miten usein seksiä/vko ja kauan suhde kestännyt?
koitan taas kerran tajuta mikä on tarpeeksi seksiä!
Kommentit (40)
4-5 kertaa viikossa. 8 vuotta ja 3 pientä lasta. Kyllä meillä on aina nussittu vaikka miehellä haluttomuuttakin ollut (masennusjakso noin 3 vuotta sitten). Haluttomuuden aikana oli vain ehkä kerta viikossa
Lähes joka päivä ja suhde kestänyt 5kk.
6 vuotta suhdetta ja seksiä vaihtelevasti välillä 1 kerta kuukaudessa ja välillä 1 kerta päiväsaä, mutta keskimäärin 10 kertaa kuukaudessa. Nuoria ollaan ei lapsia, vähänhän tuo on, mutta meille oikein hyvä :)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 23:04"]Lähes joka päivä ja suhde kestänyt 5kk.
[/quote]
Silloinhan sitä pitäisi olla tuo 5 x päivässä :D
2-12 kertaa/viikko.
Normaali noin viidesti
Kerran viikossa ehkä. 16 vuotta yhdessä.
Hyvällä tuurilla seksiä on kerran kuukaudessa. Yhdessä ollaan oltu pian reilu kuusi vuotta.
-puutteessa elävä vaimo-
8 vuotta yhdessä. Alussa jopa 4 krt/ pvä, nykyään hyvänä viikkona 8 krt, huonona 0. Sanoin miehelle joskus, että älä koskaan lakkaa haluamasta mua, mutta kaikki haalenee. Väljähtyy. Olen ihastunut toiseen, vaikka haluasin, että meillä menisi hyvin.
3-5 x vko , suhde kestännyt 4 vuotta ollaan 50+, riittää miehelle mutta ei mulle
2-4 krt/viikko. Onnellista avioliittoa takana 14v, 4 lasta.
Yhdessä 7 vuotta. Yleensä 3-4 kertaa viikossa, välillä saattaa olla vaan 2 kertaa viikossa. Olin 16 vuotta kun aloitettiin seurustelu, silloin saattoi olla7 kertaa seksiä päivässä. Mitä ihmettä oikeesti. :D Että siihen kun vertaa niin on meno rauhoittunut huomattavasti!
2-3 krt viikossa, joskus useammin. 18 v yhdessä. 3 lasta.
10 vuotta yhdessä, 4 lasta , 2-3 kertaa viikossa. Se on minusta oikein sopiva määrä ja jos mies tahtoo lisää niin käsitöitä.
Kyllä seksi kuuluu parisuhteeseen.
7 vuotta ja 5-7 krt/vko. Vaihdellut paljon vuosien varrella.
6 vuotta yhdessä, ei lapsia, vaihtelee kausittain 0-5 krt viikossa, riippuen työvuoroista. Läheisyyttä ja rakkautta riittää. Kauas on silti tultu parisuhteen alkuajoista, jolloin saatoin loukkaantua, jos miestä ei joku päivä haluttanutkaan, kuin kerran päivässä...
1-2 kertaa viikossa, suhde kestänyt kolme vuotta.
Yhdessä 1,5 v, olemme yhdessä 9 pv/kahdessa viikossa. Eli kahdessa viikossa kertoja on 5-15 kertaa.
edellisessä suhteessani oli seksiä 20 vuoden jälkeen kerran viikossa. Mutta siinä suhteessa ei akussakaan ollut kuin 3 krt/ vko.