siskot
Se mikä mua vituttaa aivan saakelisti on se että; ennen oltiin über läheisiä siskon kanssa ja kun se sai lapsia niin olin ihan messissä kaikessa silloinki. Kävin sen kaa ostelee kaikkee vauvakrääsää ja autoin vauvan/lastenhoidossa ja se oli oikeesti kivaa. Ja mitää en vaatis hyvitykseks. Mutta! Nyt mulla on 1,5 vuotias pitkään ja hartaasti yritetty ja toivottu lapsi ja sisko ei sitä kovin usein nää. Mitään ei tehdä yhessä kahestaan eikä niin että lapset ois mukana eikä mitään!! Kun olin raskaana niin olisin vaan toivonu että oltais siskon kanssa käyty edes kerran sen 9 kuukauden aikana kahvilla kahestaan ja kenties jossain vauvanvaate ostoksilla. Siitä aina haaveilin että jos joskus sen oman laosen saan niin siten voitais siskon kanssa kerrankin keskittyö hetkeks muhun ja mun onneen mutta nyt se aika jo meni..ja on menetetty. Monta kertaa oon ehdottanu kaikkee sille mut mistäö ei oikee tuu mitään..mihin yhtäkkiä katos se siskosten välinen suhde kun oltiin tärkeitä toisillemme ja kaiken pysty toisen kanssa jakamaan. Sitä ei enää ole.