Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyys t a p p a a.

Vierailija
10.10.2021 |

Olen ollut valveilla viidestä asti. Käynyt tunnin lenkillä ja ratkaissut kaikki tehtävät lehden viikonloppuosiosta. Olen yksin jokseenkin aina. Eilen oli ryhmäliikuntatunti, jossa ei juuri puhella muiden kanssa.
Olo on turta. En saa enää nukutuksi kuin muutaman tunnin yössä. Herään pieneenkin risaukseen. Ei ole ketään, jonka jutella mitään syvällisempää. Olen aina yksin oman pääni sisällä. En halua ajatella tulevaa talvea: kylmää, pimeää, yksinäistä. En jaksa enää. ☠️

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakota itsesi treffeille tai mene jonnekin tapahtumaan, jossa on muita.

Vierailija
2/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon nyt yksinäinen ja valvonut. Mitä kuuluu? Yritän koko ajan miettiä jotain hyödyllistä tekemistä mutta laiskottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai muuta eri paikkakunnalle.

Vierailija
4/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa syksyä Ap:lle.

Vierailija
5/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ja siksi käyn tinder treffeillä, vaikka niistä ei muuta käteen jäisikään kun keskustelua.

Vierailija
6/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mukaan johonkin ystäväpalveluun. Tarjoudu ystäväksi toiselle yksinäiselle.

Vierailija
7/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko teillä muilla tuo tapahtumissa käynti? Mulle tulee välillä niissä entistä kauheampi olo, kun kaikki muut tuntuu olevan ystävien, perheen tai puolison kanssa. Sama kun välillä saa vinkkejä, että lähde käymään iltakävelyllä kaupungilla tai mene puistoon piknikille. Sydämeen alkaa ihan fyysisesti sattumaan kun näkee käsi kädessä kulkevia pareja tai nauravia kaveriryhmiä.

Vierailija
8/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu terapiaan. Siellä saat puhua kunnolla ja järjestellä ajatuksiasi rauhassa. Saat myös apua sen huomaaniseen, mitä hyvää elämässäsi on. Tsemppiä syksyyn!

Vierailija
9/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ja siksi käyn tinder treffeillä, vaikka niistä ei muuta käteen jäisikään kun keskustelua.

Minullakin nettideiteistä saadut treffit on ainoat sosiaaliset tapahtumat vapaa-ajalla.

Aina on tavoitteena että syntyisi jotain kestävää mutta aina on silti mukava tutustua uusiin ihmisiin ja käydä ulkona.

Vierailija
10/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tai kun se yksinäisyys tappaa niin koittas nyt suoriutua. Ei tämä elämä enää paremmaksi muutu.

Vierailija
11/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko teillä muilla tuo tapahtumissa käynti? Mulle tulee välillä niissä entistä kauheampi olo, kun kaikki muut tuntuu olevan ystävien, perheen tai puolison kanssa. Sama kun välillä saa vinkkejä, että lähde käymään iltakävelyllä kaupungilla tai mene puistoon piknikille. Sydämeen alkaa ihan fyysisesti sattumaan kun näkee käsi kädessä kulkevia pareja tai nauravia kaveriryhmiä.

Sama vaiva täälläkin.

Kyllä mä kesäisin käyn rannoilla aktiivisesti ja muuten urheilen mutta pyrin välttämään paikkoja jossa näkyy paljon pariskuntia..

Vierailija
12/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäistä se on mullakin.

Hyvin ei ole nukkunut moneen vuoteen. Viime yönäkin heräsi jo puol kaksi.

Päivät menee facebookia katellessa ja muuta ei saa aikaseksi tehdä, ja musiikkia kuunnellessa.

Ketään ei ole kelle puhua, tosin ei ole mitään puhuttavaakaan.

Ainoa asiaa jota odottaa enää on se että loppuisi tämä kaikki mahdollisimman nopeasti.

Ap koita edes sinä kestää.

Jonain päivänä se aurinko paistaa sinulle kun sitä vähiten odottaa.

Ja lohduttaudu sillä, että mulla ja monella muulla on asiat pahemmin kun sulla.

Voi hyvin.

Vierailija
14/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin mennäkin mutten kelpaa treffiseuraksi.

Yksinäinen ohis

Vierailija
15/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi aloittaa juttelun (ei siinä mitään menetäkään) esim. naapurin, kaupassa tuotteita katselevan kanssa tai bussia samaan aikaan aamuisin odottavan kanssa. Olen saanut kerran ystävän tuolla tavalla, bussipysäkillä ensin jotain säästä tai muusta puhuttiin, sitten jo istuttiin vierekkäin bussissa ja vähitellen oli mukava paluubussissakin mennä "tutun" viereen istumaan. Lenkillään hän huomasi minut kerran pihallani ja huikkasi, mitäs bussikaveri, kutsuin hänet sitten kahville jne.

