miten usein seksiä/vko ja kauan suhde kestännyt?
koitan taas kerran tajuta mikä on tarpeeksi seksiä!
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:15"]1-2 kertaa viikossa, suhde kestänyt kolme vuotta.
[/quote]
Sama juttu, saisi olla enemmän mutta ei..
22 vuotta yhdessä, seksiä 1-3 krt/vko. 5 lasta, joista 3 asuu enää kotona.
24v yhdessä 2-8 kertaa viikossa ja melkein aina kaksi kertaa saman päivän aikana eli 1-4 päivänä. Aivan upeaa on vieläkin.
Ekat treffit 2 viikkoa sitten, vielä ei olla menty pussailua pidemmälle.
0-3 krt/vko. Yhdessä oltu 10 vuotta ja lapset on vielä pieniä.
7 vuotta yhdessä, lapsia pk-ikäinen ja vauva, seksiä 2-6 kertaa viikossa.
Yli 20v, mies jos saa haluamansa niin 2-3 krt viikko. Nainen 1 kerta kahdessa kuukaudessa , parhaimmillaan 2 krt viikossa
Melkein 15 vuotta yhdessä, määrä vaihtelee mutta ei riitä minulle. Tänään juuri keskustelimme, että pitkän ajan keskiarvona kaksi kertaa viikossa olisi hänestä aivan liian usein. Kerran viikossa kuulostaisi myös hänestä ahdistavalta, ja velvollisuudelta joka stressaisi lisää. Vaikea käsittää, miten kerran viikossa voi olla liian usein. Minulle sopisi paremmin suunnilleen 3-10 kertaa viikossa.
7 kukautta yhdessä, seksiä hyvä jos kerran viikossa. Mitä helvettiä nyt oikeesti. Toivottavasti jokin ohimenevä vaihe..
Kerran 1-3 viikossa eli liian vähän, 11 vuotta yhdessä.
1-3 kertaa viikossa, 3 v. yhdessä
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:59"]Ekat treffit 2 viikkoa sitten, vielä ei olla menty pussailua pidemmälle.
[/quote]
Oikein!
Ei kertaakaan, koska oma ei houkuttele jostain syystä enää seksuaalisesti. On kuitenkin tärkein ihmiinen minulle ja läheisyyttä on loputtomasti, se riittää minulle. Ei ole vielä lätkimään lähtenyt niin kai on osaansa tyytynyt. Mielessäni hekumoin omia fantasioitani mutta se saa riittää, sillä sielunkumppanuus on minulle tärkeämpää.. mies tekee niinkuin parhaaksi näkee. On harmi etteivät omat seksuaaliset halut kohdistu kumppaniin, mutta sellaista elämä joskus on.
Pari kertaa kuussa. Nuori pari. 6 vuotta yhdessä. Molemmat ok asian kanssa.
Jos erossa pitkiä aikoja (asumme yhdessä niin harvemmin näin) niin monta kertaa päivässä useamman päivän ajan. (:
Lähes joka päivä. Yhdessä 23 vuotta.
Kerran kahessa kuukauessa. 3 vuotta yhessä.
T. 21 M.
Ei ollenkaan 1.5vuoteen. Suhde 3.5v. Lapsi 9kk. Mies ei halua.
Joka viikko ainakin muutaman kerran, avioliittoa takana 30 vuotta (lapset aikuisia) joten hyvin menee!