälkeen mies tekstasi minulle heti kun lähdin kotiin päin ja muutenkin oli sen jälkeen todella! kiinnostunut viikon verran. Eli tiedän minkälainen hän silloin on.
Mutta toisen tapaamisen jälkeen hän ei vaikuta ollenkaan samanlaiselta. Intuitioni sanoo että hän ei ole yhtä kiinnostunut kun itse olen. Itse siis heräsin vasta nyt miten paljon hänestä pidän.
Mutta en tiedä pitäisikö jatkaa tapailua, jos se on hänestä väkinäistä.
Kommentit (17)
Niin, se vanha "jos toinen ei tekstaa 5 min välein, hän ei ole kiinnostunut". Ehkä hän itse on ajatellut, että antaa liian riippuvaisen/päällekäyvän kuvan, ja siksi vähän hillitsee? En tiedä, mahdoton sanoa.
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä noin äkkipikaisia johtopäätöksiä tekisi. Mutta jos tulee pidemmältä ajalta viboja, että toinen vain tapailee paremman puutteessa, parempi puhaltaa peli poikki.
Itse ajattelisin että tämä on se hetki olla innostunut ihmisestä. Että jos ei ole niin sitten ei ole :/
ap
Noin se on kaikissa, toinen kiinnostuneempi, pitää vain valita puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä noin äkkipikaisia johtopäätöksiä tekisi. Mutta jos tulee pidemmältä ajalta viboja, että toinen vain tapailee paremman puutteessa, parempi puhaltaa peli poikki.
Itse ajattelisin että tämä on se hetki olla innostunut ihmisestä. Että jos ei ole niin sitten ei ole :/
ap
Toisten treffien jälkeen? Ei ihme, ettei ihmiset enää pariudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Netissä törmää aina välillä näihin "näin toimii mies, jos hän on kiinnostunut", "tästä tiedät että HÄN on kiinnostunut" jne. skeidaan, kun totuus on, että ei ole mitään kiveenhakattua käyttäytymismallia. Ihmiset ovat yksilöitä.
Jos homma pelittää kasvotusten, niin en nyt vielä hirveästi painoarvoa laittaisi sille, että toinen ei floodaa viestejä. Itseä ainakin rasittaisi jos joka kerta kun lasken puhelimen kädestä, sinne kilahtaisi uusi viesti ja se olisi tasoa hymiö tms.
En jatkaisi enkä ole koskaan jatkanut. Uskoisin, että tämä on yksi syistä, minkä vuoksi minulla on vain hyviä kokemuksia deittailusta ja miehistä. En ole ikinä tapaillut ketään, joka ei osoita kiinnostusta ja kunnioitusta minua kohtaan pienissäkin asioissa. Eli ne pienetkin epäilyt ja intuitiot olen ottanut vakavasti.
Jos joku juttu alkaa huonosti ja herää epäilyksiä, niin lisää vastaavanlaista seuraa sataprosenttisen varmasti. Tämän olen nähnyt lukuisia kertoja erään ystäväni seurusteluissa ja naimisiinmenossa myös.
Vierailija kirjoitti:
En jatkaisi enkä ole koskaan jatkanut. Uskoisin, että tämä on yksi syistä, minkä vuoksi minulla on vain hyviä kokemuksia deittailusta ja miehistä. En ole ikinä tapaillut ketään, joka ei osoita kiinnostusta ja kunnioitusta minua kohtaan pienissäkin asioissa. Eli ne pienetkin epäilyt ja intuitiot olen ottanut vakavasti.
Jos joku juttu alkaa huonosti ja herää epäilyksiä, niin lisää vastaavanlaista seuraa sataprosenttisen varmasti. Tämän olen nähnyt lukuisia kertoja erään ystäväni seurusteluissa ja naimisiinmenossa myös.
Minusta tuntuu että jos sitä kemiaa vihdoin on, on kyseisellä ihmisellä jotain keskeneräsitä aikaisemmasta suhteesta ja tämä tekee heistä saavuttamattoman. Usein he sanovat että kaikki on ok, kyllä he ovat suhteesta yli. Mutta eivät he ole.
En tiedä miksi tapailisin saavuttamatonta ihmistä.
Tästäkin miehestä jää tällainen tunne.
ap
Jos itse olet nyt vasta herännyt siihen että oletkin kiinnostunut, voi olla mahdollista että kyseessä on mies joka haluaa vaan valloittaa. Hän on aistinut ekan tapaamisen jälkeen että sua ei kiinnosta -,> hän piirittää. Kun olet koukussa (heräät siihen että sua kiinnostaa), miehen kiinnostus katoaa. Ei tällainen mies ole kiinnostunut sinusta, vain siitä valloittamisesta.
The chase is better than the catch.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse olet nyt vasta herännyt siihen että oletkin kiinnostunut, voi olla mahdollista että kyseessä on mies joka haluaa vaan valloittaa. Hän on aistinut ekan tapaamisen jälkeen että sua ei kiinnosta -,> hän piirittää. Kun olet koukussa (heräät siihen että sua kiinnostaa), miehen kiinnostus katoaa. Ei tällainen mies ole kiinnostunut sinusta, vain siitä valloittamisesta.
En tiedä, tämä tuli jotenkin ihan puskista, koska mies on luotettavan oloinen ja hieman ujo.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, tämä tuli jotenkin ihan puskista, koska mies on luotettavan oloinen ja hieman ujo.
ap
No oletko sanonut hänelle että pidät hänestä paljon? Entä jos hän onkin yhtä epävarma sinusta kuin sinä hänestä?
Kyllä sen huomaa jos toinen ei ole kiinnostunut. Siihen intuitioon kannattaa luottaa, kokemusta on. Jos viestiä tulee kerran viikossa, puhelimeen ei voi vastata kun lapsi on vieressä, halutaan tavata kerran kuussa niin ei maksa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa jos toinen ei ole kiinnostunut. Siihen intuitioon kannattaa luottaa, kokemusta on. Jos viestiä tulee kerran viikossa, puhelimeen ei voi vastata kun lapsi on vieressä, halutaan tavata kerran kuussa niin ei maksa vaivaa.
Kyllä hän viestiä laittaa, mutta kun ilmaisin että toivottavasti nähdään uudestaan, asia ei mitenkään edennyt.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän viestiä laittaa, mutta kun ilmaisin että toivottavasti nähdään uudestaan, asia ei mitenkään edennyt.
ap
Sillä on joku mielenkiintoisempi kuvioissa ja roikottaa sinua varalla. Luota vaistoosi ja unohda koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että jos sitä kemiaa vihdoin on, on kyseisellä ihmisellä jotain keskeneräsitä aikaisemmasta suhteesta ja tämä tekee heistä saavuttamattoman. Usein he sanovat että kaikki on ok, kyllä he ovat suhteesta yli. Mutta eivät he ole.
En tiedä miksi tapailisin saavuttamatonta ihmistä.
Tästäkin miehestä jää tällainen tunne.
ap
Sori mutta paras resepti jäädä koukkuun mieheen on nimenomaan se että hänelle keksitään kaikenlaisia psykologisia syitä, jotka selittävät kiinnostuksen puutteen.
Itse ajattelen että syy on samantekevä. Jos minä ene kiinnosta, niin en kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sillä on joku mielenkiintoisempi kuvioissa ja roikottaa sinua varalla. Luota vaistoosi ja unohda koko juttu.
Juuri näin.