Hän kyllä sairastui ja kuoli parin vuoden kuluttua tapaamisesta.

Vierailija
16/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää mukaan tekemään vapaaehtoistyötä johonkin järjestöön, vaikka Hope, SPR tms. Avun tarve on valtava ja hommia voi tehdä juuri niin paljon tai vähän kuin itse haluaa. Niissä tutustuu ihmisiin ja saa palkaksi hyvän mielen.

Vierailija
17/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivät menee facebookia katellessa ja muuta ei saa aikaseksi tehdä, ja musiikkia kuunnellessa.

Ainoa asiaa jota odottaa enää on se että loppuisi tämä kaikki mahdollisimman nopeasti.

Voi hyvin.

Olethan hoidossa masennuksen takia? Koska sitähän tuo mitä ilmeisimmin on. Miten edes kuvittelet yksinäisyytesi poistuvan, jos käytät päivät facebookia selatessa ja musiikkia kuunnellessa? Vai nautitko sisimmässäsi siitä, että saat käpertyä kaivelemaan omaa napanöyhtääsi ja säälimään itseäsi?

Vierailija
18/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvin.

Kiitos vertaistuesta.

Olen kiitollinen asioista, jotka ovat elämässäni hyvin.

Yksinäisyys on kumminkin eri ulottuvuudessa oleva asia. Se sairastuttaa, vaikka muuten olisi suht terve. Olisin valmis tekemään rankkojakin asioita, jos sillä voisi "ostaa" itsensä ulos ikuisesta yksinäisyydestä. Esim. vaihtaisin kaiken omaisuuteni tosirakkauteen. Antaisin pois toisen käteni, munuaiseni tms. johonkin aidosti kuulumisesta. Eniten kaipaan sitä, että olisin jollekin tärkeä ihminen, jolla on väliä. 😞

P.s. treffejä ehdottaneille: olen ollut monilla deittisivuilla yms. Niistä ei ole jäänyt kuin turhautuminen ja paha mieli. Treffeille en ole "päässyt" aikoihin.

P.p.s.Terapiaa ehdottaneelle: niin, en usko että terapeutti pystyy auttamaan yksinäisyydestä. Sama kuin työtön menisi avautumaan työttömyydestään. Kyllähän minäkin suoritan yhtä sun toista päivien täytteeksi, mutta siitä puuttuu Elämä.

Miten hankitaan Elämä?

Vierailija
19/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvin.

Olethan hoidossa masennuksen takia? Koska sitähän tuo mitä ilmeisimmin on. Miten edes kuvittelet yksinäisyytesi poistuvan, jos käytät päivät facebookia selatessa ja musiikkia kuunnellessa? Vai nautitko sisimmässäsi siitä, että saat käpertyä kaivelemaan omaa napanöyhtääsi ja säälimään itseäsi?

Miten kuvittelet, että yksinäisyydestä johtuvaa masennusta hoidetaan?

Ehdota vielä lamaannuttavia, turruttavia lääkkeitä, niin olet saavuttanut typeryyden nollapisteen.

Vierailija
20/150 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvin.

Kiitos vertaistuesta.

Olen kiitollinen asioista, jotka ovat elämässäni hyvin.

Yksinäisyys on kumminkin eri ulottuvuudessa oleva asia. Se sairastuttaa, vaikka muuten olisi suht terve. Olisin valmis tekemään rankkojakin asioita, jos sillä voisi "ostaa" itsensä ulos ikuisesta yksinäisyydestä. Esim. vaihtaisin kaiken omaisuuteni tosirakkauteen. Antaisin pois toisen käteni, munuaiseni tms. johonkin aidosti kuulumisesta. Eniten kaipaan sitä, että olisin jollekin tärkeä ihminen, jolla on väliä. 😞

P.s. treffejä ehdottaneille: olen ollut monilla deittisivuilla yms. Niistä ei ole jäänyt kuin turhautuminen ja paha mieli. Treffeille en ole "päässyt" aikoihin.

P.p.s.Terapiaa ehdottaneelle: niin, en usko että terapeutti pystyy auttamaan yksinäisyydestä. Sama kuin työtön menisi avautumaan työttömyydestään. Kyllähän minäkin suoritan yhtä sun toista päivien täytteeksi, mutta siitä puuttuu Elämä.

Miten hankitaan Elämä?

Tämä siis ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän