Työkaverini sai mieheltään lahjaksi Suomileijona-korun
Tiesin että ovat aika wt-sakkia mutta nyt meni yli.. :D
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:50"]No mitä näille ap:n haukkujille tuosta korusta sitten tulee mieleen? Millaiset ihmiset niitä koruja käyttää? :D [/quote] No ei kuule idiootti yhtään mitään! Mulle on ihan sama millaisia koruja tai minkälaiset ihmiset niitä käyttää, eihän ne mun kaulassa roiku! Helvetti eikö teillä ole mitään muuta mietittävää kuin jotkut vitun korut toisten ihmisten kauloissa! Voi herranjumala! [/quote] Miksi pitää haukkua idiootiksi kun jotain kysytään?
[/quote]
Miksi ylipäänsä lukee ja kommentoi tätä jos ei muiden korut yhtään kiinnosta :D
Mun anustapissa on kanssa suomileijona ja se on myös tatuoitu mun perseeseen. Skinit tykkää kun porukalla naidaan miesten kesken. uuh!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:33"]
Mun mielestä on ihan kauheaa, että suomileijona on niin leimautunut. Itse tykkään siitä muotoilun puolesta ja sen takia, mitä se edustaa. Mutta joo, ikinä en tule sellaista hankkimaan tai käyttämään oikeasti ja se on sääli!
[/quote]
Leijonissa ja leijonissakin on eroa. Esim. lätkämaajoukkueen paidassa leijona ei töki, mutta sitten taas ne ilmeisen äärinationalistiset valkoinen-leijona-mustalla-pohjalla -paidat ja hihamerkit ovat asia erikseen.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:34"]
Ai kauheeta, mulla on Nominationissa suomileijona-pala Tappara-palan vieressä. Nyt täytyy varmaan laittaa aasinhattu päähän, mennä nurkkaan häpeämään ja tirauttaa varmuuden vuoksi pari kyyneltä.
[/quote]
Kyllä täytyy ja vielä enemmän sen Tapparan takia. Tai ehkä vieläkin enemmän Nominationin.
[/quote]
Makuasia, neljässä korussa (4x18 palaa) kuviopalojen (53 kpl) arvo tällä hetkellä hyvinkin toista tonnia joten oikeasti ei ole mitään hävettävää.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:03"]Ap, tänne on nyt eksynyt selvästi näitä elämämkoululaisia.
Suomileijona-koru, Kiitos-paita ja kaksivärinen kananp***etukka on samaa kastia, alinta junttiuden astetta.
[/quote]
Mitä vittua sun kananpersettä kutittaa mitä paitaa tai korua joku käyttää? Sehän se vasta junttia onkin.
[/quote] t. Kananpersetukkainen mamma joka kittaa tälläkin hetkellä Karjalaa?
[/quote]
Mä kyllä aina vaan jaksan ihmetellä sunkaltaisia ihmisiä jotka saa jotain megaorgasmeja toisten ihmisten kiusaamisesta. Jotenkin niin surullisen säälittävää. Mut hei pidä toi, pärjäät varmasti hyvin elämässäsi. T: vaalea, pitkätukkainen lapseton nainen jolle ei kalja maistu.
[/quote] Pärjään vallan hyvin! Ainakaan en kiroile :)