Mistä löytyis peffan peittäviä neuleita?
Kommentit (22)
Kyllä löytyy sekä marketeista että muotiliikkeistä.
Koita jätesäkkiä. Tommosta ahteria mikään muu peitä.
Vierailija kirjoitti:
Koita jätesäkkiä. Tommosta ahteria mikään muu peitä.
Se ei paljoo lämmitä.
Marketeista olen löytänyt. Vaateliikkessä viimeksi vuosia sitten ihmettelin ja nauroinkin yksin ääneen juuri ja juuri rinta-alueen peittäviä neuleita.
Muita olekaan kaupoissa kuin niitä mekkomittaisia neuleita ja huppareita. Osa peittää polvetikin.
Vierailija kirjoitti:
Muita olekaan kaupoissa kuin niitä mekkomittaisia neuleita ja huppareita. Osa peittää polvetikin.
Juuri näin! Pelkkiä hehtaarikokoisia unusex-laatikkovillapaitoja kaupat väärällään. Istuvia, vyötärömittaisia villapaitoja ei löydy kuin vintage-liikkeistä tai neulomalla itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei mekkomallista vaan ihan peffan alle yltävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Pelkkiä hehtaarikokoisia unusex-laatikkovillapaitoja kaupat väärällään. Istuvia, vyötärömittaisia villapaitoja ei löydy kuin vintage-liikkeistä tai neulomalla itse.
Missä kaupoissa käyt? Nettikauppoja kappahl lindex stockmann kun selasin niin pääosin kaikki neuleet lyhyitä.
Ne oli muotia jokin aika sitten eli ehkä kirpputorilta? Itsekin kaipailen perseen peittäviä yläosia, mielellään vartalonmyötäisiä. Harvassa ovat, näyttää olevan kaikki lyhyttä telttaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Marketeista olen löytänyt. Vaateliikkessä viimeksi vuosia sitten ihmettelin ja nauroinkin yksin ääneen juuri ja juuri rinta-alueen peittäviä neuleita.
Hmssä oli sellaisia. Tai sitten oversize malleja jotka pullistavat koko kroppaa jos yhtään ylimääräistä. Varmaan tosi hoikille sopivat
Vierailija kirjoitti:
Eikö perseen esitteleminen oo in
Onhan se ja siksi peittäviä vaatteita ei kai saa. Kaikki me ei silti haluta esitellä persettämme vaikka kuinka olisi muotia.
Kaino-vieno pyyntö että älä peitä. Oli se peppu millainen tahansa niin on se kauniimpi kuin peitettynä
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Eikö perseen esitteleminen oo in
Ei tämän pyllyn. Olen kaino ihminen enkä halua pyllylleni huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Kaino-vieno pyyntö että älä peitä. Oli se peppu millainen tahansa niin on se kauniimpi kuin peitettynä
T. Mies
Miksi? Jotta vitosen kaltaiset vastaajat pääsevät huutelemaan kadulla. Ei jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Valitettavasti minua ei kiinnosta satunnaisten persemiesten mieltymykset. Minusta suurin osa ahtereista on rumia, omani tämän lisäksi vieläpä viluinen ja aion pitää sen pitkän vaatekappaleen alla piilossa.
Toivottavasti ei mistään niin näkee paremmin.