Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei ole sellainen, että "veisi jalat alta", laimeammat suhteet taas eivät kestä

Vierailija
10.10.2021 |

Miten muut saavat sellaiset kaveripohjalta alkaneet tai ilman huumaa alkaneet jutut toimimaan? Itselläni suhteet aina lopahtavat, kun oma mielenkiinto alkaa loppua. Yksi ongelma on se, että en ole suhteissa ollut koskaan ihastunut - paitsi yhdessä, joka kestikin kymmenisen vuotta. Olen ollut kyllä ihastunut sen jälkeenkin, mutta en ole saanut näitä ihastuksenkohteita, joten olen joutunut tyytymään joihinkin muihin, jotka ovat olleet sinänsä ihania ihmisiä, mutta kun kipinä on puuttunut... Yleensä se menee niin, että alussa jaksan olla innostunut, mutta sitten alkaa kyllästyttää, en enää halua läheisyyttä, kun en tunne vetoa toiseen, ja oma mielenkiinto seksiä kohtaan vähenee (vaikka seksuaalisia haluja kyllä olisi). Minun on myös vaikea saada orgasmia, kun en syty toisesta, ja sen vuoksi kestää ja kestää ja kestää, ja lopulta joudun ottamaan jonkun lelun avuksi tai tyydyttämään itse itseni, kun ei kumppanin kanssa vaan tunnu tarpeeksi hyvältä. Ja lopulta nämä suhteet päättyvät, yleensä niin että toinen osapuoli alkaa kokea, etten ole yhtä rakastunut ja myös kärsii kun ei saa tarpeeksi läheisyyttä.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en pysty tuollaiseen tyytymissuhteeseen ja ennen kaikkea minusta se olisi tosi epäreilua sille vastapuolelle. Eli en todellakaan teeskentele ihastunutta, jos en sitä ole. Ja minulla ei ole vielä ikinä muuttuneet tunteet kaveruudesta muuksi, vaikka jonkun kerran olen todella toivonut, että olisi. Ja joo, sinkkuna olen ollut pitkän suhteen jälkeen viisi vuotta eikä loppua näy :)

Ohis, mutta aika moni suhde taitaa pohjimmiltaan olla tyytymissuhde. Eipä sitä kumppanile kerrota silti, mutta yllättävän moni otti jonkun ihan kivan, kun ei toiveittensa mukaista saanut. Moni tyytyi jopa siihen ainoaan, jonka sattui saamaan, kun ei uskaltanut ottaa riskiä, että jos tavoittelee edes sitä "ihan kivaa", jää lopulta yksin.

Vierailija
82/82 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en pysty tuollaiseen tyytymissuhteeseen ja ennen kaikkea minusta se olisi tosi epäreilua sille vastapuolelle. Eli en todellakaan teeskentele ihastunutta, jos en sitä ole. Ja minulla ei ole vielä ikinä muuttuneet tunteet kaveruudesta muuksi, vaikka jonkun kerran olen todella toivonut, että olisi. Ja joo, sinkkuna olen ollut pitkän suhteen jälkeen viisi vuotta eikä loppua näy :)

Ohis, mutta aika moni suhde taitaa pohjimmiltaan olla tyytymissuhde. Eipä sitä kumppanile kerrota silti, mutta yllättävän moni otti jonkun ihan kivan, kun ei toiveittensa mukaista saanut. Moni tyytyi jopa siihen ainoaan, jonka sattui saamaan, kun ei uskaltanut ottaa riskiä, että jos tavoittelee edes sitä "ihan kivaa", jää lopulta yksin.

Näin se taitaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi