Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverini sai mieheltään lahjaksi Suomileijona-korun

Vierailija
05.12.2014 |

Tiesin että ovat aika wt-sakkia mutta nyt meni yli.. :D

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koru ole niin paha koska sen saa piiloon! Joku paita ois jo paha!

Vierailija
22/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomileijona-korun pilkkaaminen mahdollista vain av.palstalla! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pakko puolustaa ap:ta. Olet varmaan nuori, 20-25? Olen keski-ikäinen ja minulle tuo koru merkitsee juurikin isänmaallisuutta. Mutta esim. teini-ikäisen tyttäreni mielestä koru on toooodella juntti ja rasistithan niitä vaan käyttää. Joten ymmärrän.

Vierailija
24/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomileijona korua käyttävät elämän kovan korkeakoulun käyneet ja se heille suotakoon.

Vierailija
25/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-v. Mielestäni todella mauton koru.

Vierailija
26/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:52"]Nyt pakko puolustaa ap:ta. Olet varmaan nuori, 20-25? Olen keski-ikäinen ja minulle tuo koru merkitsee juurikin isänmaallisuutta. Mutta esim. teini-ikäisen tyttäreni mielestä koru on toooodella juntti ja rasistithan niitä vaan käyttää. Joten ymmärrän.
[/quote] Enpä tiedä tuosta, täällä ikää 40 ja no.. Sanotaanko että tyytyväinen olen ettei oma mies ole sellaista lahjaksi tuonut! Tai itselle ostanut. Kyllähän siitä tulee tiettyjä mielikuvia..

Vierailija
27/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on niin mauton? Siis itsekin olen sitä mieltä mutten oikein tiedä miksi! Eikö se ole vähän sellainen "Suomi suomalaisille"?

Vierailija
28/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta koru on edustanut joskus jotain hyvää, mutta sen käyttäjät ovat pilanneet sen. Eli en käyttäisi enkä ostaisi lahjaksi rakkaimmilleni.

Vierailija
29/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tänne on nyt eksynyt selvästi näitä elämämkoululaisia.

Suomileijona-koru, Kiitos-paita ja kaksivärinen kananp***etukka on samaa kastia, alinta junttiuden astetta.

Vierailija
30/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:03"]Ap, tänne on nyt eksynyt selvästi näitä elämämkoululaisia.

Suomileijona-koru, Kiitos-paita ja kaksivärinen kananp***etukka on samaa kastia, alinta junttiuden astetta.
[/quote] No niitähän tämä palsta on täynnä! Ap on kiittämätön paska mamupatja... Hehheh. Junttihan se koru on.

Vierailija
31/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt ryhmät ovat jotenkin omineet sen. Jollain veteraanillahan se menetteleekin. Siitä on myös arvokkuus pois, kun se joka tori t-paidan kylkeen on laitettu.

Vierailija
32/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freukkareita lainatakseni: "Kaikki meistä tarvii jonkun itseänsä huonomman..."

Ootte te vaan hyviä, siskot. Ihan varmasti työkaveria ja sen miestä parempia.

Ei, mulla ei ole sellaista, mutta musta on mautonta tämä kuorossa kirkuminen siitä, miten se on merkki roskasakkiin kuulumisesta.

Vierailija
33/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:43"]tautisen mamupatjan erittäin heikko provo. Ap :n mielestä ISIS-lippu tatuoituna perseeseen on ihquuuuu
[/quote]
Vittu te olette huvittavia persupatjat:D

Vierailija
34/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:03"]Ap, tänne on nyt eksynyt selvästi näitä elämämkoululaisia.

[/quote]
Mitä vittua sun kananpersettä kutittaa mitä paitaa tai korua joku käyttää? Sehän se vasta junttia onkin.

Vierailija
35/66 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mistä lähtien isänmaallisuus on ollu rasismia? :O skinit toki toinen juttu.

Vierailija
36/66 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:03"]

Ap, tänne on nyt eksynyt selvästi näitä elämämkoululaisia. Suomileijona-koru, Kiitos-paita ja kaksivärinen kananp***etukka on samaa kastia, alinta junttiuden astetta.

[/quote]Tarkoitat varmaan tehy-tukkaa?

Vierailija
37/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä kauheeta on? Se, että sai lahjan...mieheltään?  Vai se, että se on Suomi-leijona.

mun mielestä kiva lahja.

jotenkin tää maailmantilanne on niin sekava, että on hienoa muistutella olevansa suomalainen. Ja että meillä on oma maa ja oma kieli. Ja oma leijona.

huomaavainen mies.

mikä on muuten wt?

Vierailija
38/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:35"]

Täällä taas juntit keskkustelee. Menkää Englantiin, Skotteihin, Jenkkeihin tms niin isänmaallisuutta korostetaan kaikessa. Ole ap hieman heikoin lahjoin ja huonolla itseluottamuksella varustettu.

[/quote]Kas, löysitkin esimerkiksi kaikista junteimmat punaniskat. Pilottitakkiporukka korostaa juu, ei normaali kansalainen.

Vierailija
39/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:18"]

Mikä siinä kauheeta on? Se, että sai lahjan...mieheltään?  Vai se, että se on Suomi-leijona.

mun mielestä kiva lahja.

jotenkin tää maailmantilanne on niin sekava, että on hienoa muistutella olevansa suomalainen. Ja että meillä on oma maa ja oma kieli. Ja oma leijona.

huomaavainen mies.

mikä on muuten wt?

[/quote]Oletko kasvanut kurkkupurkissa?

Vierailija
40/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma pappa on sen verran tässä maailmassa että sanoikin jos tuon joskus nulikan joka käyttää tuollaista korua niin ei hyvä heilu :D