Psykiatrian seuraamukset
Maksoin psykoterapiasta tähtitieteellisesti, minkä vuoksi olen velkavankeudessa. Lääkkeet lihottivat minua 50 kg. Arkaluontoiset potilaskertomukset, taudinmääritykset ja henkilötiedot levisivät nettiin, minkä johdosta minua pilkataan kadulla. En ole saanut apua ongelmiin vaan olen joutunut hyväksikäytön ja kiusaamisen kohteeksi.
Kommentit (5)
Maksoit terapiasta ja silti olet vapaa-ajalla av-palstalla. Taisi mennä rahat hukkaan vaan ei se ole tyhmä joka pyytää…
Miten olisi nimenvaihdos? Tosin jos kadulla tulee vastaan tuttuja, ehkä maisemankin vaihdos jossain vaiheessa toisi helpotusta. Kannattaisiko ajoittaa nimenvaihdos samaan hetkeen maisemanvaihdoksen kanssa jos sellainen joskus onnistuu.
Itse en jaksa enää välittää siitä mitä minusta ajatellaan, mutta en voi odottaa samaa muilta. Nuorena ihminen on haavoittuva mutta iän myötä tilanne voi muuttua täysin.
Jos käyt psykiatrilla, intiimit salaisuutesi ovat pian netin Pöpirekisteri-sivustolla
Se tuskin lienee psykiatrian syy, että joku rikollinen levitti niitä tietoja.
Terapian kalleudesta olen kanssasi samaa mieltä.
Lääkkeiden lihottavuus on inhottavaa, mutta semmoista se joskus on. Tuttuni joutuu syömään kortisonia ja hänen naamansa on sen vuoksi turvonnut.